טיפים לפתיחת עסק עצמאי בפתח תקווה

חושבים לפתוח עסק חדש בפתח תקווה? אנחנו מאחלים לכם בהצלחה ומקדישים לכם את המאמר הבא הכולל מגוון טיפים יעילים במיוחד שיסייעו לכם להכיר טוב יותר את תהליך הרישוי המורכב.


תהליך רישוי עסקים בישראל על קצה המזלג

הנפקת רישיון עסק היא כאמור תהליך מאד ארוך ומורכב, ישנם עסקים הטורחים על ניירת האישור למעלה משנה ועדיין לא מצליחים לקבל את הרישיון המיוחל. הסיבה לכך בדרך כלל היא חוסר ניסיון והיכרות עם מערכת הרישוי על דרישותיה וקושי לדייק בהגשת הבקשה.
עיריית פתח תקווה אינה שונה במאום מעיריות אחרות בישראל וגם היא דורשת עמידה בכל חוקי הבטיחות, הגהות, הייצור, השיווק ועוד הנוגעים לרישיון העסק. מחלקת רישוי עסקים של העירייה הפועלת תחת מנהלת שפ"ע בעיר מעודדת הקמת עסקים ותעשה הכל בכדי שתצליחו לבסס ולהקים עסק מוצלח בגבולות העיר פתח תקווה.
לקריאה מעמיקה על תהליך הרישוי בישראל היכנסו לכאן
רישיון עסק


טיפים חשובים להצלחת תהליך הרישוי

לפני הכל בדקו אם עסקכם טעון רישוי עסקים! עסקים רבים "נשרו" מטבלת החייבים ברישיון עסק" שפורסמה לאחר הרפורמה שבוצעה בשנת 2013. הרפורמה כללה שינויים רבים והוציאה חלק מן העסקים אל מחוץ לתחום הרישוי, כך שיכול מאד להיות שאינכם זקוקים כלל לתהליך כולו ואתם יכולים פשוט להתחיל לעבוד.
היכנסו ללינק, הכניסו את שם העסק שלכם (על פי תחום או מהות – למשל: מרפאת שיניים, מדגרה או בית קפה) ובדקו האם אתם חייבים ברישוי


הקדימו את המאוחר ובצעו איתור והתאמת נכס לעסק שלכם

לפני שאתם סוגרים עסקה ושוכרים או רוכשים נכס לעסק כדאי מאד שתבצעו התאמת נכס. לעיתים קרובות הנכס המושכר אינו עומד בתנאי הרישוי ועלול לגרור את בעליו למשא התאמות יקר מאד בכדי לעמוד בדרישות מחלקת הרישוי של העירייה. הזמינו איש מקצוע שיעריך את הנכס, יבדוק את התאמתו לסוג העסק שאתם רוצים לפתוח ורק אז סגרו עסקה.


צרו קשר עם מחלקת הרישוי של פתח תקווה באמצעות אדריכל רישוי עסקים מקצועי

אדריכל רישוי מקצועי יעשה עבורכם את כל העבודה "השחורה", הוא זה שייצור קשר עם הגורמים הנכונים, ידאג לקבל את ההנחיות המדוייקות ביותר ויסייע לכם לפעול נכון מבלי להתפזר ולאבד את הראש. כך חוסכים עשרות אלפי שקלים בתהליך ומקצרים את זמני הנפקת הרישיון.
במחלקת הרישוי ידעו לתת לכם המון מידע לגבי תהליך רישוי העסק שלכם וגם על חוקי עזר חשובים שעליכם להכיר ושבהמשך הדרך יסייעו לכם לנהלו נכון. נציגי השירות במחלקת הרישוי יעניקו לכם גם מידע מקדמי שאותו תצטרכו ללמוד היטב טרם הגשת הבקשה לרישוי, כאמור מומלץ מאד ללוות את התהליך עם איש מקצוע כאדריכל רישוי מקצועי.


תכנון מוקדם של המטבח יחסוך לכם המון כסף

בוחרים בעסק מתחום המזון? עליכם לבצע תכנון מטבח מקצועי. ככל שתקדימו לעשות זאת כך תוכלו לקדם לא רק את תהליך הנפקת רישיון העסק אלא גם לקבל את רישיון היצרן לו אתם זקוקים באופן מיידי. תכנון של איש מקצוע יוכל להוביל אתכם להצלחה מיידית בזמן הביקורת על העסק לצורך רישוי.


בצעו התאמות לחוקי הנגישות

התאמת העסק לחוקי הנגישות היא קריטית, חוק הנגישות הוא אחד החוקים הנאכפים ביתר רצינות על ידי גורמי רישוי שונים ובראשם מחלקת הרישוי של עיריית פתח תקווה, בדקו כאן את הפרטים והמידע שאתם זקוקים לו להנגשה מקצועית.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר