רישוי עסקים בבני ברק

רישוי עסקים בבני ברק כרוך בתהליך מורכב שכולל עמידה בדרישות רבות של הרשויות המקומיות והממשלתיות. עסקים בעיר זו, המתוארת בצפיפות גבוהה ופעילות מסחרית רבה, צריכים להתמודד עם תקנות מחמירות בתחומים כמו בריאות, בטיחות, נגישות והגנת הסביבה. לכן, תהליך רישוי העסקים מצריך הגשת מסמכים כגון תוכניות בנייה, אישורי נגישות, תעודות בטיחות ועמידה בקריטריונים ספציפיים לפעילות העסקית. בעלי עסקים בבני ברק לעיתים נדרשים לעבור סדרת ביקורות ואישורים לפני קבלת הרישיון הסופי, מה שיכול להיות מאתגר בפרט בעיר עם דרישות רבות וספציפיות. רבים מבעלי העסקים בעיר בוחרים להיעזר בשירותים של חברות רישוי מקצועיות כדי להקל על התהליך, למזער עיכובים ולהבטיח התאמה מלאה לכל הנדרש.

חושב לפתוח עסק? מתחילים בתהליך רישוי עסקים בבני ברק

רישוי עסקים בני ברקחשוב שתדע:
בעיר בני ברק מתגוררים כיום כ- 163,000 בני אדם, העיר הנחשבת לאחת הערים הגדולות באזור המרכז המספקת באמצעות מרכזי קניות, מסחר ותעשייה את צורכי התושבים והסביבה. בעשור האחרון עוברת העיר התפתחות משמעותית הבאה לידי ביטוי גם בגידול ניכר של מספר העסקים החדשים הנפתחים בה מדי חודש.
עסקים אלו, כמו עסקים אחרים ברחבי הארץ, נדרשים ע"פ חוק להנפיק רישיון עסק כבר בתחילת תהליך ההקמה שלו. הליך זה מתבצע בשלבים, כאשר השלבים הראשון והאחרון בעיקר מתנהלים אל מול הרשות במקומית, במקרה שלך עיריית בני ברק.
בתהליך עצמו תידרש לבצע פעולות רבות בהן: הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלוונטיים. ייתכן ועיריית בני ברק תדרוש ממך לבצע מספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים נוספים כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338.  חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית בני ברק לרבות הנחיות מיוחדות:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

פגישה ראשונית עם פקיד מחלקת הרישוי של עיריית בני ברק תעשה לכם מעט סדר בהליך הבירוקרטי הצפוי. הפקיד יעבור יחד אתכם על כל הפרטים הנדרשים ויוודא כי העסק אותו אתם חושבים לפתוח מתאים לקריטריונים של העיר. בפגישה ראשונית זו תקבלו בנוסף רשימת גופים אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי – עברו עליה בקפידה וזכרו לטפל בכל אחד ואחד מהם בנפרד וביסודיות. מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחויבים לפנות ע"פ פגישת הייעוץ ברשות המקומית (משרד הבריאות, מהנדס העיר וכד') תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.
המלצתנו: הימנעו מחתימת חוזה שכירות או רכישה של מבנה עבור העסק שלכם טרם קיבלתם אישור כי הוא עומד בתנאים הנדרשים להפעלת עסק מקטגוריה זו. עסק הפועל במבנה שאינו תקני עלול להיסגר לאלתר ואף לספוג קנסות וזימונים לבתי משפט. כמו כן יופסק תהליך הרישוי אותו התחלתם ועוגמת הנפש תהיה רבה.
חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338
 
 

שלב ב' – תוכנית עסק

תוכנית העסק מורכבת מכמה מסמכים חשובים ביותר אותם עליכם להגיש אל וועדת הרישוי בהמשך הדרך. אנא וודאו כי יש ברשותכם את כל הטפסים והאישורים הנדרשים טרם תבצעו את הבקשה לרישוי. יש להגיש את התוכנית על פי הנחיות הגשת התוכניות כפי שיפרט בפניכם פקיד הרישוי באגף העירוני של עיריית בני ברק. וודאו כי ברשותכם מצויים הטפסים והמסמכים הבאים:

  1. טבלת אישורים לתוכנית
  2. בקשה לשימוש חריג
  3. ייפוי כוח
  4. תרשימי סביבה
  5. מפה מצבית
  6. וכל מסמך אחר שתדרשו אליו ע"פ הנחיית המועצה.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסקים בבני ברק

בשלב זה אמורים להיות בידיכם כל המסמכים, הטפסים, האישורים, המפות, התוכניות וכל יתר האלמנטים הדרושים לבקשת הרישוי. כמו כן הספקתם מן הסתם להכיר את הגופים השונים על בקשותיהם ותנאיהם המיוחדים ולוודא כי כל התיאומים בבית העסק שלכם בוצעו כראוי. במידה וכן רכזו את הנ"ל והכינו אותם להגשה בעיריית בני ברק יחד עם הטפסים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  2. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. שובר אישור לתשלום האגרה.
  5. וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.


זכרו:

21 יום לאחר הגשת הבקשה תקבלו ממחלקת הרישוי מכתב המאשר את הבקשה או חלילה דוחה אותה מסיבות כאלו ואחרות.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קיבלתם רישיון עסק? תלו אותו במקום נראה לעין בבית העסק שלכם. כעת מחובתכם לשמור על בטיחותם של העובדים והלקוחות בחנות, לציית לחוקי העזר ולהתנהג בהתאם.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה בתהליך רישוי עסקים בבני ברק

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים. אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק. חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר