רישוי עסקים באשקלון

רישוי עסקים באשקלון מחייב עמידה ברגולציות ובתקנות מקומיות ולאומיות, אשר מטרתן לספק סביבה עסקית בטוחה ותקינה. בעלי עסקים בעיר זו צריכים לעבור תהליכים שונים הכוללים בדיקות והערכות בתחומים כמו בריאות, בטיחות במקום העבודה, נגישות והגנת הסביבה. הם מתבקשים להציג תוכניות בניין מאושרות, אישורי נגישות, תעודות בטיחות, ולהיות מוכנים לבדיקה של הרשות המקומית. התהליך עלול להיות מורכב ולדרוש זמן רב, מה שמוביל לעיתים רבות את בעלי העסקים לפנות לשירותים של חברות רישוי מקצועיות. שירותים אלו יכולים לסייע להם לנווט בתהליך, לקצר את משך הזמן הנדרש לרישוי ולהגדיל את סיכויי ההצלחה בקבלת הרישיון הנדרש לפעילותם העסקית.

חושב לפתוח עסק באשקלון?

רישוי עסקים אשקלוןחשוב שתדע:
ע"פ רשימת העסקים טעוני הרישוי המתפרסמים באגף הרישוי של משרד הפנים ישנם  כ- 200 סוגי עסק החייבים רישוי, ביניהם: מזנונים, מסעדות, מאפיות, בתי קפה, רוכלות, קיוסקים, בתי מלאכה, מפעלים, חברות ייצור, חברות העוסקות בממכר מוצרי מזון או אריזתו, מוסכי רכב, מחסנים ועוד.
את רוב שלבי ההליך הבירוקרטי לטיפול ברישיון העסק תידרש לבצע מול הרשות המקומית  – במקרה שלך מול עיריית אשקלון.
במהלך השלב הראשוני יש להנפיק עבור הוועדה (שתתכנס בהמשך לדון בבקשתך) לרישיון מסמכים ותוכניות שונות וכמו כן להגיש בקשות, למלא טפסים ולקבוע פגישות עם הגופים הרלוונטיים.
מלבד אלו ייתכן ותידרש לטפל במספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית אשקלון כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות שדורשת מחלקת הרישוי שלה.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

עבור המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית אשקלון לרבות ההנחיות המיוחדות:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

במשרדי המחלקה לרישוי עסקים בעיריית אשקלון תיפגשו עם פקיד הרישוי שיעניק לכם את כל המידע הדרוש בנוגע לצורך ברישיון עסק, תוכניות עסק ופרטים נוספים הרלוונטיים לעסק שלכם.עיריית אשקלון מציעה לבעלי עסק המבקשים סיוע בתהליך הרישוי את הפעולות הבאות:

  1. מתן הדרכה
  2. הפניה להדרכות וקורסים רלבנטיים
  3. סיוע בכתיבת תוכניות עסקיות ובחינת כדאיות לעסק

בנוסף תקבלו גם את רשימת הגופים (משטרה, מכבי אש, משרד הבריאות וכיוצ'ב) אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי.
מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחויבים לפנות (משרד הבריאות, מהנדס העיר וכד') תקבלו בדואר, בתוך 30 יום, את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.
חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב זה עליכם להמציא תוכנית עסק מפורטת המבוססת על הנחיות הגשת התוכניות ע"פ מחלקת רישוי העסקים של עיריית אשקלון. יש להציג במסגרת התוכנית גם את המסמכים הבאים:

  1. טבלת אישורים לתוכנית
  2. בקשה לשימוש חריג
  3. ייפוי כוח
  4. תרשימי סביבה
  5. מפה מצבית
  6. וכל יתר המסמכים ע"פ המידע המקדמי

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים באשקלון

בשלב זה תידרשו לרכז ולהגיש אל אגף הרישוי בעיריית אשקלון את כל הניירת המצויה ברשותכם לרבות המסמכים הבאים:

  1. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  2. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  3. שובר אישור לתשלום האגרה.
  4. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  5. וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

במידה והגשתם את הבקשה לרישוי באופן שלם וללא דופי סביר שתקבלו בזמן הקרוב בשורות טובות מעיריית אשקלון המאשרות את קבלת רישיון העסק, עם זאת במידה וישנו חוסר במסמך כלשהו או כשל במילוי הטפסים בקשתכם תידחה ותיאלצו לבצע תיקון ליקויים והגשה בשנית של בקשת הרישוי.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קיבלתם רישיון עסק? ברכותינו, כעת עליכם לזכור כי מחובתכם לנהל את העסק תוך ציות לחוק ועמידה בדרישות התברואה, הגהות והבטיחות.

 

הליכים בירוקרטיים ייחודיים בתהליך רישוי עסקים באשקלון

רשות הרישוי של עיריית אשקלון דורשת מכם בעלי העסקים לוודא כי במקביל לטיפול בהנפקת רישיון העסק ע"פ חוק אתם פועלים גם בהתאם להנחיות הרישוי המיוחדות של העיר.
לשם כך עליכם להיכנס מיוזמתכם לאתר הבית של העירייה שם תקבלו פירוט הנחיות ונהלים ייחודיים לעיריית אשקלון, בהם:
  1. הנחיות מיוחדות לעסקים הפועלים באזורי החוף והרחצה
  2. הנחיות מיוחדות להפעלת דוכני ממכר או כל פעילות עסקית אחרת בשטח האזור העתיק של העיר
  3. הנחיות מיוחדות לטיפול שאינו רפואי בגוף האדם (כגון מכוני עיסוי וספא, טיפולים קוסמטיים ועוד)
  4. הנחיות מיוחדות לרישוי חניונים
  5. הנחיות מיוחדות לימי יריד ופסטיבל המתקיימים בעיר
  6. הנחיות מיוחדות לסגירות חורף

 

אביב ברישוי – יד ביד בתהליך רישוי עסקים באשקלון

אין ספק כי הליך הנפקת רישיון עסק הוא אחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בו נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן וכסף רב. עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחתו של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.
 
אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק, או לחלופין טיפול מקיף בהנפקת הרישיון.
 
חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר