למה כדאי לטפל ברישוי העסק שלכם דווקא בתקופת הקורונה

מגפת הקורונה שינתה באופן דרמטי את ההתנהלות העסקית בשלל תחומים. בפרט היא חייבה בעלי עסקים רבים להמציא את עצמם מחדש, ולמצוא פתרונות שיאפשרו תפקוד סביר גם תחת המגבלות שמשתנות כל הזמן. בתקופה שכזו נושאים בירוקרטיים שונים עלולים להידחק הצידה – אבל דווקא עכשיו חשוב יותר מתמיד לטפל גם בנושאים כאלה, ובמיוחד לוודא רישוי לעסק.


מקסימום נכונות וגמישות מצד גופי הרישוי

אגפי הרישוי ברשויות המקומיות, לפחות ברובן, מודעים למצוקת העסקים ומבינים את הצורך שלהם במענה איכותי – כזה שמתאפיין במקסימום נכונות ובמידת האפשר גם בגמישות רבה. אמנם גם בתקופת המשבר לא ניתן לקבל רישיון עסק כשלא עומדים בתנאים מהותיים, אבל כן ניתן לזכות בשיתוף פעולה מרבי מצד כל הגופים שבוחנים בקשות רישוי עסקים. כך לדוגמה עיריית ראשל"צ מעניקה היתר זמני למכירת מזון ארוז, כולל מיני מאפה, כך שגם חנויות סגורות יוכלו להתפרנס – בכפוף כמובן לאישור אגף הרישוי בעירייה.


רישיון עסק בזמן קצר במיוחד

בימי הקורונה מוקמים יחסית מעט עסקים חדשים, ולמרבה הצער ישנם גם רבים שנאלצו להפסיק את פעילותם. במצב כזה ישנו עומס מועט על כלל גופי הרישוי הרלוונטיים – כך שתוכלו להשלים את התהליך הבירוקרטי במינימום זמן. כשישראל תצא מהמגפה הבריאותית ומהמשבר הכלכלי, אתם כבר תהיו מוכנים מכל הבחינות לפעילות מלאה ורווחית.


למצוא אפיקי פעילות חדשים ורווחיים

לא מעט בעלי עסקים הפכו את המשבר להזדמנות ופנו לאפיקי פעילות חדשים. במקרה שכזה ייתכן צורך בתהליך רישוי לעסק, כך שהפעילות החדשה תתבצע בהתאם לחוק ולא תסבך אתכם עם הרשויות. כדאי לזכור שבשורה התחתונה התקנות השונות נועדו לאפשר לבעלי עסקים להתנהל באופן הבטיחותי והנכון ביותר, ולכן מומלץ בכל מקרה ליישם אותן – כשבמידת הצורך ניתן להיעזר במומחים בתחום של רישוי עסקים וכך לקבל את הרישיון הדרוש במינימום זמן.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר