רישוי עסקים מועצה מקומית קריית עקרון

חושבים לפתוח עסק במועצה המקומית קריית עקרון?

חשוב שתדעו:רישוי עסקים מועצה מקומית קריית עקרון

המועצה המקומית קריית עקרון שוכנת במרכז הארץ בסמוך לעיר רחובות ומתגוררים בה כ10,000 תושבים. קריית עקרון שומרת על איכות הסביבה בעיר ומטפחת את רחובותיה וגניה. במועצה קיימים מוסדות חינוך, ספרייה ציבורית, בית יד לבנים ומתקיימות בו פעילויות רבות לבני הנוער.

אם ברצונך להקים עסק במועצה המקומית קריית עקרון עליך לבדוק ראשית כל אם תחום עיסוקך נכלל בתוך קבוצות טעונות רישוי על פי חוק העסקים בישראל, והן:

קבוצה 1- בריאות, רוקחות וקוסמטיקה.

קבוצה 2- דלק ואנרגיה.

קבוצה 3-. מזון

קבוצה 4 – רכב ותעבורה.

קבוצה 5- מים ופסולת.

קבוצה 6- מסחר ושונות.

קבוצה 7- שירותי שמירה ואבטחה.

קבוצה 8- חקלאות ובעלי חיים.

קבוצה 9- עינוג ציבורי, נופש וספורט.

קבוצה 10- תעשיה, מלאכה, כימיה ומחצבים.

אם תחום עיסוקך אכן נכלל באחת מקבוצות אלה, עליך להוציא רישיון עסק, תהליך אותו יש להתחיל מול מחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית קריית עקרון.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית קריית עקרון: 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

אם גיששתם וחיפשתם מידע על תהליך הוצאת רישיון עסק, וודאי נוכחתם לדעת כי מדובר בתהליך בירוקראטי מורכב. לשם כך עומדים לרשותכם נציגי מחלקת רישוי עסקים של המועצה המקומית קריית עקרון. בפגישת ייעוץ ראשונית במחלקת הרישוי במועצה תקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים להקמת העסק המבוקש, כולל מגבלות וקשיים אפשריים אשר עלולים לצוץ במהלך התהליך.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המלצתנו: גם אם מצאתם את מבנה חלומותיכם לבית העסק, אל תבצעו כל רכישה או חתימה על חוזה שכירות טרם קיבלתם את אישורם של הגורמים הרלוונטיים כי מבנה זה אכן עומד בקריטריונים המבוקשים לעסק שלכם.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות. אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

כעת עליכם ליישם את ההנחיות המדויקות אותן קיבלתם מאת נציג מחלקת רישוי עסקים בשלב התכנון המוקדם. עליכם להמציא את המסמכים הדרושים ולהרכיב תכנית עסק המתארת במדויק את מידות המבנה, פתחים ויציאות, מערכת מים, חשמל, ביוב וכדומה. בעת הכנת מסמכי התכנית מומלץ להתייעץ עם מפקח תברואה, על מנת לוודא כי התכנון מתאים לדרישות הרשויות השונות.

המסמכים המרכיבים את תכנית העסק:

  1. מפה מצבית
  2. תרשים סביבה
  3. תכנית עסק
  4. טבלת אישורים לתכנית
  5. ייפוי כח

וכל מסמך אחר אליו תתבקשו על פי הנחיות המועצה, כולל בקשה לשימוש חריג במידת הצורך.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

לאחר שסיימתם למלא אחר הדרישות אותן קיבלתם במידע המקדמי וערכתם את כל התיאומים הנדרשים, וכן לאחר שסיימתם לכתוב ולתכנן את תכנית העסק והחתמתם את הגורמים המוסמכים, עליכם להגיש את הבקשה לרישיון עסק למחלקת רישוי עסקים במועצה, משם היא תעבור לשאר הרשויות ולגופים נותני אישור.

מלבד תכנית עסק חתומה ומאושרת, וודאו כי בבקשתכם מצויים גם הטפסים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • חוזה חתום + מס' חוזה ארנונה.
  • צילום תעודת זהות
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • מסמכים נוספים אותם התבקשתם להגיש על פי הרשויות השונות והמועצה המקומית קרית עקרון.

בשלב זה כל שנותר לכם הוא להמתין. ועדת הרישוי והגופים נותני האישור יבחנו את בקשתכם, יבדקו את המסמכים וידונו בכל הקריטריונים. את התשובה הסופית תקבלו במכתב כעבור תקופה של פחות מחודש.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

רישיון העסק שלכם הוא האישור לכך שעמדתם בכל הדרישות של הגופים השונים וכי העסק שלכם בטוח לסביבה מבחינה תברואתית וביטחונית, על כן תלו אותו במקום נראה לעין בבית העסק ודאגו לחדשו בזמן (במידה ואיננו לצמיתות).


תקנות ייחודיות למועצה המקומית קריית עקרון:

בין שאר תפקידיה של מחלקת רישוי עסקים, היא אחראית לפקח על בתי העסקים אשר בתחום שיפוטה ולדאוג כי הם נשמעים לחוקי העזר המועצתיים הרלוונטיים להם.

בין חוקי העזר במועצה המקומית קריית עקרון:

  • הזרמת שפכי תעשייה למערכת ביוב
  • שמירה על הסדר והניקיון- מניעת מפגעים תברואתיים
  • פיקוח על בעלי חיים והדברת מזיקים
  • פתיחה וסגירה של בתי עסק


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר