ליווי בהוצאת רישיון עסק לאולם אירועים/ גן אירועים

אולמות וגני אירועים חייבים ברישיון עסק כדי לפעול כחוק. תהליך רישוי אולמות אירועים וגני אירועים עלול להיות מתיש ומסתכל, שכן הוא כולל גורמי רישוי רבים שלכל אחד מהם שלל דרישות – משרד הבריאות בוחן את תנאי התברואה בגן או באולם כך שכל המזון שמוגש לאורחי האירועים יזכה לטיפול נאות ולתנאים המבטיחים שלא ייגרם לו שום נזק, משטרת ישראל מחייבת, בין השאר, כמות מספקת של פתחי כניסה ויציאה כולל מעברי מילוט, שילוט מתאים, תאורת חירום ומערכות כריזה, הרשות הארצית לכבאות והצלה דורשת מערכות גילוי אש וכיבוי וכן מערכות חשמל וגז שעומדות בתקנים עדכניים, ובאופן כללי הדרך לרישיון עסק עלולה להתארך עד מאוד.
במקביל ישנה החמרה של ממש ברמת האכיפה של חוקי רישוי עסקים וכנגד אולמות וגני אירועים שפועלים ללא רישיון עסק ננקטים צעדים חמורים וזאת על-מנת להבטיח את שלום הציבור ולמנוע מקרים קשים דוגמת אסון ורסאי.
בהתאם מומלץ בחום להוציא רישיון עסק לגן אירועים או אולם אירועים בעזרת מומחים בתחום רישוי עסקים בעלי ניסיון רלוונטי לאולמות וגני אירועים.
רישיון עסק באולם עסקים


מה מבטיח ליווי גני ואולמות אירועים לקראת רישיון עסק?

תהליך רישוי עסקים כולל בחינה מדוקדקת של המקום בו אמור להיות מוקם האולם או הגן, כשבפרט חשוב לוודא שהמקום אכן מתאים לייעוד זה מבחינת התב"ע (תוכנית בניין עיר) העדכנית (ואם לא, האם ניתן לקבל היתר לשימוש חורג).
לאחר מכן מתבצע תכנון מדויק ומדוקדק של כל המרחבים השונים באולם האירועים בהתאם לדרישות של כל גורמי הרישוי ועל סמך קבלת מידע מקדמי מהם. הליווי חשוב מאוד שכן בלעדיו עלולים בעלי העסק ומי שמתכננים מטעמו את המקום לפספס חלק מההנחיות – חשוב להבין שסטייה קטנה מהדרישות עלולה להוביל לפסילת התוכניות ולצורך לבצע שינויים ותיקונים יקרים, ובכך גם להפסיד כסף וגם לאבד זמן יקר שכן התהליך כולו מתארך שלא לצורך.
ליווי מקצועי לקראת הוצאת רישיון עסק לגן אירועים כולל גם פיקוח על ביצוע נכון של כל התוכניות, כך שהגן יעבור בהצלחה את כל הביקורות של גורמי הרישוי בדרך לקבלת אישור מהם – אישור שמוביל להנפקת רישיון עסק מטעם הרשות המקומית ולהתחלה פעילות בהתאם לחוק.
צריכים את עזרתנו בהנפקת רישיון עסק – 050-8092338 להצעת מחיר במייל הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר