הצבת מכונות אוטומטיות

הצבת מכונות אוטומטיות ברחבי העיר, במקומות ציבוריים, במוסדות לימוד כגון מתחמי גנים ובתי ספר וגם במרכזי קניות ועסקים, מותנית בקבלת היתר זמני או רישיון עסק זמני המונפק על ידי מחלקת רישוי עסקים של הרשות המקומית.
מחלקת הרישוי יחד עם ראשי העירייה יוצרים מכרז רשמי בו יכולים להשתתף כל המעוניינים לקחת תחת חסותם הצבת מוכנות אוטומטיות כעסק לכל דבר. אלו מתחייבים בין היתר לשמור על תחזוקת המכונות, בקרה על איכות המזון והשתייה הנמכרים בהם לרבות כל חוקי הפיקוח והבקרה הכרוכים בכך וכן על כללי הבטיחות בכל הנוגע לתפעול וניהול המכונה, אחזקה וחשמל וכיוצא באלו.


דרישות מחלקת רישוי עסקים לעניין מכונות אוטומטיות בראשון לציון

עיריית ראשון לציון מאפשרת לבעלי העסקים בעיר להשתתף במכרזים המתקיימים אחת לתקופה מסויימת (בהחלטת העירייה) להצבת מכונות אוטומטיות ברחבי העיר. כל משתתף במכרז מחוייב להכיר היטב את נוהל הבקשה ואת דרישות הרשות המקומית ובראשן מחלקת רישוי עסקים ראשון לציון לעניין מכונות אוטומטיות.
פרטים נוספים על מכרזי הרשות המקומית להצבת מכונות אוטומטיות:
בתי ספר –  מכרזים להצבת מכונות אוטומטיות  מאושרים בכל בתי הספר בראשון לציון, בין המכונות שיוצבו בתחום בית הספר: שתייה קרה, שתייה חמה, ממתקים וחטיפים, כריכים.
מבנים ציבוריים – מוסד לביטוח לאומי, בנין העירייה, מתנ"סים, אולמות ספורט, היכל תרבות, מועדוני קשיש, קופות חולים ומבני ציבור רבים אחרים יאפשרו להציב בשטחם מכונות אוטומטיות לממכר מזון ושתייה.
מרכזי קניות – גם במרכזי הקניות הגדולים תיתאפשר הצבת מכונות. חשוב לציין כי המכונות יוצבו אך ורק באזורים סגורים ולא במרחבים פתוחים או על גבי מדרכות. זאת על פי תקנון חוק העזר העירוני של ראשל"צ.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד קבלת רישיון עסק.
צור קשר עכשיו

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר