מדריך שאלות ותשובות על רישיון עסק להימורים

אילו מסמכים נדרשים על מנת לקבל רישיון עסק להימורים?

טופס הגשת בקשה לרישיון עסק חתום על ידי המבקש, תכנית עסק, תכנית בטיחות לעסק עתירי קהל, שובר תשלום אגרת בקשה לרישיון עסק חתום, תעודת זהות של בעל העסק, אישור רשם החברות, חוזה שכירות או רכישה של המקום. במקרים מסוימים נדרשים מסמכים או טפסים נוספים, תלוי במקרה.


מהו העונש על הפעלת מקום הימורים ללא רישיון עסק?

ניהול עסק ללא רישיון עסק מתאים יגרור אחריו העמדה לדין. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר ועניין ובמקרה של הרשעה פלילית העונש הצפוי הוא קנס כספי גבוה המשתנה בהתאם למקרה. גובה הקנס נקבע על פי בית המשפט.


מהי העלות להשגת רישיון עסק להימורים?

הסכום אותו יש להשקיע תלוי בעסק, בסוג האופי של העסק, במטרה שלו וכמובן בגודל שלו. העלות משתנה בין עסק אחד לשני ולא ניתן לקבוע מחיר קבוע.


האם בישראל יש צורך ברישיון עסק להימורים?

כן, בישראל יש להוציא רישיון עסק בטרם פתיחת העסק ולבדוק כי הוא אכן מתאים לפעילות של העסק.


האם ההימורים בישראל הם מותרים?

בישראל, כמו בארצות הברית, רוסיה, סין ומדינות גדולות אחרות ברחבי תבל ההימורים הם אסורים בשטחן. אומנם יש מדינות שבהן ההימורים הם דווקא מותרים אך רשימת המדינות האלו הולכת ומצטמצמת.


האם יש חובה ברישיון עסק לאתר הימורים באינטרנט?

אין חוק המחייב בעל עסק להימורים באינטרנט להוציא רישיון עסק אך עם זאת אתר הימורים רציני שרוצה שיכנסו אליו מספר גבוה של גולשים יוציא בכל זאת רישיון עסק על מנת להוכיח את אמינותו כלפי הגולשים כאתר מכובד.


מלבד אמון המהמרים, האם יש סיבות נוספות לחזקה ברישיון עסק?

מהמר ותיק באתרי האינטרנט השונים ידלג מיד על אתרי הימורים שאין להם רישיון עסק ורצוי מאוד עבור בעל העסק לפרסם רישיון עסק באתר של לצורך אמון המהמרים. בנוסף, על מנת לפתוח חשבון בנק של העסק בקלות ובמהירות יש להציג רישיון עסק. סיבה נוספת להחזקת רישיון עסק היא לאפשר למהמרים מאותה במדינה להמר גם כן. באגליה למשל, בעל עסק של הימורים שאינו מחזיק ברישיון עסק אינו יכול לפרסם את העסק שלו.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר