רישוי עסקים במועצה אזורית גלבוע

רישוי עסקים במועצה אזורית גלבוע מתמקד בתמיכה בפיתוח עסקי ותעשייתי באזור, תוך שמירה על עקרונות של קיימות סביבתית ואיכות חיים לתושבים. המועצה אזורית גלבוע, המשתרעת על פני אזור נופי ופורה, נותנת דגש על קידום עסקים שמוסיפים ערך לקהילה ולסביבה הטבעית.

תהליך רישוי העסקים בגלבוע כולל בדיקות דקדקניות לקיום תקנות בטיחות, סביבה, ונגישות, בנוסף לדרישות ספציפיות של התכנון והבנייה העירונית. המועצה דורשת מהעסקים להגיש מסמכים רלוונטיים ולעמוד בבדיקות הנדרשות להוכחת עמידה בכל הקריטריונים.

המועצה מספקת תמיכה לעסקים באזור דרך ייעוץ והכוונה, על מנת להבטיח שהתהליך יהיה יעיל ולא יעכב את הפיתוח העסקי. כמו כן, המועצה שמה דגש על קידום פרויקטים חדשניים ויזמים שיתרמו לכלכלה המקומית וישפרו את איכות הסביבה.

בגלבוע, מתבצע מעקב אחר העסקים הרשומים לאחר מתן הרישיון, כדי לוודא שהם ממשיכים לפעול בהתאם לסטנדרטים הרגולטוריים. המועצה אזורית גלבוע מחויבת לפיתוח עסקי אחראי, שמחזק את הקהילה ותורם לשימור הגלבוע כאזור ייחודי ופורה.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית גלבוע? הכל מתחיל ברישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

המועצה האזורית גלבוע שוכנת, כמו ששמה מרמז, סמוך להר הגלבוע, בחלקו המזרחי של עמק יזרעאל. בתחומי המועצה ממוקמים למעלה מ-30 יישובים, בהם מתגוררים כיום קרוב ל-25 אלף תושבים.

מלבד ענפי החקלאות שבהם עוסקים במושבים ובקיבוצים במועצה, מוצאים התושבים המקומיים תעסוקה גם במפעל השימורים בית השיטה, מפעל פלגל, ובמפעל פריניר, המייצר מיצים טבעיים סחוטים.

על מנת להקים עסק חדש במועצה האזורית גלבוע תידרשו להשיג רישיון עסק, ולעמוד בכל הקריטריונים והתנאים הקבועים בחוק לשם כך.

הכללים המפורטים נחקקו כדי להבטיח את שלום הציבור ובטיחותו באזור שבו פועל העסק, ולדאוג לשמירה על תנאי סניטריה, איכות סביבה ועוד.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול המועצה האזורית הגלבוע לרבות הנחיות מיוחדות:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

התקנות הרבות המחייבות כל מי שמעוניין לקבל רישיון עסק ניתנות מטעם גופים רבים ושונים כמו למשל המשרד להגנת הסביבה, מנהל התכנון במשרד הפנים, השירותים הווטרינריים ועוד רבים. בגלל הצורך לעמוד בכל התנאים גם יחד, התפתח התהליך עם השנים לכדי תהליך ארוך ומורכב מאוד, גם בהשוואה למדינות אחרות בעולם. כדי להתחיל להניע את התהליך, תצטרכו לפני הכל לקבל את המידע המקדמי לפתיחת עסק על ידי נציג של האגף לרישוי עסקים במועצה.

מידע מקדמי – בפגישת הייעוץ תקבלו את רשימת הרשויות הרלוונטית אליהן אתם מחויבים לפנות (משרד לאיכות הסביבה, כיבוי אש וכדומה) ולהם תגישו בקשות מסודרת למידע מקדמי.

בתוך 30 יום תקבלו בדואר את המידע המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

כל בקשה לרישיון עסק חייבת לכלול תכנית עסק מפורטת ומדויקת המורכבת ממספר מסמכים, ביניהם תרשים סביבה, מפה מצבית, בקשה לשימוש חריג במקרה הצורך, טבלת אישורים לתוכנית, ייפוי כח וכל מסמך אחר אליו תתבקשו על פי הוראות המועצה.

במקרה והמבנה המבוקש שימש בעבר כבית עסק, תוכלו להיעזר בתכנית העסק הקודמת, וזאת רק במידה והתכניות עדיין תואמות את מידות המבנה בשטח.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה אזורית גלבוע

בקשה לרישיון עסק עליכם להגיש לאגף רישוי עסקים של המועצה האזורית הגלבוע. שימו לב שהטופס צריך לכלול, בין היתר, גם את פרטי ההתקשרות המלאים שלכם (או של בעל העסק, אם אתם אינכם הבעלים), כולל כתובת מייל וטלפון נייד. כמו כן, חשוב לוודא כי כל המסמכים הנלווים לבקשה מצורפים כנדרש, כמו למשל:

  1. אישור שקיבלתם לאחר תשלום האגרה לבקשה לרישיון עסק.
  2. מספר חוזה ומספר לקוח בארנונה.
  3. צילום של תעודת הזהות שלכם.
  4. חוזה שכירות של הנכס בו תפעילו את העסק שלכם.
  5. ייפוי כוח (אם יש בו צורך).

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו:050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

גם אם צלחתם את כל הליך הנפקת רישיון העסק, לא בכך הסתיימה המשימה. חובה עליכם להקפיד לכל אורך פעילות העסק על עמידה בתנאי רישיון העסק שתקבלו. כל אחד מהגופים הרבים שאחראים למתן הרישיון שקיבלתם רשאי לערוך אצלכם בעסק ביקורת. אם יתברר באחת הביקורות הללו שחרגתם מתנאי הרישיון, המועצה האזורית גלבוע תוכלל לשלול את רישיון העסק שלכם.


תקנות ייחודיות למועצה האזורית הגלבוע:

כל מועצה ורשות מקומית בישראל מחוקקת חוקי עזר התקפים בתחומה, ומחייבים בעלי עסקים מעבר לחוקי המדינה ומעבר לתנאים שנקבעו ברישיון העסק. בין היתר מחייבת אתכם המועצה האזורית גלבוע:

  1. לא להציב פח אשפה ברחוב.
  2. לא להכניס שפכים לפח אשפה רגיל.
  3. לא לאפשר למים או לנוזלים אחרים לנזול מהעסק אל הרחוב.
  4. לדאוג להדברת מזיקים בתחומי העסק.
  5. לא להתקין שילוט אלקטרוני ללא אישור מפורש מראש המועצה.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד בתהליך רישוי עסקים במועצה אזורית גלבוע

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר