רישוי עסקים, כל הטיפים לשנת 2021

אם פתחת בעבר עסק או שאתה מנהל עסק בהווה או שאתה מתכנן לפתוח עסק בקרוב, כדאי שתדע כמה נתונים לגבי התהליך ההכרחי שכל בעל עסק מחויב לו בישראל: מי שפותח עסק בארץ מחויב לרישוי עסק כחוק. בשנה שחלפה המשק הישראלי עבר רעידת אדמה והרבה עסקים נסגרו, אבל יחד עם זה, גם נפתחו כאן עסקים חדשים, ובתחומים מסוימים אפילו נרשמה צמיחה מואצת למרות 'המצב'. זה לא חדש שהרבה פעמים דווקא מצבי משבר משמשים קרקע פורייה להתחדשות, להתייעלות, ליוזמות ולצמיחה גם באספקט העסקי וגם באספקט האישי. אז הנה כמה 'כוכביות' שידליקו לך את האור לגבי היוזמה העסקית שמתבשלת אצלך ויסללו לך דרך קלה לקבלת רישוי עסקים, המסלול הישיר לשנת 2021


חמשת הצעדים שאסור שתוותרו עליהם

  1. חשוב שתיעזר בשירות של חברה שמתמחה ברישוי עסקים. זה חוסך זמן וכסף ושגיאות ועיכובים. מה לעשות שאין לך דוקטורט בנושא או אפילו ניסיון של טירונים, בשביל זה יש אנשי מקצוע מומחים.
  2. חשוב לדעת שהליך ההכנה לקבלת רישוי העסק כולל מספר שלבים, ביניהם: הכנת 'תיק עסק' המאפיין את מהותו ואופיו באמצעות פתיחת תיק עסק בעירייה, בדיקת מבנה העסק (התאמה פיזית ותפעולית) הגשת 'בקשה מקדמית' למשרד הבריאות ובה מפורטים מאפייני העסק תכונותיו, מיקומו ותיאורו הפיזי והתפעולי וכדומה. עוד שלבים הכלולים כאן הם, כמובן, הגשת הבקשה עצמה לקבלת רישיון עסק באופן מאורגן ומפורט (בחמישה עותקים) והכנה לביקור פיזי של אנשי מקצוע רלבנטיים שייבחנו את תקינותו ועמידתו בכל התנאים המתבקשים.
  3. אם העסק שלכם הוא בתחום המזון, חשוב שתדעו שלא כל עסק כזה חייב אישור ממשרד הבריאות עצמו, ושישנם עסקי מזון שמספיק באישור של תברואן של הרשות המקומית לתת להם אישור לפעול.
  4. על מנת שהליך רישוי העסק אכן יתקבל, צריך כל בעל עסק להתייעץ ולהפעיל 'סוללה' של אנשי מקצוע רלבנטיים, ביניהם: יועץ בטיחות, כיבוי אש, גורמי תברואה, אדריכל ומפקח בנייה, קונסטרוקטור, אחראי נגישות ועוד.

לסיכום, הדרך היעילה להשיג רישוי עסק בישראל 2021 היא לתת את ההגה לחברה שמתמחה בתחום רישוי עסקים. אז קדימה, צאו לדרך!

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר