רישיון עסק בתל אביב/ בקשה לרישיון עסק/ אביב ברישוי

בירת ישראל היא ירושלים, אבל העיר המרכזית מבחינה כלכלית ועסקית היא ללא ספק תל אביב. מאז ומתמיד נשענת העיר העברית הראשונה על יזמות וחדשנות, ובהתאם מוקמים בה עסקים רבים מדי שנה ואגף רישוי העסקים בעירייה מטפל בבקשות רבות לרישיון עסק.

כיצד מתנהל תהליך הוצאת רישיון עסק בתל אביב?

אם גם העסק שלכם חייב בקבלת רישיון עסק כדי לפעול באופן חוקי בהתאם לצו רישוי עסקים עדכני, עליכם קודם כל להגיש בקשה לקבלת מידע מוקדם.
שימו לב – בניגוד למצב ברשויות מקומיות אחרות,אגף הרישוי של עיריית ת"א מחייב הגשת בקשה שכזו, כשהאפשרויות הן הגשה דרך האינטרנט או דרך רכז רישוי (אם בחרתם באופציה השנייה, בכל זאת תידרשו להיכנס לאתר האינטרנט של עיריית תל אביב ולהזמין תור דרך מערכת זימון התורים באתר). שעות הקבלה באגף, שמקום משכנו הוא רחוב פילון 5 (קומה 3), הן בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי החל מ-8:00 ועד 13:00.
לאחר קבלת המידע המוקדם, שכולל פירוט של כל הדרישות הרלוונטיות בהתאם לתחום הפעילות של העסק, יש להכין תוכניות אדריכליות. התוכניות מוגשות ב-5 עותקים חתומים לאגף הרישוי, ונבחנות ע"י גורמי הרישוי השונים הרלוונטיים לכל סוג עסק (משרד הבריאות, משטרת ישראל, משרד הכלכלה, הרשות הארצית לכבאות והצלה והמשרד להגנת הסביבה).
כל גורם רישוי מעביר את התייחסותו לתוכניות לאגף הרישוי, שכדאי לדעת שמתנהל בצורה יעילה להפליא ובכך מקצר משמעותית את זמני ההמתנה (ובפרט לעסקים שמתנהלים באופן מושכל ומגישים תוכניות המותאמות לדרישות של גורמי הרישוי). אם התוכניות מאושרות, ניתן להתחיל להקים את העסק, ולאחר ביקורת של גורמי הרישוי שמוודאים כי העסק אכן הוקם בדיוק לפי התוכניות יונפק גם רישיון העסק המיוחל.
כדאי לדעת שבחלק מהמקרים עשוי אגף הרישוי לאשר התחלת הפעלת העסק עוד לפני קבלת הרישיון – לפרק זמן מוגבל של 3 חודשים לכל היותר שבמהלכם על העסק להסדיר את נושא הרישוי.

700

למה כדאי להגיש בקשה לרישיון עסק בתל אביב עם אביב ברישוי?

אגף הרישוי של עיריית ת"א מעודד יזמים ובעלי עסקים ובא לקראתם, אולם כמובן שלא על חשבון החוק (וגם לא על חשבון תושבי העיר ורווחתם).
אנשי המקצוע של אביב ברישוי אמונים על הכנת תוכניות שעומדות בכל הדרישות של גורמי הרישוי הרלוונטיים, וכן על הקמת עסקים בצורה מושכלת כך שיעברו את הביקורות בדרך לרישיון – ובכך מובטח קיצור משמעותי של הליך קבלת רישיון העסק.
התקשרו כעת לאביב ברישוי להנפקת רישיון עסק – 050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם!

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר