איך תהפוך את העסק הפרונטלי שלך לוירטואלי

וירוס הקורונה טלטל את החיים של כולנו וגם בעולם העסקים מורגשת היטב ההשפעה שלו ושל המגבלות על האינטראקציות בין בני אדם שנוצרו בעקבות המגפה. הפתרון המתבקש הוא הפיכת עסק פרונטלי לווירטואלי, כלומר כזה שעיקר פעילותו, או אפילו כל הפעילות שלו, מתנהלת אונליין. הטיפים הבאים מרכזים את המרכיבים החשובים ביותר לשינוי חלק ומוצלח.


חוויית משתמש אופטימלית

הבסיס להצלחה במרחב הדיגיטלי הוא להבטיח חוויית משתמש לא פחות ממצוינת. הכלל הזה תקף לאתר של העסק, לדף הפייסבוק שלו (וכמובן גם לחשבון באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת), לערוץ היוטיוב וכו'. תוכן בעל ערך אמיתי לגולשים יהפוך את העסק לכזה שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלו רוצים לעקוב אחריו וגם לרכוש ממנו מוצרים ושירותים.


ניצול יעיל של מידע

אחד היתרונות המשמעותיים של עסק וירטואלי הוא האפשרות להגיע בקלות ובמהירות למידע יקר ערך – אודות מתעניינים, קונים, מתחרים ועוד. מערך לשימוש מושכל בכל המידע הנ"ל מקנה יתרון של ממש על פני המתחרים, וכדאי להיעזר במומחים בתחום על-מנת להקים מערך כזה.


אסטרטגיית שיווק מסודרת

שיווק בדיגיטל עשוי להיות שונה באופן משמעותי משיווק אופליין. בהתאם מומלץ לגבש אסטרטגיית שיווק חדשה לגמרי, על בסיס מיפוי מדויק של קהל היעד במרחב הדיגיטלי: מיהם הגולשים שאתם רוצים לייצר איתם אינטראקציות, מה מניע אותם, מה עלול למנוע מהם לקנות מכם, מהם הצרכים החשובים ביותר שלהם, איך אתם יודעים לספק מענה לכל צורך, וישנן עוד שאלות שתשובות עליהן מהוות את הבסיס לשיווק אפקטיבי באמת.


חנות וירטואלית עם שלל מוצרים, כולל חדשים

כל עסק פרונטלי מציע מן הסתם מבחר מוצרים. במסגרת השינוי, כדאי לחשוב על מוצרים חדשים שמתאימים למכירה דרך חנות אינטרנטית. בדרך זו תוכלו גם להתרחב לתחומי פעילות נוספים ולשדרג עוד יותר את העסק. עוד כדאי לזכור שבחלק מהמקרים גם עסקים וירטואליים חייבים לקבל רישיון עסק, ולשם כך מומלץ להתייעץ עם מומחים עם ניסיון רלוונטי לגבי רישוי עסקים אונליין.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר