רישוי עסקים כרמיאל

חושב לפתוח עסק בכרמיאל?

רישוי עסקים כרמיאל

חשוב שתדע:
העיר כרמיאל נחשבת לאחת הערים הגדולות בצפון (זאת ביחס לערי הסביבה כמובן כגון צפת, קרית שמונה, טבריה, מעלות וכו'). מיקומה על גבול הגליל העליון לתחתון מעניק לה ייחוד יוצא דופן המתבטא בנוף קסום, אווירה אחרת ומיזוג תרבויות הנוצר ממגוון התושבים הגדול המתגורר בה (עולים מכל המדינות, אזרחים וותיקים, סטודנטים רבים ועוד).
מבחינה עסקית זוכה בעשור האחרון כרמיאל לפריחה, כיום קיימים בה שלושה מרכזים מסחריים גדולים וכן שלושה קניונים. מפעלים גדולים כגון שטראוס, קליל וכדומה בחרו להתמקם באזור התעשייה של העיר כמו גם בתי עסק רבים אחרים בהם חנויות פרטיות, מכולות שכונתיות, קיוסקים, בתי קפה ועוד (הנתונים בחסות ויקיפדיה ישראל 2013).
על מנת להצטרף למעגל בעלי העסקים המחזיקים עסק בעיר כרמיאל תידרשו לבצע תהליך רישוי ובו מספר צעדים בהם, הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלוונטיים. מלבד זאת ייתכן ועיריית כרמיאל תדרוש ביצוע של מספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

אם בחרתם לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית כרמיאל ויתר הגופים המאשרים:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

לשם פתיחת תיק הבקשה לרישיון עסק עליכם לגשת אל משרדי המחלקה לרישוי עסקים בעיריית כרמיאל, שם בפגישה אישית מול פקיד רישוי תקבלו את כל המידע הדרוש בנוגע לצורך ברישיון עסק, תוכניות עסק ופרטים נוספים הרלוונטים לעסק שלכם.בהמשך והשנייה היא קבלת רשימת הגופים המסודרת אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי.חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי?
 
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338
 

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב זה יהיה עליכם לטפל בתוכנית העסק, אותה תרכיבו על פי ההנחיות המיוחדות של מחלקת רישוי העסקים של עיריית כרמיאל. וודאו כי יש ברשותכם גם המסמכים הבאים:

  • טבלת אישורים לתוכנית
  • בקשה לשימוש חריג
  •  ייפוי כוח
  • תרשימי סביבה
  • מפה מצבית
  • ועוד.

שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסק

שלב זה הינו שלב מתקדם יחסית, בעל עסק כמוכם העומד בפני הגשת הבקשה לרישוי הספיק בנתיים לפגוש את נציגיהם של אגפים ומחלקות עירוניות, לבקר במשרדי רשויות שונות ולהכין עשרות מסמכים לרבות תוכניות ואישורים שונים מן הגופים אותם פירטנו קודם.סיימתם להכין את תוכנית העסק, זה הזמן להגיש את הבקשה עצמה. גשו אל אגף הרישוי בעיריית כרמיאל והעבירו אליהם את המסמכים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק יש להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה (הכולל את קבלת חוות דעתם של כל גופי הרישוי הנדרשים ע"פ צו רישוי עסקים) או סירוב במקרה של כשל, חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

זהו השלב הסופי והאופטימי של תהליך רישוי העסקים. קבלת רישיון העסק מאשרת את פעילות העסק אך במקביל מחייבת את בעליו לפעול על פי הנחיות הבטיחות והגהות של הרשות המקומית והחוק בישראל.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.
 
חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר