אדריכל רישוי עסקים בפתח תקווה

                                                      
הנפקת רישיון עסק לעסקים החייבים ברישיון על פי החוק יכול להתבצע עצמאית על ידי בעל העסק או מי מטעמו, ברוב המקרים מומלץ להעביר את הטיפול בתיק הבקשה לרישוי אל אנשי מקצוע – אדריכל רישוי עסקים הוא זה שיוביל את העסק שלכם לרישיון בזמן קצר וביעילות.


תפקידו של אדריכל רישוי עסקים

כידוע, תהליך הנפקת רישיון עסק אינו פשוט, אלא תהליך רב שלבי הדורש הרבה ידע וניסיון ויכולת מקצועית להתנהל אל מול הבירוקרטיה של הרשויות המקומיות וגורמי הרישוי בישראל. תפקידו של אדריכל רישוי עסקים (או לחלופין מהנדס או הנדסאי בעל הכשרה מקצועית כיועץ רישוי עסקים) הינו לייעל ולקדם את תהליך הרישוי של העסק בצורה מיטבית המאפשרת לבעל העסק שקט נפשי וקבלת רישיון העסק במהירות האפשרית. המקצועיות, הניסיון העשיר והידע בתחום הרישוי מאפשרים לאדריכל רישוי עסקים לחסוך עבור הלקוח שלו זמן, אנרגיה רבה וכמובן, הרבה מאד כסף.
רישוי עסקים פתח תקווה


דרישות כלליות מיוחדות של מחלקת רישוי עסקים בפתח תקווה

על פי אתר עיריית פתח תקווה, דף רישוי עסקים ודרישות מיוחדות של רשות העיר:
שילוט: בעל עסק יעמוד בכל האמור בחוק עזר פתח תקווה לנושא "שלטים ומודעות" ולפיכך לא יתלה ולא ירשה למי מטעמו לתלות או לפרסם כל פרסום ללא היתר, או לתלות מודעה בכל מקום ללא רישיון מוסדר. לרבות בתחום אזורי התעשייה, מתקני ציבור, מבנים מוסדיים וכל היוצא בהם.
איכות הסביבה: עסקים בפתח תקווה כפופים לחוק מניעת מפגעים, התשכ"א – 1961 ולנוהל המשרד להגנת הסביבה לכן עליהם להימנע ממפגעי ריח סביבתי. כמו כן עליהם להימנע מלעבור על חוק הרעש ולשמור על עוצמת חוק סבירה כמפורט ברישיון העסק שלהם ובהתאמה לסוג העסק שלהם ומיקומו.
טיפול באשפה: בהגשת הבקשה לרישיון עסק מחוייב בעל העסק על ידי עיריית פתח תקווה להציג פתרונות לפינוי אשפה מכל הסוגים, לרבות שאריות מזון, נוזלים, מתקנים שונים, מיכלי פלסטיק ועוד. על בעל העסק לדאוג לפינוי יומי של האשפה וסילוקה בהתאם לחוקי העזר העירוניים.
רוכלות: למעט אירועים חריגים כדוגמת חגים, ירידים, פסטיבלים, אירועי חוצות, יריד שוק וכיוצא באלו המאושרים על ידי עיריית פתח תקווה לא ניתן לקיים כל פעילות של רוכלות ברחבי העיר, זאת על פי חוק העזר העירוני.
נגישות: עיריית פתח תקווה מחייבת עסקים בכל סדר גודל, לרבות עסקים קטנים מ-100 מטרים להחיל את כל חוקי הנגישות, זאת על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח 1998- ותקנותיו. במרכז לנגישות ניתן לקבל את כל הפרטים הנוספים ואת המידע לגבי הנגשה של כל עסק ועסק על פי החוק: http://index.justice.gov.il/Units/NetzivutShivyon/MercazHameidaLenegishut/Pages/Default.aspx
טיפול בעסקי מזון: בעל העסק המאחסן, מעבד, או מוכר מזון מן החי, יפעל בהתאם להוראות לשכת הבריאות של עיריית פתח תקווה והמחלקה לרישוי עסקים. כל חריגה מתקנות אלו עשויה לגרום לדחיית הבקשה לרישיון עסק.
התנהלות כללית וחנייה: יש להסדיר את תנאי החנייה ללקוחות העסק וכן לפריקה וטעינה של סחורה. מלבד זאת מציינת מחלקת הרישוי כי כל הוצאה של ציוד, מכונה או מתקן אל מחוץ לשטח העסק מחייב אישור ורישיון.
היתרים נוספים: היתרי בניה, סגירות חורף, פרגודים, הוצאת שולחנות וכסאות החוצה וכו' מחייבת באישור מחלקת הרישוי של עיריית פתח תקווה, מהנדס העיר והמחלקה לרישוי עסקים בעיר.


פרטים חשובים רגע לפני שמגישים את הבקשה לרישוי:

למי מגישים:
מחלקת רישוי עסקים, עיריית פתח תקווה
רח' בר כוכבא 63
בימים א-ה בין השעות 08:30 – 12:00
ביום ג' בין השעות 08:30 – 12:00 וכן אחר הצהריים בין 16:00 – 18:00

מתי מגישים:
ברגע שהבקשה מוכנה וכל הטפסים והאישורים הנדרשים מצורפים ניתן לגשת אל מחלקת הרישוי ולהגיש את הבקשה. זה המקום לציין כי כל בקשה שתועבר ויתגלו בה חוסרים תביא לדחייתה על הסף.

צריכים את עזרתנו בהנפקת רישיון עסק050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם. 

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר