רישוי עסקים במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

רישוי עסקים במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה מתבצע תוך שימת דגש על פיתוח עסקי הרמוני עם הסביבה הטבעית והקהילתית. המועצה מקדמת את הגישה לפיתוח עסקי תוך התחשבות בתכונות הייחודיות של האזור, הכולל חקלאות, תיירות ותעשייה קטנה.

תהליך הרישוי כולל בדיקה והערכה בתחומים כמו בטיחות, בריאות, נגישות, הגנה על הסביבה ועמידה בדרישות התכנוניות של האזור. עסקים המעוניינים לקבל רישוי חייבים להגיש תוכניות עסקיות ותכניות בנייה, ולעמוד בקריטריונים המחמירים הנדרשים לפעילות עסקית.

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מספקת תמיכה לעסקים במהלך התהליך, על מנת לוודא שהם יכולים לקיים את כל הדרישות הנדרשות לרישוי בצורה יעילה וחלקה. המועצה מספקת ייעוץ, סיוע במילוי טפסים ובהכנת המסמכים הדרושים, ותמיכה בתהליכי האישור.

מועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה גם מעודדת יזמות עסקית ופיתוח תעשייתי תוך שמירה על האיכות הסביבתית והקהילתית. היא שואפת ליצור סביבה עסקית אטרקטיבית ותומכת המקדמת גם צמיחה כלכלית וגם ערכים קהילתיים.

לסיכום, רישוי עסקים במועצה מקומית בנימינה-גבעת עדה מתמקד בתמיכה בפיתוח עסקי המשלב צמיחה כלכלית עם שמירה על הזהות המקומית והסביבתית, ומספק תהליך רישוי שיעיל וגמיש לעסקים המקומיים.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה? 

חשוב שתדעו:

המועצה המקומית בנימינה וגבעת עדה מורכבת משני היישובים הללו, ושוכנת בבקעת הנדיב, בין השרון לכרמל, סמוך למושבה זיכרון יעקב. בנימינה וגבעת עדה הן מן המושבות הוותיקות ביותר בארץ. הן נבנו על ידי הברון רוטשילד וניתן לראות זאת בעיצובן המיוחד והעתיק.

המועצה מדורגת במקום שמיני מתוך 10 בסולם חברתי-כלכלי, ו-13,500 תושביה נהנים מאיכות חיים גבוהה הכוללת את נוף הבקעה הקסום והפסטורלי, נחלים זורמים ושדות ירוקים. כמו כן מתהדרת המועצה בגידולים חקלאיים רבים, ביניהם כרמים, מטעי פרי וחורשות אקליפטוס.

על מנת לפתוח עסק במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה, עליכם להוציא קודם כל רישיון עסק. מטרתו של תהליך זה היא לוודא כי העסק שיוקם יאושר על ידי כל הגופים הרלוונטיים ולא יפגע בבריאות הציבור ובביטחונו, או יהווה מטרד כלשהו לסביבה, לתושבים לחי ולצומח.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338.

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

כמו בכל עירייה ומועצה בארץ, גם במועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה קיימת מחלקה האחראית על רישוי ופיקוח עסקים. מול מחלקה זו בעיקר תתנהלו במהלך הוצאת הרישיון, והיא התחנה הראשונה שלכם בדרך הארוכה הזאת. בפגישה ראשונית עם נציג המחלקה תקבלו מידע כולל על תהליך הוצאת רישיון עסק, הנחיות מפורטות לכתיבת תכנית העסק ורשימת גופים לשלב המידע המקדמי.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

לאחר שתקבלו את המידע המקדמי מהרשויות והגורמים השונים, תצטרכו לטפל בדרישותיהם ולערוך את כל השינויים והתאומים לשביעות רצונם. במקביל, עליכם להכין תכנית עסק הכוללת מספר מסמכים והיא עיקרה של תהליך הוצאת רישיון העסק, שכן היא מתארת את מבנה העסק בפרוטרוט ומאפשרת לרשויות השונות לוודא כי הוא ראוי לשמש כבית עסק.

המסמכים המרכיבים את תכנית העסק:

  1. תרשים סביבה
  2. מפה מצבית
  3. טבלת אישורים לתכנית
  4. בקשה לשימוש חריג- רק במקרה הצורך
  5. ייפוי כח – חתום על ידי עו"ד או נוטריון.
  6. כל מסמך אחר שייתכן ותידרשו אליו על פי הנחיות המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

את הבקשה לרישיון עסק עליכם להגיש למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה. על הבקשה להכיל את כל המסמכים להם נתבקשתם בשלבים הקודמים, כאשר הם חתומים ומלאים על פי ההנחיות אותן קיבלתם.

אל מסמכים אלה עליכם לצרף גם:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  2. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  3. תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  4. חוזה חתום + מס' חוזה ארנונה.
  5. צילום תעודת זהות
  6. ייפוי כוח.
  7. שובר אישור לתשלום האגרה.

בשלב זה כל שנותר לכם הוא להמתין. ועדת הרישוי והגופים נותני האישור ידונו בקשתכם, יבדקו את המסמכים ויבחנו את תכנית העסק בדקדוק. את התשובה הסופית תקבלו במכתב כעבור תקופה של כ-21 יום מהגשת הבקשה.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קבלת רישיון עסק היא זכות המגיעה עם אחריות גדולה. כעת עליכם לדאוג לתקינות העסק ולהבטיח את שלום העובדים וציבור הלקוחות שלכם. תלו את רישיונכם במקום בולט בעסק והישמעו לחוקים ולתקנות העסקים בישראל ובמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה.


מחלקת רישוי עסקים במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

המחלקה אחראית על פיקוח, תברואה ורישוי עסקים בשטח המועצה, ומלבד בחינה ואישור של בקשות לרישוי עסקים, היא ממלאת את התפקידים הבאים:

  1. פיקוח על שפכי תעשיה ומפגעים אקולוגיים.
  2. אחריות לניהול רשומות עסקים מורשים במועצה.
  3. פיקוח וטרינרי על מוצרים מהחי.
  4. עריכת ביקורות תברואה במוסדות, בעיקר בתחום החינוך.
  5. אכיפה ופיקוח על קיום חוקי העזר של המועצה.


אביב ברישוי ביחד אתכם בתהליך רישוי עסקים במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר