כיצד ננצל בדרך הטובה ביותר את המענקים לעצמאים!

וירוס הקורונה אילץ את כולנו לחשב מסלול מחדש. בפרט נדרשים לעשות זאת העצמאים: המגבלות שהוטלו על הפעילות העסקית בארץ, לפרקי זמן ארוכים מאוד, ושעלולות לחזור גם בעתיד לא מאפשרות המשך התנהלות כפי שהיה לפני המגפה.
על מנת למצוא נתיבים מתגמלים לפעילות העסקית ולממש יוזמות חדשות יש בדרך כלל צורך גם במשאבים כספיים – וזו גם התשובה לשאלה מהי הדרך הטובה ביותר לנצל את המענקים לעצמאים.

חשוב להדגיש: בחלק לא קטן מהמקרים, הכספים שמעבירה המדינה לעצמאים שהיקף ההכנסות שלהם ירד באופן משמעותי במהלך 2020 משמשים אותם להישרדות של ממש. בתקופה של אי ודאות באופן טבעי כולנו חושבים יותר על ההווה מאשר על העתיד, אבל מצד שני כל משבר מביא איתו גם שלל הזדמנויות מוצלחות וזה בדיוק הזמן לנצל אותן, על בסיס כספי המענקים.


יוזמות חדשות ותוכנית עסקית מפורטת ומציאותית

על-מנת למנף את הכסף שמתקבל מהמדינה לטובת פעילויות עסקיות חדשות ורווחיות, חשוב לבסס כל רעיון על תוכנית עסקית מפורטת ומציאותית. את התוכנית העסקית תוכלו להכין בעזרת אנשי מקצוע מנוסים, וכך להבטיח שהיה תהיה מדויקת ותישען על מידע רלוונטי, עדכני ואמין – למשל לטובת מציאת מוצרים ושירותים שמספקים מענה לצורך אמיתי ונרחב (שיישאר כזה גם אם המציאות סביבנו תמשיך להשתנות). מרכיב נוסף בתוכנית כזו הוא מחקר מעמיק לגבי התחום אליו נכנסים, ובפרט האופק שלו.


רישיון עסק תוך זמן קצר

עוד דגש חשוב לקראת התחלת פעילות באפיקים חדשים הוא הוצאת רישיון עסק. בהתאם עוד לפני שחותמים על חוזה שכירות למקום שישמש לפעילות העסקית החדשה, חובה לוודא שהוא עומד בכל התקנות והדרישות של גופי הרישוי (משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה, משטרת ישראל, רשות הכבאות וההצלה). גם את הצעד ההכרחי הזה בדרך למיצוי כספי המענקים ויציאה לדרך חדשה ומוצלחת באמת כדאי לבצע בעזרת מומחים – אנשי מקצוע עם ניסיון רב ברישוי עסקים.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר