רישוי עסקים גבעתיים

חושב לפתוח עסק בגבעתיים?

חשוב שתדע:רישוי עסקים גבעתיים

גבעתיים ממוקמת בלב גוש דן, מונה כ60,000 תושבים והיא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים באזור המרכז. בשנים האחרונות, בעקבות פרויקט "גבעתיים מתחדשת", שודרגו כ100 רחובות בעיר, שופצו פארקים וגינות והוקמו מבני ציבור חדשים. מתיחת הפנים שעברה גבעתיים וצפויה עוד לעבור מושכת אליה תושבים רבים וכן עסקים חדשים ויזמים מתחילים.

אם ברצונך לפתוח עסק בעיר, תידרש לעבור תהליך עם מספר שלבים, תתבקש להיפגש עם נציגי רשויות שונות, להמציא תוכנית עסק ולבקש אישורים מגופים שונים, כאשר מטרת התהליך היא קבלת אישור להנפקת רישיון עסק. לאחר קבלת רישיון זה תוכל להתחיל לפעול בהקמת העסק שלך.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו,
לפרטים חייגו: 050-8092338. חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית גבעתיים לרבות הנחיות מיוחדות:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

כיוון שהליך הנפקת הרישיון ארוך ומורכב, השלב הראשון הוא פגישה עם נציג מחלקת הרישוי של עיריית גבעתיים. הפקיד יעבור איתכם על פרטי העסק וייעץ לכם לגבי רמת ההתאמה מבחינת תחום העיסוק ומיקום העסק בעיר. בפגישה גם תקבלו את רשימת הגופים אליהם יש להגיש בקשה מסודרת למידע מקדמי.

מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחוייבים לפנות ע"פ פגישת הייעוץ ברשות המקומית (משרד הבריאות, מהנדס העיר וכד') תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדוייק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

השלב השני הוא המצאת תכנית עסק אותה יש להגיש לוועדת הרישוי. את ההנחיות להגשת התכניות  תקבלו מפקיד הרישוי בגבעתיים. תכנית העסק צריכה לכלול טפסים ומסמכים החשובים להקמתו, ביניהם:

  • טבלת אישורים לתוכנית
  • בקשה לשימוש חריג
  • ייפוי כוח
  • תרשימי סביבה
  • מפה מצבית
  • וכל מסמך אחר שתדרשו אליו ע"פ הנחיית המועצה.

קיימים גופי רישוי רבים אשר אישורם להקמת העסק נדרש, ביניהם האגף לאיכות הסביבה, משטרת ישראל, מנהל ההנדסה, משרד הבריאות, משרד העבודה, משרד התחבורה ועוד. שימו לב כי כל בעל עסק נדרש לאישורים מגופים שונים בהתאם לתחום עיסוקו.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסק

כעת, לאחר שנפגשתם עם נציגי הגופים השונים, ביקשתם אישורים והחתמתם טפסים, הגיע שלב הגשת הבקשה. עליכם לרכז את כל המסמכים שאספתם, המפות, התכניות ושאר הפריטים הדרושים, ולשלוח אותם לעיריית גבעתיים. וודאו כי הבקשה שלכם כוללת גם את הטפסים הבאים:

  •  טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

את תשובתה של מחלקת הרישוי תקבלו כעבור 21 יום מהגשת הבקשה. גם אם הגשתם את כל המסמכים והאישורים כראוי ועל פי הנחיות אגף הרישוי בעירכם, אין זו הבטחה לקבלת אישור. משום כך אנו ממליצים לא להתחיל ברכישות ובחתימת חוזים הקשורים לעסק, על מנת להימנע מהפסדים כלכליים ועגמת נפש.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

שלב זה הוא האחרון והמשמח ביותר בתהליך הארוך והמורכב שעברתם. כעת, לאחר שקיבלתם את רישיון העסק שלכם, תלו אותו במקום בולט בעסק וזכרו כי מעתה הנכם מחויבים לשמירה על חוקי העסקים בישראל ועל התקנות העירוניות בגבעתיים.


הליכים בירוקראטיים ייחודיים לעיריית גבעתיים

עיריית גבעתיים דורשת מכל בעלי העסקים שלה להישמע לתקנות העירוניות על מנת לשמור על איכות הסביבה, בריאות הציבור, בטיחות התושבים ומראה העיר. לשם כך עליכם לקבוע פגישה עם נציג מחלקת רישוי העסקים בעיריית גבעתיים ולקבל את כל הפרטים בנוגע לתקנות המיוחדות לעיר.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר