ליווי אישי ומלא בתהליך הוצאת רישיון עסק

חלק גדול מסוגי העסקים הפועלים בארץ חייב להוציא רישיון עסק כדי לפעול כחוק, ובנוסף נדרשת התנהלות עפ"י תנאי הרישיון על-מנת שזה לא יישלל.
חשוב לציין שבשנים האחרונות הבדיקות של גורמי הרישוי הפכו מחמירות יותר, וכן מתבצעת אכיפה רחבה יותר של חוקי רישוי עסקים, ובהתאם גדלה גם כמות הסירובים וכתבי האישום בגין ניהול עסק ללא רישיון.
עוד כדאי לדעת שהוצאת רישיון עסק הינה חובה לא רק בעת הקמת עסק חדש, או כשפג תוקפו של הרישיון, אלא גם כשמתבצעים שינויים מהותיים בעסק – הן שינויים פיזיים והן שינויים מבחינת הבעלים ו/או המנהלים.
בהתאם רצוי לבצע את תהליך הוצאת רישיון העסק עם ליווי אישי, מקצועי ומלא של אביב ברישוי, החל משלב בדיקת ההיתכנות ועד לקבלת רישיון העסק והפעלתו כחוק.


מה כולל תהליך הוצאת רישיון העסק ואיך תורם הליווי האישי?

ליווי אישי ומלא מתחיל כאמור כבר בשלב בדיקת ההיתכנות – חשוב להבין שלא כל מקום/מבנה תואם לשימוש עסקי מבוקש, כך שבדיקת היתכנות מקצועית על סמך ידע מקיף בחוקי רישוי, תוכניות בניין עיר והיתרי שימושים חורגים מונעת רכישת/שכירת נכס לא מתאים ועשויה לחסוך לכם כסף רב ועוגמת נפש בלתי מבוטלת.
השלב הבא של הליווי הוא עריכת המדידות הנדרשות בנכס, הכנת תוכניות אדריכליות (כולל תרשים סביבה ומפה מצבית, בהתאם לחוק רישוי עסקים) ועריכת כל המסמכים שאותם יש להגיש עם בקשה לרישיון עסק. הכנת המסמכים והתוכניות מתבצעת בהתאם לדרישות כל גורמי הרישוי בהתאם לסוג העסק.
הליווי נמשך גם לקראת הביקורת של גורמי הרישוי במקום, כשאנשי המקצוע שלנו מוודאים שהקמת העסק מתבצעת בדיוק לפי התוכניות וללא דופי.
ליווי אישי ברישוי עסקים


יתרונות הליווי של אביב ברישוי

ליווי אישי ומקיף לקראת רישיון עסק מצמצם למינימום את הסיכון לדחיית הבקשה ולעיכובים מיותרים – וכשהליווי הוא של צוות אביב ברישוי מובטח לכם שתהליך הוצאת הרישיון יהיה מהיר יעיל מקצועי וחסכוני ביותר וללא הוצאות כספיות מיותרות.
בנוסף לאנשי המקצוע של אביב ברישוי תודעת שירות מפותחת כך שהליווי מתבצע באווירה חיובית ותוך שיתוף פעולה מלא, כמו גם התנהלות מיטבית מול הרשויות הרלוונטיות.
עוד כדאי לציין כי לצד האפשרות של ליווי אישי ומלא לאורך כל התהליך של הוצאת רישיון עסק תוכלו לקבל מאיתנו גם שירות מצומצם יותר של הכנת בקשה לרישיון עסק, כולל כל התוכניות האדריכליות הנדרשות, חתומות ומוכנות להגשה באגף הרישוי של הרשות המקומית.

צריכים את עזרתנו בהנפקת רישיון עסק – 050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר