רישוי עסקים נתניה, שירטוט תכנית לרישיון עסק, הגשת בקשה

נתניה היא לא רק אחת הערים הגדולות בארץ מבחינת מספר התושבים עם למעלה מ-200,000 איש ואישה, אלא גם מרכז של עסקים ותעשייה לכל אזור השרון.
בהתאם יש לאגף רישוי עסקים בעיר תפקיד רב חשיבות, ובעצם 2 תפקידים: ראשית, פעולה למען בעלי העסקים על-מנת לעזור להם לצלוח את הליך רישוי עסקים בנתניה ביעילות ובמהירות, ושנית, אחריות כלפי תושבי נתניה והסביבה ובפרט לכך שהפעילות העסקית לא תפגע ברווחתם מכל מבחינה שהיא.


ממה מורכב הליך רישוי עסקים בנתניה?

כל אדם שרוצה לפתוח עסק חדש בנתניה, או בסביבתה (בישובי עמק חפר, בכפר יונה, באבן יהודה וכו'), צריך לפנות אל אגף רישוי העסקים של עיריית נתניה ולבדוק איתו האם הוא חייב ברישיון עסק. הקביעה האם ישנה חובת הוצאת רישיון שכזה היא בהתאם לתחום הפעילות של העסק המתוכנן ולצו רישוי עסקים (שאגב, התעדכן משמעותית בעקבות הרפורמה בשנת 2013).
אם אכן אתם חייבים ברישיון עסק כדי לפעול כחוק, יש להגיש לאגף הרישוי את תוכניות העסק. האגף בוחן אותן בעצמו וגם מעביר אותן הלאה לגורמי רישוי שונים, הן בתוך העירייה (למשל הווטרינר העירוני כשמדובר בעסק המוכר מזון מן החי, שהינו רגיש מטבעו, אגף ההנדסה ועוד) והן מחוצה לה (כך למשל משרד החינוך כשמדובר בקייטנה, משטרת ישראל כשמדובר בעסק שמגיע אליו קהל, ועוד).
אם כל גורמי הרישוי מאשרים את התוכניות, ניתן לממש את התוכניות ולהקים את העסק. לאחר מכן מתבצעת ביקורת על-מנת לוודא שהמצב בפועל תואם את התוכניות, ואם אכן כך הדבר תוכלו לקבל רישיון עסק.

שרטוט תכנית רישוי עסק

אילו תוכניות צריך לשרטט לטובת בקשה לרישיון עסק?

  • תרשים סביבה בקנה מידה של 1 ל-250
  • תוכנית עסק בקנה מידה של 1 ל-100
  • תוכנית בטיחות (בחלק מהמקרים)
  • תוכנית נגישות לנכים
  • תוכנית סידור פנים בקנה מידה של 1 ל-50 וטופס פרשה טכנית (אם מדובר בבית אוכל או בעסק המייצר מזון)


מדוע כדאי להיעזר באביב ברישוי?

עריכת תוכניות שלא בהתאם לחוק רישוי עסקים עלולה לעכב משמעותית את כל תהליך רישוי העסק בנתניה מול אגף הרישוי של העירייה, ובכך להוביל לדחייה במועד פתיחת העסק ולנזקים כספיים.
הכנת כל המסמכים בעזרת אנשי המקצוע המנוסים של אביב ברישוי מבטיחה תהליך יעיל, וכן את אישור הבקשה לרישיון עסק תוך זמן קצר במיוחד.
התקשרו כעת לאביב ברישוי להנפקת רישיון עסק – 050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר