זכיינות ויזמות עסקית


חושבים על יוזמה עסקית?

אנחנו באביב ברישוי מכירים היטב את המים הסוערים אליהם נכנסים יזמים עסקיים חדשים וגם וותיקים בתחום. יוזמה עסקית דורשת אומץ לב, סבלנות ואמונה רבה בעסק החדש. אותה האמונה היא גם הכוח המניע את גלגלי ההצלחה בסופו של דבר, לעיתים קרובות כנגד כל הסיכויים או הסביבה שלרוב נוטה להיות קטנת אמונה.
בדיקה מוקדמת של הרעיון עצמו ליוזמה והתוכנית העסקית שלכם עשויה להביא לחיסכון של עשרות ומאות אלפי שקלים. צוות המומחים שלנו ישמח להעניק לכם דיאגנוזה עסקית רחבה טרם תצללו לעומק המים.


מוכנים? צאו לדרך!

אז לפני הכול, הצטיידו בביטחון עצמי ואמונה גדולה בעצמכם ובעסק שלכם.
לאחר מכן שקללו היטב את כל הפרמטרים יחד, לא רק את האספקט הכספי בהשקעה אלא גם את החיבור שלכם אל העסק, את הבסיס הערכי שלו ואת "הנוף" שלו, האם תהיו מסוגלים להתחייב לרוץ מרתון קשה ומורכב עבור מטרת העל הזו?
במידה והתשובה שלכם הינה חד משמעית כן, הרי שאתם בכיוון הנכון!


מהיכן מתחילים בפועל?

מהרגע שבו בחרתם להתחיל ולפעול יהיה עליכם לגייס נחישות, דרייב פנימי עצום וגם התעקשות רבה. הפן הטכני של העסק יהיה מורכב מלא מעט בירוקרטיה, הגיעו אליה מוכנים.

בין היתר תידרשו לבצע את הפעולות הבאות:

  • מציאת מבנה המתאים לבית העסק שלכם ולתקנות הרשויות
  • תכנון ואישור מול הרשויות השונות
  • טיפול וליווי מלא בהליך רישוי עסקים ורישיון יצרן במידת הצורך
  • ניהול פרויקט ההקמה של העסק בתחילת דרכו
  • מיתוג, שיווק ופרסום בכל אפיקי המדיה
  • הדרכה וליווי ע"י מוכרי הזיכיון
  • גיוס כוח אדם
  • תכנון מוקדם לייעול והוזלת עלויות הקמה ותפעול


זכיינות ויוזמה עסקית

אחד האפיקים הבולטים כיום בעולם העסקים הינו אפיק הזכיינות. רשת מצליחה מאפשרת לאנשי עסקים מתחילים או ותיקים לקחת חלק בהצלחת הרשת ולפתוח סניף נוסף בזכיינות – משמע, על בית העסק לפעול בכפוף לחוקי ולתנאי הרשת כולה אך הניהול בפועל והבעלות הינה חיצונית – של זכיין חוץ.
על מנת לבצע הליך רכישת זכיינות מיטיב יש להכיר היטב את הכוחות הפועלים ולבצע מהלכים אסטרטגיים עסקיים נכונים ומדויקים.


כיצד?

בעזרת סיוע וליווי עסקי של אנשי מקצוע המתמחים בהליכי רכישת זיכיון. מתחילים בבדיקת התאמה נכונות לביצוע העסקה כולה
בכדי להשלים תהליך נכון ויעיל של רכישת זיכיון, על הזכיין לבצע תהליך אימות אשר יאשר את כדאיות ונכונות העסקה ואת מידת התאמתה לזכיין הספציפי – היינו אליכם.
מלבד זאת יש להשקיע בבירור פרטי העסקה מהזווית המשפטית והכלכלית באמצעות האנשים המתאימים. באופן חד משמעי לא כדאי להיכנס להרפתקת זכיינות מבלי לבצע את הטיפול המקדים בכל אלו ועוד.

אנו מודים ללקוחותינו על האמון רב השנים בצוות המקצועי של אביב ברישוי המנחה ומלווה מזה למעלה מעשור עסקים קטנים, יזמים עסקיים וזכיינים אל ההצלחה. נשמח לסייע גם לכם, היזמים החדשים בדרך המסעירה בה בחרתם! להתקשרות ייעוץ והכוונה בנושא זכיינות ליוזמה עסקית חדשה פנו אלינו דרך האתר או צרו קשר בטלפון 050-8092338


לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר