רישיון עסק למכון יופי, מכון לייזר, טיפולי לייזר, הסרת שיער

מס’ סידורי של בית העסק ע”פ טבלת צו רישוי עסקים עדכנית: 1.4 א'
משויך לקבוצה מס': קבוצה 1 – רוקחות, בריאות, קוסמטיקה


תיאור העסק הטעון ברישוי:

מכוני לייזר מעניקים טיפולי הסרת שיער, טיפולי פיגמנטציה, טיפול בצלוליטיס ועוד. טיפולים אלו אינם רפואיים אך הם עושים שימוש במכשור רפואי על גוף אדם ולפיכך הם מחוייבים ברישיון עסק. מכון לייזר להסרת שיער חייב לבצע שורה של דרישות מרשויות החוק בנוגע למכשור, להתקנתו, לאחסון הציוד, להפעלת הציוד ועוד. כל אלו מחייבים על פי חוק את כל נותני השירות בתחום זה, לרבות מכשירי הסרת שיער בלייזר במותקנים במספרות, במכוני קוסמטיקה ואחרים.


תהליך קבלת רישיון העסק:

1. על מנת לקבל רישיון עסק להפעלת מכון לייזר עליכם לעבור מספר שלבים, בראש ובראשונה יש לפנות אל הרשות המקומית ולהיפגש עם נציג מחלקת הרישוי, הוא יוכל לבדוק האם הלוקיישן שבו אתם מעוניינים להקים את העסק שלכם הינו קביל לפעולה מסוג זה, לוודא כי אתם אכן מורשים להפעיל מכון לייזר וכמו כן להעניק לכם מידע מקדמי שיעזור לכם בשלבים הבאים.
2. בשלב הבא פנו אל גורמי הרישוי המחייבים אתכם באישור לקבלת רישיון עסק עבור והם:


גורמי רישוי (מעודכן לצו הרישוי 2013):

משרד הבריאות: חובה
משטרה : אין
גורם חיקוק אחר: אין
פרסום מפרט אחיד: אין
תוקף הרשיון: 3 שנים
3. לאחר שני השלבים הללו יהיה עליכם להכין תוכנית עסק מפורטת (מומלץ לבצע שלב זה בעזרת איש מקצוע מומחה מתחום הרישוי ולמנוע את דחיית הבקשה). כמו כן כדאי לוודא כי לרשות המקומית בה אתם מגישים את הניירת אין דרישות נוספות לרישוי העסק או תנאי סף נוספים.
4. המתינו לקבלת התוצאות. במידה ונדחתה בקשתכם לרישוי העסק, יהיה עליכם לתקן את הליקויים ולהגיש את הבקשה בשנית וכן הלאה עד לביצוע כל הנדרש מבחינת החוק לפתיחת העסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר