מבצעים הליך רישוי לעסק חדש? הכירו את העסקים המצליחים ביותר בתקופת הקורונה

עבור רבים מאיתנו הייתה הקורונה תקופה מאתגרת ומורכבת. עסקים רבים סגרו את הדלתות למשך חודשים ארוכים. חלקם הצליחו להתאושש לאחר תום הסגרים ולא מעט מתוכם נסגרו באופן סופי. לעומת כל אלו פרחו עסקים אחרים, שדווקא מציאות הקורונה החדשה שנכפתה על מדינת ישראל, ולמעשה העולם כולו, הביאה לשגשוגם. אנו המתמחים ברישוי עסקים גילינו כי היו בעלי עסקים ויזמים רבים שבחרו לפתוח עסק או להגדיל אותו דווקא בלב המגפה. מי אלו? מיד במאמר שלפניכם!


אוכל, קדימה אוכל

רישוי עסקי מזון היה ונשאר תחום מלא וגדוש פעילות. כאשר הפציעה מגפת הקורונה בוקר בהיר אחד לחיינו הפכו מקורות המזון של בני האדם לרחוקים יותר פיזית. משמע, הסופר מרקטים שכולנו רגילים לפקוד מספר פעמים בשבוע היו מוקד הדבקה וסיכון, לכן אוכלוסיות רבות נמנעו מהם. הרגלי התזונה של הילדים ובני הנוער השתנה מאחר והם שנהגו לאכול בבתי הספר או הצהרונים נותרו ימים שלמים בבית, מה שדרש היערכות הורית מסוג אחר. אלו רק דוגמאות קטנות, יש עוד הרבה מאד היבטים לנושא המזון בקורונה, כי כידוע אוכל הוא לא רק חומר גלם לבריאות האדם אלא משהו שקשור בנשמה, רגשות ויכולות. 

לכן, אחד התחומים שגשג היה תחום המזון, מסעדות, בתי קפה ומזנונים מהירים עברו למשלוחים, פודטראקס שאפשרו לאכול בחוץ או סלי פיקניק הפכו לחגיגה של ממש. מדי יום יצאו אלפי מנות אל בתיהם של האנשים המבקשים לטעום משהו חדש, מרגש, טעים ובעיקר לא לטרוח במטבח.


משלוחים, הענף המצליח בקורונה

מלבד עסקי המזון, או יותר נכון בשיתוף עמם, הפך ענף המשלוחים לענף המצליח ביותר בתקופת הקורונה. מדי שבוע סייענו לחברות רבות לזכות ברישוי חברת משלוחים מיידי, על מנת שיוכלו לפעול ביתר שאת. חברות קיימות שידרגו את היקף הפעילות שלהם ולמעשה הם היו גולת הכותרת, וחוד החנית של הקורונה. משלוחי מזון, בגדים, פארם, ציוד אומנות או הובי וכדומה התעופפו במכוניות, אופנועים וקורקינטים ואפילו ברגל לכל חלקי הארץ.

רישוי עסקים בקורונה המשיך וימשיך להתבצע כל העת. ישנם עסקים שיצליחו לשרוד את המשברים וחלקם יאותגרו מאד. נאחל לכולם ברכת פרנסה טובה, כל שנה, כל השנה.

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר