רישוי עסקים במועצה מקומית מצפה רמון

רישוי עסקים במועצה מקומית מצפה רמון מתאפיין בתהליך שמתחשב בייחודיות של האזור, המשלב תיירות, חקלאות ופיתוח טכנולוגי. המועצה מקדמת פיתוח עסקי שמתואם עם אסטרטגית הקיימות והשמירה על הסביבה הטבעית הייחודית לאזור.

במסגרת תהליך הרישוי, עסקים נדרשים לעמוד בסטנדרטים ובתקנות הקפדניות הן בהיבטים הסביבתיים והן בהיבטים התכנוניים והבטיחותיים. זה כולל אישורים ספציפיים כמו בדיקות תברואה, תכניות בנייה ואישורי בטיחות אש.

המועצה מקומית מצפה רמון מעניקה תמיכה ומשאבים לעסקים במהלך התהליך, כולל ייעוץ לבעלי עסקים חדשים וקיימים. מטרתה לייעל את תהליך הרישוי כדי להקל על תהליכים אדמיניסטרטיביים ולאפשר לעסקים להתמקד בפעילותם ובצמיחה.

על ידי קידום עסקים באופן אחראי ובר קיימא, מצפה רמון שואפת להיות מודל לפיתוח עסקי שמשלב צמיחה כלכלית עם שמירה על הנוף והטבע הייחודיים לה.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה המקומית מצפה רמון? חייבים רישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

מועצה מקומית מצפה רמון ממוקמת במרכז הר הנגב ושוכנת במרחק של כשעה נסיעה מהעיר באר שבע. במועצה מתגוררים קרוב ל-5000 תושבים והיא מוקד תיירות גדול למטיילים בנגב. כיישוב מדברי, מצפה רמון הינו מקום התבודדות מושלם לאלו המגיעים על מנת להתקרב לטבע ולחוות את המרחב והשקט של המדבר.

מלבד מכתש רמון המפורסם קיימים במצפה רמון מרכזי גוף ונפש, גן זואולוגי מדברי קטן, חוות אלפקות ואף מועדון ג'אז. כמו כן קיימים במועצה בתי מלון, צימרים, בתי הארחה ואירוח טבעי העומדים לרשות המטיילים הרבים.

אם ברצונכם לפתוח עסק במועצה המקומית מצפה רמון אנו מברכים אתכם על כך, אך לפני שאתם רצים להשכיר או לקנות מבנה ולהזמין את הציוד הנדרש, דעו כי עליכם להוציא רישיון עסק אשר יאפשר לכם לפעול ויאשר כי העסק שלכם עומד בחוקי תכנון ובנייה וכי הוא בטוח לציבור מבחינה תברואתית.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית מצפה רמון: 


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

אם תחום עסקכם נכלל באחת מעשר קבוצות טעונות רישוי (תחומים המוגדרים בחוק, כמו מים ופסולת, רוקחות ותרופות, דלק ואנרגיה ועוד), עליכם להוציא רישיון עסק, וזאת על פי חוק העסקים בישראל. תהליך זה כולל מידע רב ודורש התנהלות מול גופים ורשויות שונות, על כן אנו ממליצים ראשית כל לפנות לפגישת ייעוץ ראשונית במשרדי מחלקת רישוי עסקים שבמועצה המקומית מצפה רמון.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המלצתנו היא לבדוק אופציות למבנים לעסק, אך להמתין עם הרכישה או חתימת חוזי השכירות עד לאחר בדיקת המבנה על ידי הגורמים המתאימים ואישור לכך שהוא ראוי לתפקד כבית עסק. כך תימנעו מהפסדים כלכליים מיותרים.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות. אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

לאחר קבלת ההנחיות המדויקות להגשת תכנית העסק, עליכם לגשת לעבודה ולהמציא את המסמכים הבאים:

  1. תרשים סביבה
  2. מפה מצבית
  3. טבלת אישורים לתוכנית
  4. בקשה לשימוש חריג
  5. ייפוי כוח
  6. וכל מסמך אחר אליו תידרשו על פי הנחיות המועצה המקומית מצפה רמון.

בהכנת תכנית העסק מומלץ מאוד להיעזר במפקח תברואה מהמועצה, וכן באדריכל או מהנדס בניין מוסמך על מנת לוודא כי התכנית אכן מוגשת בצורה הנכונה. הגשה לא מדויקת או חוסר התאמה למבנה במציאות עלולים להביא לדחיית בקשתכם לרישיון עסק.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה מקומית מצפה רמון

את הבקשה לרישיון עסק עליכם להגיש למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית מצפה רמון. על הבקשה להכיל את כל המסמכים להם נתבקשתם בשלבים הקודמים, כאשר הם חתומים ומלאים על פי ההנחיות אותן קיבלתם.

אל מסמכים אלה עליכם לצרף גם:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  2. תוכנית בטיחות מאושרת על ידי הגורמים הרשמיים.
  3. תוכנית עסק – חתומה על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  4. חוזה חתום + מס' חוזה ארנונה.
  5. צילום תעודת זהות
  6. ייפוי כוח.
  7. שובר אישור לתשלום האגרה.

כעת עליכם לחכות לתשובת כל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם ועדת רישוי עסקים והרשויות השונות. במידה וכל הגורמים יאשרו את בקשתכם, היא תעבור להמשך טיפול עד הוצאת רישיון העסק. במידה ובקשתכם תידחה, תוכלו להגיש על כך ערעור.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

לעיתים, קבלת רישיון העסק מגיעה עם תנאים נלווים נוספים. במקרה כזה עליכם לעמוד בתנאים להם העסק נדרש על מנת שהרישיון יהיה בתוקף. זכרו כי קימת זכות כניסה עבור כל אחת מהרשויות הממשלתיות והגופים המועצתיים אל בית העסק שלכם, וכי אי עמידה בתנאי הרישיון עלולה לגרום לקנסות כבדים ואף לשלילתו.


אביב ברישוי – יד ביד נוציא לכם רישוי עסקים במועצה מקומית מצפה רמון

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר