אגף רישוי עסקים ראשון לציון – רישוי עסקים

ראשון לציון מתפתחת בקצב מואץ בשנים האחרונות, ובפרט מורגשת תנופה עסקית של ממש. חלק גדול מהעסקים (עפ"י ההערכות מדובר בכ-4,000 עסקים) זקוקים לרישיון עסק על-מנת לפעול כחוק, ומי שמנפיקה את הרישיון היא מחלקת הרישוי באגף רישוי עסקים בעיריית ראשון לציון.


למען בעלי העסקים – וגם למען התושבים

למחלקת רישוי עסקים שני תפקידים חשובים: האחד – סיוע לבעלי העסקים, הן החדשים והן הוותיקים, לפעול באופן חוקי. במסגרת תפקיד זה המחלקה מקשרת בין בעלי העסקים לבין כל גורמי הרישוי הרלוונטיים ובהם הרשות הארצית לכבאות והצלה, משטרת ישראל, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה והמחלקה לשמירה על איכות הסביבה בעיריית ראשל"צ, ומשקיעה מאמצים על-מנת להבטיח שהטיפול בכל בקשה לרישיון עסק יתבצע ביעילות ובמהירות, כך שלא ייגרמו עיכובים מיותרים בהפעלת העסקים השונים.
התפקיד השני הוא דאגה לרווחת התושבים, ובהתאם כל בקשה לרישיון עסק נבחנת בקפידה – הן ע"י גורמי הרישוי השונים והן ע"י מחלקת הרישוי עצמה, כך שהפעילות העסקית לא תפגע באיכות החיים של תושבי ראשל"צ.

צריכים את עזרתנו בהנפקת רישיון עסק050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מידע מקיף ועדכני – ושירות אדיב וענייני

מחלקת רישוי עסקים בעיריית ראשל"צ מתאפיינת ברמת שירות גבוהה, תוך הקפדה על אדיבות וטיפול ענייני ויעיל בכל בקשה.
חשוב להדגיש כי השירות של מחלקת רישוי העסקים כולל גם מתן מידע מקיף ועדכני לעסקים השונים עוד לפני הגשת הבקשה לרישיון עסק – מידע חיוני זה מאפשר לבעלי העסקים להיערך בהתאם לדרישות גורמי הרישוי מבעוד מועד ובכך לקצר את תהליך קבלת הרישיון.


אילו מסמכים יש להגיש למחלקת רישוי עסקים בראשל"צ?

המסמכים אותם יש להגיש למחלקת רישוי עסקים, על-מנת שזו תבחן את תוכניות העסק וגם תעביר אותן הלאה לבחינת גורמי הרישוי הנוספים, הם תרשים סביבתי, מפה מצבית, תוכנית עסק מפורטת, מסמכים הנוגעים למעמד המשפטי של העסק, העתק של התעודה מרשם החברות, חוזה המעיד על שכירת הנכס או בעלות עליו, ועוד.
את כל המסמכים הנ"ל יש להגיש ב-5 או 6 עותקים, בצירוף הבקשה עצמה ובתוספת אישור על תשלום אגרת הרישוי.


איך ליצור קשר עם המחלקה?

מחלקת רישוי עסקים בעיריית ראשל"צ שוכנת ברחוב הכרמל 20 בעיר, בקומה השלישית. קבלת קהל מתקיימת בימים ראשון, רביעי וחמישי בין השעות 8:00 ל-13:00, ובימי שני בשעות 16:00-19:00.
מספר הטלפון במחלקה הוא 03-9547384, ומספר הפקס: 03-9547335.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר