רישוי עסקים במועצה מקומית בני עיש

רישוי עסקים במועצה מקומית בני עיש מתבצע תוך דגש על תמיכה בפיתוח עסקי ועל שימור איכות הסביבה ביישוב. המועצה מקדמת פיתוח עסקי המתאים לצרכים ולמאפיינים של הקהילה המקומית, תוך מקפידה על עמידה בתקנות הבטיחות, הבריאות והסביבה.

התהליך כולל בדיקות רבות, כולל בטיחות, נגישות, תכנון ובנייה, והגנה על הסביבה. עסקים בבני עיש נדרשים להציג תוכניות עסקיות מובנות, להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים, ולעבור את כל הבדיקות הנחוצות כדי לקבל את הרישיון.

המועצה מקומית בני עיש מספקת ייעוץ וסיוע לעסקים, על מנת להבטיח כי התהליך יהיה יעיל ופחות מורכב. ישנה מחויבות לסייע לבעלי העסקים לנווט בתהליכים השונים של הרישוי, ולהקל עליהם ככל האפשר.

במועצה ישנה התמקדות בפיתוח עסקי התורם לקהילה ולכלכלה המקומית, תוך שימת דגש על יזמות וחדשנות. יוזמות חדשניות ועסקים התורמים לפיתוח הכלכלי והחברתי של היישוב מוזמנים ומעודדים.

לסיכום, רישוי עסקים במועצה מקומית בני עיש מטרתו לספק תהליך רישוי עסקי שיעודד פיתוח עסקי בר קיימא, תוך שמירה על איכות החיים והסביבה ביישוב.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה המקומית בני עי"ש? קודם כל רישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

בני עי"ש הינה מועצה מקומית במישור החוף הדרומי בארץ, היא שוכנת סמוך לעיר גדרה וממוקמת במרחק קצר מצומת מסמיה. היישוב מונה כ-8,000 תושבים ומתאפיין באווירה כפרית ומשפחתית. בבני עי"ש קיימים מרכז תרבות, תנועות נוער, ספרייה ציבורית, מרכז ספורט, בתי ספר וגני ילדים, וכן מגדלי מים עתיקים מתקופת המנדט הבריטי אשר הוגדרו כמבנים לשימור, והם מושכים אליהם מבקרים ומטיילים.

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק ביישוב בני עי"ש, עליכם לבדוק אם תחום עיסוקכם נכלל באחת מעשר קבוצות טעונות רישוי על פי חוק העסקים בישראל. במידה וכך הדבר, עליכם לפנות למועצה המקומית בני עי"ש ולהתחיל בתהליך הוצאת רישיון עסק.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית בני עי"ש:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

אם גיששתם מעט וחיפשתם ברשת האינטרנט מידע לגבי תהליך הוצאת רישיון עסק, וודאי נוכחתם לדעת כי מדובר בתהליך בירוקראטי ארוך. לשם כך עומדים לרשותכם נציגי מחלקת רישוי עסקים של המועצה המקומית בני עי"ש. בפגישת ייעוץ ראשונית אותה עליכם לקבוע מול המועצה תקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים להקמת העסק בו אתם חפצים, כולל מגבלות וקשיים אפשריים אשר יצוצו במהלך התהליך.

בפגישה תקבלו רשימה של גורמים ממשלתיים ומועצתיים אשר אישורם לבקשתכם נדרש ובלעדיו לא תוכלו להוציא רישיון עסק, וכן הנחיות מדויקות לכתיבת תכנית העסק.

מידע מקדמי –לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

גם אם כבר מצאתם מבנה מתאים לעסק שלכם, אנו ממליצים לכם לא לעשות צעדים בעניין רכישתו או השכרתו, שכן אם הרשויות השונות והגורמים הרלוונטיים לא ימצאו את הבניין כראוי לבית עסק, בקשתכם לא תאושר ותישארו עם מבנה לא רלוונטי.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

תכנית העסק מורכבת ממספר מסמכים והם: תרשים סביבה, מפה מצבית, תכנית עסק, טבלת אישורים לתכנית, ייפוי כח ובקשה לשימוש חריג- במידת הצורך. כיוון שכל עירייה ומועצה דורשת מסמכים החיוניים לה, ייתכן ותתבקשו לצרף מסמכים נוספים אותם על פי מחלקת רישוי עסקים במועצה. כל אחד מהמסמכים אליהם תתבקשו נדרש לתאר את העסק על שטחיו, מבניו, מידותיו וגבולותיו. צירוף כל הנ"ל יחדיו מאפשר לגורמים אשר יבחנו את בקשתכם לעמוד על טיבו של בית העסק ולוודא כי הוא עומד בקריטריונים הדרושים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה מקומית בני עיש

שלב הגשת הבקשה הינו שלב מתקדם בתהליך הוצאת הרישיון ואתם כבר כמעט לקראת הסוף. כעת כל שעליכם לעשות הוא לרכז את כל המסמכים והתכניות אותם הכנתם ומילאתם, לוודא כי הם עומדים בהנחיות וחתומים כנדרש ולצרף אליהם את המסמכים הבאים:

  1. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  2. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.
  5. אישור תשלום האגרה.

את כל אלה עליכם להגיש למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית. על מנת להקל על התהליך של הוצאת רישיון העסק, קבע משרד הפנים תקופת זמן של כ-21 יום עד למתן התשובה לבקשת הרישיון. עם זאת, לעיתים ישנם עיכובים ברשויות השונות אשר אישורם נדרש לרישיונכם, והזמן עד לקבלת התשובה מתארך.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

בעת קבלת רישיונכם בדקו מהו הסוג אשר אושר לכם. קיימים מספר סוגי רישיון, ביניהם רישיון לצמיתות, רישיון תקופתי ורישיון זמני. במידה ורישיונכם אינו לצמיתות, דאגו לעקוב אחרי תוקפו ולחדשו בזמן, על מנת לא להסתכן בפעילות בעסק ללא רישיון. כמו כן, וודאו כי רישיונכם מוצג במקום נראה לעין בעסק, וכי אתם נשמעים לחוקי העסקים בישראל.


אביב ברישוי – עוזרים לכם בתהליך רישוי עסקים במועצה מקומית בני עיש

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר