רישוי עסקים מועצה מקומית גן יבנה

חושבים לפתוח עסק במועצה מקומית גן יבנה?

חשוב שתדעו:רישוי עסקים מועצה מקומית גן יבנה

גן יבנה הינה מועצה מקומית הנמצאת בדרום מישור יהודה ושוכנת סמוך לעיר אשדוד. במועצה מתגוררים מעל ל-22,000 תושבים הנהנים מאפשרויות תעסוקה רבות. בשל קרבתה לנמל אשדוד, גן יבנה התפרסמה כמקום מצוין למסחר ותעשייה וקיים בה אזור תעשייה גדול בעל תשתיות מתקדמות. באיזור התעשיה מפעלים בתחומי האלקטרוניקה, המזון, חומרי בניין ועוד. בנוסף, גן יבנה יושבת על אדמות פוריות וטובות וכחצי משטחה מיועד לחקלאות.

בגן יבנה קיימים אף אתרים היסטוריים כמו בית דוד קורל, בריכת המים, מגדל השמירה המערבי, החאן של אבו חדרה, בתי הבאר הערביים והיהודים ועוד. האתרים מושכים אליהם מאות מבקרים ותיירים מידי שנה.

כל אלו הופכים את גן יבנה למקום מצוין לפתיחת עסקים, ואכן מידי שנה מצטרפים אל המועצה עוד ועוד יזמים ובעלי עסק חדשים. אם גם אתם מעוניינים לפתוח עסק בגן יבנה, עליכם לעבור את תהליך הוצאת רישיון העסק.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית גן יבנה: 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

אם תחום עסקכם נכלל באחת מעשר קבוצות טעונות רישוי (תחומים המוגדרים בחוק, כמו מזון, קוסמטיקה, תרופות ועוד), עליכם להוציא רישיון עסק, וזאת על פי חוק העסקים בישראל. כיוון שתהליך זה כולל מידע רב ודורש התנהלות מול גופים רבים אנו ממליצים בראש ובראשונה לפנות לפגישת ייעוץ ראשונית במשרדי מחלקת רישוי עסקים שבמועצה המקומית גן יבנה.

בפגישה זו יספק לכם נציג המחלקה מידע רלוונטי ושימושי על המשך התהליך ותוכלו להתייעץ איתו לגבי תחום עיסוקכם ומיקומו של בית העסק בעיר. כמו כן תקבלו הנחיות מדויקות לכתיבת תכנית העסק, ורשימת גופים מועצתיים וממשלתיים לשליחת המידע המקדמי.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

תכנית העסק חייבת להיות מפורטת ומדויקת ולכלול מסמכים המתארים את גבולות העסק, שטחיו ומבניו.

בין המסמכים אותם יש לכלול בתכנית: מפה מצבית, תרשים סביבה, טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג במקרה הצורך, ייפוי כח וכל מסמך אחר אליו תתבקשו על פי הוראות המועצה.

להלן רשימת גופים נותני אישור על פי המועצה המקומית גן יבנה:

גורמים עירוניים – הנגשת נכים, פינוי אשפה, ביוב, שירותים וטרינריים, והפיקוח העירוני.

גורמים חיצוניים – גורמי הרישוי והפיקוח על הבנייה (ועדה מקומית לתו"ב "זמורה"), כיבוי אש, המשרד להגנת הסביבה, משרד העבודה, משרד הבריאות, משטרה, משרד החינוך, משרד המדע והספורט ומשרד התחבורה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

משסיימתם את הטיפול בדרישות הגופים השונים אליהן נתבקשתם בשלב המידע המקדמי, עליכם לרכז את כל המסמכים הנחוצים, ביניהם התרשימים והשרטוטים של בית העסק, ייפוי כח, צילום תעודת זהות ועוד, ולהגיש אותם למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית גן יבנה יחד עם הטפסים הבאים:

  • תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • מסמכים נוספים בהם חוזה חתום ומס' חוזה ארנונה.

עכשיו עליכם להמתין עד לקבלת התשובה אשר תאשר או תדחה את בקשתכם לרישיון עסק. ועדת הרישוי תדון בבקשתכם ותעביר אותה לשאר גופים נותני אישור, מועצתיים וממשלתיים.

לאחר קבלת תשובה מאת כל הגורמים, ישלח מכתב תשובה לביתכם.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

כעת, משקיבלתם את רישיון העסק שלכם ותליתם אותו במקום בולט בעסק, אתם מוכרזים כבעלי עסקים לכל דבר ועניין.

הרישיון תקף לכל אורך התקופה עליה החליטה ועדת הרישוי, אך בכל במקרה של שינוי בעסק, בין אם החלפת בעלות או שינויים בתחום העסק, עליכם לדווח על כך למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית גן יבנה.


הליכים בירוקרטיים ייחודיים למועצה המקומית גן יבנה
:

מלבד רישוי עסקים, אחראית המועצה המקומית גן יבנה על נושאים שונים, ביניהם פיקוח על בתי העסק הקיימים וציות להנחיות ולחוקי העזר המועצתיים, אשר נועדו לשמור על איכות הסביבה ולהגן על התושבים מפני סכנות תברואה וביטחון.

בין הנושאים בהם מתקיימות הנחיות מיוחדות לבעלי עסקים:

  • הדברת מזיקים
  • איסור גידול ומכירת בשר חזיר
  • מודעות ושלטים
  • שמירת הסדר והניקיון


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר