רישוי עסקים, ליווי אישי לקבלת רישוי עסק – אביב ברישוי מומחים ברישוי עסקים

רישוי עסקים הוא עסק למומחים בלבד – ועל כן כדאי להיעזר בידע ובניסיון של אביב ברישוי ולא לעבור לבד את התהליך. הליווי האישי של אנשי המקצוע שלנו מבטיח, ולא רק מבטיח אלא גם מקיים, התנהלות יעילה במיוחד לאורך כל שלבי הקמת העסק, החל מאיתור נכס מתאים ועד לקבלתו של רישיון העסק המאפשר לו לפעול כחוק.


מה כולל הליווי האישי של אביב ברישוי?

ליווי אישי של אנשי המקצוע המיומנים ועתירי הניסיון של אביב ברישוי מותאם ספציפית לכל עסק, בהתאם לצרכים שלו ולדרישות של בעליו. באופן עקרוני השירות כולל 3 מרכיבים עיקריים:


איתור נכס מתאים

בשלב זה יאותר הנכס האופטימלי עבור העסק, הן על סמך חוקי התכנון והבנייה העדכניים והן עפ"י צרכי העסק. חשוב לציין שבלא מעט מקרים יזמים המעוניינים להקים עסק שוכרים מבנה ללא היתר בנייה מתאים עבור סוג העסק שאותו הם רוצים להפעיל, ובנוסף ישנה סבירות גבוהה שלא יינתן לו היתר שימוש חורג, והתוצאה: נזק כספי משמעותי.
רק בדיקות מדוקדקות של הנכס – שכוללות בחינה של התב"ע העדכנית, תוספות בנייה וחריגות אם ישנן, מצב משפטי, מצב הנדסי ו-וידוא שהוא אכן מתאים לייעוד הנוכחי – כל זאת עוד בטרם חתימה על חוזה, מונעות הפסדים ועוגמת נפש.


תכנון פונקציונלי תוך שיתוף פעולה מלא עם כל גורמי הרישוי הרלוונטיים

תכנון העסק נעשה מתוך מחשבה מעמיקה על כל צרכי העסק, ובה בעת על-מנת להבטיח את מילוי כל הדרישות של גורמי הרישוי: משטרת ישראל, משרד הבריאות, הרשות הארצית לכבאות והצלה, המשרד להגנת הסביבה ועוד.
בפרט מתבצע זיהוי מדויק של כל מרכיב בנכס או בעסק שעלול להוביל לתשובה שלילית לבקשה לרישיון עסק מצד אחד מגורמי הרישוי או יותר, ואם ישנם כאלה מציאת הפתרונות נעשית בתיאום מראש עם גורמי הרישוי כדי להבטיח תהליך יעיל ומהיר ככל האפשר.

ליווי אישי לקבלת רישוין עסק
הכנת הבקשה לרישיון עסק, הגשתה וליווי עד לקבלת הרישיון

לחברת אביב ברישוי ניסיון רב בעריכת בקשות לרישיון עסק, הגשתן עפ"י התקנות העדכניות, הכנת העסק לביקורות של גורמי הרישוי השונים וטיפול מהיר ואפקטיבי בכל בעיה שעלולה להאריך את התהליך שלא לצורך.
ליווי התהליך מתאפיין הן במקצועיות יוצאת דופן והן בזמינות מלאה לכל צרכי הלקוח, עד קבלתו של רישיון העסק וכל רישיון הכרחי אחר ותחילת פעולת העסק לשביעות רצונו המלאה של בעליו. בדקו האם העסק שלכם פטור מרישיון עסק, בכתבה הבאה
התקשרו כעת לאביב ברישוי להנפקת רישיון עסק050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר