רישוי עסקים יוקנעם עילית

חושבים לפתוח עסק ביוקנעם עילית?


חשוב שתדעו:רישוי עסקים יקנעם

העיר יוקנעם עילית ממוקמת בדרום מזרח הכרמל וקרובה לעיר חיפה. היא מונה מעל ל22,000 תושבים, מספר ההולך וגדל עם השנים. כעיר צפונית הממוקמת בכרמל רוב שטחיה ירוקים והחיים בה מתאפיינים בפסטורליות נעימה המזכירה מושבה. מצד שני, בעיר קיימים שני מתחמי תעשייה הכוללים לא פחות מ-145 חברות מדע והיי-טק, המביאות אל העיר מידי יום עשרות אלפי עובדים.
כתוצאה מכל אלה יוקנעם עילית הולכת ומתפתחת, לעיר נכנסים משפרי דיור, מרכזים מסחריים נבנים ומספר בתי העסקים עולה. אם גם אתם מעוניינים להביא את פועלכם אל העיר המתחדשת ולהקים בה עסק משלכם, החלו את תהליך הוצאת רישיון העסק כנדרש בחוק.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו,
לפרטים חייגו: 050-8092338. חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית יוקנעם עילית לרבות הנחיות מיוחדות:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

ראשית, עליכם לקבוע פגישה אישית במחלקת רישוי עסקים בעיריית יקנעם עילית. נציג המחלקה ייעץ לכם לגבי תחום העסק- האם הוא מתאים לצרכי התושבים בעיר והאם העסק בעל פוטנציאל, וכן לגבי מיקום העסק- האם מותר לעסק להתקיים באותו אזור מבחינת התקנות השונות וכדומה. בפגישה אף תקבלו הנחיות לגבי תכנית העסק ורשימת גופים שונים אליהם יש לשלוח בקשה למידע מוקדם.
מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחויבים לפנות ע"פ פגישת הייעוץ ברשות המקומית (משרד הבריאות, משטרת ישראל וכדומה) תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.
חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

בתכנית העסק עליכם לכלול נתונים רבים ככל האפשר לגבי העסק שלכם, כמו מידות המבנה, מפרט טכני מדויק הכולל פתחים ויציאות, מתקני אשפה, מערכת ביוב, צנרת מים וכדומה. את ההנחיות להגשת תוכנית העסק תקבלו בפגישת הייעוץ הראשונית במחלקת הרישוי.
בין היתר תידרשו למסמכים הבאים:

1. מפה מצבית
2. תרשימי סביבה
3. טבלת אישורים לתוכנית
4. בקשה לשימוש חריג
5. ייפוי כוח

שימו לב כי לעיתים יש שוני בין עירייה לעירייה בדרישות מסמכים נוספים, על כן פעלו על פי ההנחיות להגשת התכנית בעירכם ובדקו האם ישנם עוד מסמכים הנדרשים ע"פ הנחיית המועצה.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

קודם הגשת הבקשה חשוב לוודא כי אכן נמצאים בידיכם כל האישורים, השרטוטים, תכנית העסק והטפסים החתומים. היעדר מסמך או אי-עמידה בתנאים של הרשויות השונות עלולים להביא לדחיית הבקשה, על כן אל תקלו ראש בבדיקת המסמכים.

את בקשתכם לרישיון עסק יש להגיש לעיריית יקנעם עילית. הבקשה תידון בועדת רישוי העסקים בעיר ואת אישורה או דחייתה תקבלו במכתב כ21 ימים לאחר שליחת הבקשה.

שימו לב כי בבקשתכם נמצאים גם הטפסים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

שלב זה מתקיים במידה ואכן קיבלתם את אישור הוועדה והרשויות השונות לרישיון העסק שלכם. רישיון זה הוא המאפשר לכם לפעול ולהקים את עסקכם, על כן תלו אותו במקום הנראה לעין. זכרו כי החל מקבלתו הנכם מחויבים להישמע לחוקי העסקים בישראל ולתקנות הייחודיות ליוקנעם עילית.


הליכים בירוקראטיים ייחודיים ליקנעם עילית:

עיריית יוקנעם עילית מבקשת מבעלי העסקים בעיר לנהוג בהתאם לחוקי העזר הקבועים בעיר, וזאת במטרה לשמור על איכות חיי התושבים ועל ביטחונם. באתר עיריית יוקנעם תוכלו למצוא קובץ המכיל את חוקי העזר של יוקנעם עילית, ביניהם:

  • איסור גרימת מפגע והאחריות לסילוקו
  • פינוי אשפה ופסולת
  • איסור פיזור מודעות
  • תשלום אגרות שונות


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר