תכנון והקמת מפעל בפתח תקווה – רישוי עסק למפעלים

פתח תקווה היא אחת הערים הוותיקות (היא נוסדה כבר ב-1878) והגדולות בארץ (עם קרוב לרבע מיליון תושבים). בשטח השיפוט של פתח תקווה ישנם גם 3 אזורי תעשייה גדולים – קריית אריה במערב העיר ומצפון לציר ז'בוטינסקי, קריית מטלון מדרום לציר המרכזי וגם כן במערב העיר, וסגולה בחלק המזרחי צפוני של פתח תקווה.
בסך הכל היקף השטחים המיועדים לתעשייה בפתח תקווה עומד על כ-2 מיליון מ"ר, והעירייה מעודדת הקמת מפעלים חדשים – אבל בה בעת מקפידה על כך שיפעלו בהתאם לחוק ובפרט עפ"י תקנות רישוי עסקים בפתח תקווה.
מי שפועל על-מנת להבטיח שמצד אחד תתנהל פעילות עסקית ענפה ויוקמו מפעלים חדשים ומצד שני שלא ייגרם נזק לציבור בעיר הוא אגף רישוי ופיקוח עסקים בעירייה.

פרטי יצירת קשר עם אגף רישוי ופיקוח עסקים בעיריית פתח תקווה

אגף רישוי ופיקוח עסקים בעיריית פתח תקווה שוכן ברח' בר כוכבא 63 בעיר, ושעות קבלת הקהל בו הן בכל ימות השבוע בין 8:30 ל-12:00, וביום שלישי גם אחה"צ, בשעות 16:00-18:00.
מספרי הטלפון באגף הם 03-905-28877/8 וכתובת הדוא"ל: iditbs@ptikva.org.il.
הקמת מפעל בפתח תקווה - הנחיות

מה כולל תהליך רישוי מפעלים בפתח תקווה?

הקמת מפעל בפתח תקווה כרוכה בהגשת בקשה לרישיון עסק, כאמור לאגף לרישוי ופיקוח עסקים בעירייה.
אל הבקשה יש לצרף שורת מסמכים ובהם תרשים סביבה, תרשים מגרש ותוכנית המפעל, כולם חתומים ע"י איש מקצוע שמוסמך לכך – מסמכים אלה נבחנים לעומק ע"י אגף הרישוי, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה, משרד הכלכלה, משטרת ישראל, הרשות הארצית לכבאות והצלה ועוד, ורק אם הן עומדות בכל התקנות הן יאושרו.
בהתאם מומלץ לבצע את הליך התכנון של המפעל עם ליווי צמוד של אנשי מקצוע מנוסים בתחום רישוי העסקים, ובכך לייעל את התהליך ולמנוע עיכובים מיותרים שלא לצורך.
עוד כדאי לדעת כי מפעלים שעוסקים בייצור מזון נדרשים להוציא לצד רישיון העסק גם רישיון יצרן (אותו מנפיק משרד הבריאות). באופן כללי במסגרת תכנון והקמת מפעל בפתח תקווה יש לתת את הדעת לסוגיות רבות ובהן מניעת זיהום אוויר, מניעת מטרדי קרינה ורעש, טיפול נאות בפסולת מוצקה שפכים, ועוד.
רוצים לדעת עוד על רישיון לעסק? רוצים לקצר תהליכים ולחסוך זמן רב וכסף? פשוט התקשרו אל אביב ברישוי, צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אתכם בהליך הנפקת רישיון היצור ולאחר מכן בהליך הנפקת רישיון העסק. חייגו ואחד מנציגי אביב ברישוי יחזור אליכם מיד , 050-8092338 או צרו קשר דרך האתר

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר