רישוי עסקים במועצה אזורית דרום השרון

רישוי עסקים במועצה אזורית דרום השרון מבוצע תוך התחשבות בפיתוח הכלכלי של האזור ובשימור איכות הסביבה והנוף. המועצה משקיעה ביצירת סביבה עסקית תומכת, מושכת ומפתחת, שמטרתה לעודד יזמות ופיתוח בקרב העסקים המקומיים.

התהליך כולל את כל השלבים הנחוצים לקבלת רישוי עסקי, החל מהגשת בקשה וכלל המסמכים הנדרשים, דרך בדיקת תכניות בנייה, עמידה בתקנות בריאות ובטיחות, נגישות לנכים ותאימות לסטנדרטים סביבתיים ועירוניים.

המועצה אזורית דרום השרון מספקת ייעוץ ומידע לבעלי העסקים לעבור את התהליך בצורה חלקה ויעילה. היא מקדמת שיתופי פעולה בין העסקים לבין המועצה, כדי להבטיח תכנון עסקי מוצלח והתאמה מיטבית לתקנות.

במועצה אזורית דרום השרון משקיעים בפיתוח עסקי שיאפשר לעסקים לצמוח ולהשתלב בשוק, תוך תמיכה ביוזמות חדשות וחדשניות. המטרה היא ליצור אקלים עסקי פורה ותומך, התורם לפריחה כלכלית של האזור ומשפר את איכות החיים לתושבים.

בכלל, המועצה מחויבת לעזור לעסקים להתמודד עם האתגרים הנלווים להפעלת עסק באזור, תוך שמירה על עקרונות של קיימות ואחריות סביבתית. כך מבטיחה מועצה אזורית דרום השרון תהליך רישוי עסקים מקיף ויעיל, התומך בצמיחה ובפיתוח הכלכלי של האזור.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית דרום השרון? מתחילים ברישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

המועצה האזורית דרום השרון כוללת את כל היישובים, המושבים והקיבוצים שנמצאים בשטח שבין כפר סבא, פתח תקווה, רעננה, ראש העין והוד השרון.

האוכלוסייה במועצה הכפילה את עצמה ב-20 השנים האחרונות והיישובים בה נחשבים אטרקטיביים במיוחד למשפחות מאזור המרכז שמעוניינות לצאת מהערים הגדולות ולחפש לעצמם מרחב כפרי באזור מרכזי.

בדרום השרון פועלים כמה עסקים בעלי מוניטין בכל הארץ כמו מפעל הרהיטים של גבעת השלושה, הפארק המוטורי של נחשונים, גן האירועים "עדן על המים" בניר אליהו ומאפיית דגנית עין בר בקיבוץ עינת.

גם אתם רוצים להצטרף למשפחת בעלי העסקים במועצה האזורית דרום השרון? אם התשובה חיובית- ראשית עליכם להשיג רישיון עסק. הקריטריונים והתנאים לקבלת רישיון עסק מוגדרים בחוק רישוי עסקים, בהתאם לסוג העסק שברצונכם להכיר.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול המועצה האזורית דרום השרון לרבות הנחיות מיוחדות:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

כדי להוציא רישיון עסק בישראל, תתבקשו לעמוד בדרישות של גופים ממשלתיים שונים ומגוונים כמו משרד הבריאות, ועדות התכנון של משרד הפנים, תקנים של איכות סביבה ועוד. התהליך הבירוקרטי, במרבית המקרים, הוא ארוך ועלול להיות גם מייגע.

תחילתו של התהליך היא בפגישה עם נציג מטעם מחלקת הרישוי של הרשות המקומית, שבו תלמדו על התכניות והמפרטים שתצטרכו להגיש, ותקבלו את המידע המקדמי הדרוש להגשת הבקשה לרישיון עסק.

מידע מקדמי –בפגישת הייעוץ תקבלו את רשימת הרשויות הרלוונטית אליהן אתם מחויבים לפנות (משרד לאיכות הסביבה, כיבוי אש וכדומה) ולהם תגישו בקשות מסודרת למידע מקדמי.

בתוך 30 יום תקבלו בדואר את המידע המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

אחרי הפגישה עם נציג מחלקת רישוי עסקים, השלב הבא בדרך לקבלת רישיון העסק הוא הגשת תכנית עסק. התכנית צריכה להיות מוגשת בקנה מידה של 1:10 ולכלול את כל פרטי העסק, כולל הריהוט המערכות השונות והמתקנים הפנימיים.

אם העסק שלכם שייך לתחום האוכל אתם צריכים לצרף גם סידור פנים של העסק ותכנון מפורט של המטבח בקנה מידה של 1:50. אם, לעומת זאת, העסק שלכם הוא בתחום האירועים תחת כיפת השמיים, תצטרכו לצרף תכנית בטיחות ונספח בטיחות כתוב, שניהם חתומים ומאושרים על ידי מהנדס בטיחות.

הנחיות נוספות לגבי הגשת תכנית העסק תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המועצה. הנחיות אלה כוללות בין היתר תרשים סביבה, מפה מצבית , טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג, ייפוי כוח וכדומה.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה אזורית דרום השרון

את טופס הגשת הבקשה לרישיון עסק יש להגיש למחלקת רישוי עסקים של המועצה האזורית דרום השרון. עליכם הגיש את הטופס במלואו, כולל פרטי ההתקשרות עם בעל העסק – מייל ומספר טלפון נייד. לאחר הגשת הבקשה תקבלו אישור על ההגשה. האישור יכלול את העיסוקים שבהם יטפלו כל הגופים שאמורים לאשר את הבקשה, וכן מגבלות כלליות הנוגעות לעסק.

שימו לב כי ברשותכם כל המסמכים הנדרשים, ביניהם:

  1. אישור חתום ממחלקת הגבייה במועצה על תשלום אגרת בקשה לרישיון עסק.
  2. מספר לקוח בארנונה – מספר חוזה ארנונה.
  3. חוזה שכירות.
  4. תעודת זהות + צילום תעודת הזהות.
  5. אם העסק הוא חברה בע"מ – אישור רשם החברות + מינוי מנהלים בחברה.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

לפני הנפקת הרישיון יערכו הגופים השונים האחראים למתן הרישיון ביקורות בעסק. אם יימצאו בו ליקויים מטעם מי מבין הגופים, תידרשו לתקן אותם לפני שתוכלו לקבל את הרישיון הקבוע לעסק. עד לקבת הרישיון הקבוע ייתכן שתוכלו לקבל רישיון מוגבל בזמן, שיאפשר לכם להתחיל בהפעלת העסק עד לתיקון כל הליקויים. אם לא תתקנו אותם, יישלל רישיון העסק.


תקנות ייחודיות למועצה האזורית דרום השרון:

המועצה מפרטת תקנות נוספות מעבר לתנאים ולקריטריונים של הרשויות הממשלתיות, המחייבות עסקים הפועלים בשטחה, בהתאם לסוג העיסוק של העסק. הפירוט המלא נמצא באתר האינטרנט של העירייה וניתן לקבל אותו גם במחלקת רישוי העסקים של המועצה, כמו למשל:

  1. התקנת מד רעש באולמות או גני אירועים.
  2. התקנת שואבי אבק ונסורת בנגריות.
  3. התקנת מערכות מנדפים למניעת זיהום אוויר בעסקים העוסקים בבישול, טיגון או צליית בשר.
  4. התקנת אמצעי מיגון אקוסטי בעסקים שמושמעת בהם מוזיקה.
  5. חובת החזקת מוצרי אטליז בטמפרטורה שלא תעלה על 4 מעלות.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר