המדריך לרישוי עסקי מזון

חושבים לפתוח עסק בתחום המזון? נתחיל במילה טובה, אין ספק שאתם אמיצים. עסקי המזון הם ללא ספק עסקים תובעניים, הדורשים מחויבות טוטאלית ועצבים חזקים, אורך רוח וגם סבלנות רבה שמסייעת להגיע אל קו ההצלחה. במידה ואתם ניחנתם ביכולות הללו נשמח לסייע לכם לבצע הליך רישוי מקצועי ומדוייק בכדי שתוכלו לכוון את האנרגיות שלכם אך ורק לעסק עצמו.


רישוי עסקים

הליך הרישוי דורש מבעל העסק לעמוד בקריטריונים השונים. בין היתר סטנדרטים מאד ספציפיים המותאמים לסוג המזון הנמכר. מידות של המטבח, אזור הגשה, כלים, אמצעים חשמליים וכו. כל אלו נדרשים לאישור הרישוי עוד בשלב ההקמה. מטבח או אזור מכירה של מזון שאינו עומד בתנאים, לא יוכל להתקדם בהליך הרישוי.


רישוי עסקי מזון

בשונה ממקצועות ותחומים אחרים, תחום המזון דורש לא רק אישור הפעלת עסק – רישוי עסקים בסיסי, אלא גם רישוי מזון, כאמו מעלה, מדובר בעמידה ברשימה גדולה של תנאים המאפשרים לבצע בקרה על הנמכר במקום, החל מרמת חומרי הגלם וכלה באחסון ובאופן האריזה. לא ניתן לבצע שום הליך מבלי לעמוד בתקנים המחמירים.


אנשי מקצוע

על מנת לקבל את הרישיון יש להפעיל מספר אנשי מקצוע, בהם אדריכל, מהנדס, אחראי תקנים, מומחה בטיחות ועוד. כל אלו יחד חוברים לטיפול בהליכי הרישוי של העסק הנמצא בהקמה. כל אחד אחראי על נישה אחרת וכולם יחד פועלים עד למתן הרישיון.


בטיחות וביטחון

לא די בתנאי הקמה של עסק למזון, חשוב לזכור שישנם גם כללי בטיחות רציניים שיש לעמוד בהם. בין היתר: מטפי כיבוי אש, ספרינקלרים. בודקי טמפרטורה במקררים ואזורי אחסון. הביטחון טמון במערך נכון של הצוות, וכן בפיקוח חיצוני. כל עסק ללא יוצא מן הכלל מוטב שיצטייד גם בביטוח איכותי ומקיף, למקרה של נזק כלשהו בעתיד.


המלצה של מקצוענים

מאחר ואנו עוסקים מדי יום בתיאום ומתן שירות לבעלי עסקים בנושא רישוי עסקים, אנו ממליצים לכם לפנת לחברה שתבצע עבורכם הליך רישוי עסק מקצועי ויעיל, מבלי שתיאלצו שוב ושוב לבצע שינויים ולהתמודד עם תקלות.

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר