רישוי עסקים במועצה אזורית באר טוביה

רישוי עסקים במועצה אזורית באר טוביה מתבצע באמצעות תהליך יסודי ומקצועי, המותאם למאפיינים ולצרכים הספציפיים של האזור. באר טוביה, שממוקמת בדרום מחוז המרכז בישראל, מקדמת פיתוח עסקי תוך דגש על תחומים כמו חקלאות, תעשייה, תיירות ושירותים.

המועצה אזורית באר טוביה דוגלת בתהליך רישוי שמבטיח שכל עסק עומד בדרישות החוק, כולל נושאים כמו בטיחות עבודה, הגנת הסביבה, נגישות לנכים, ועמידה בתקנות העירוניות והארציות. עסקים מעוניינים לקבל רישוי צריכים להגיש מסמכים ואישורים רלוונטיים, לעבור בדיקות ולהציג התאמה לכל התקנות והסטנדרטים הנדרשים.

המועצה מספקת ייעוץ ותמיכה לעסקים בתהליך הרישוי, על מנת לעזור להם לקיים פעילות חוקית, בטוחה וברת קיימא. נקבעת חשיבות גבוהה לקיימות סביבתית ולהשפעה החברתית של העסקים באזור, על מנת לקדם פיתוח עסקי המתחשב בצרכים של כלל הקהילה.

בסך הכל, תהליך רישוי העסקים במועצה אזורית באר טוביה מושתת על עקרונות של מקצועיות, תמיכה ומחויבות לפיתוח האזור בצורה מאוזנת וברת קיימא, לטובת הדורות הבאים.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית באר טוביה? מתחילים ברישוי עסקים!

רישוי עסקים באר טוביהחשוב שתדעו:

המועצה האזורית באר טוביה שוכנת בדרום מישור החוף ומונה כ-23 יישובים, ביניהם באר טוביה, שתולים, אמונים, כפר אחים, כפר הנוער כנות, בצרון ועוד. בתחום המועצה כ- 140,000 דונם ומתגוררים בה כ-20,000 תושבים.

בשנים האחרונות עולה הביקוש למגורים ביישובי המועצה האזורית באר טוביה וניתן לראות תנופת פיתוח והרחבות בישובים רבים, כמו גם השקעה ניכרת בתשתיות היישובים, זאת תוך כדי שמירה על איכות הסביבה. כמו כן משקיעה המועצה בארבעת אזורי התעשייה שלה, והם: באר-טוביה, עד-הלום, כנות ומבצע-ראם.

אם ברצונכם להצטרף למועצה המתרחבת וגדלה ולפתוח עסק במועצה האזורית באר טוביה, עליכם להוציא רישיון עסק אשר יאשר לכם להקים ולהפעיל עסק בשטחי המועצה.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הביורוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית באר טוביה: 

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

מטרתו של חוק רישוי עסקים היא למנוע מבתי העסק בישראל לפגוע באיכות חייהם של התושבים, וזאת על ידי:

  1. שמירה על בטיחות הנמצאים בעסק או בסביבתו.
  2. הבטחת איכות נאותה של הסביבה ומניעת מפגעים ומטרדים.
  3. קיום תנאי תברואה ושמירה על בריאות הציבור
  4. מניעת זיהום מקורות מים והעברת מחלות מבעלי חיים
  5. קיום דיני תכנון ובניה ושרותי הכבאות.

לשם כך נדרשים בעלי העסקים להוציא רישיון עסק, תהליך המתנהל מול המועצה האזורית באר טוביה ומול רשויות ממשלתיות כמו משרד הבריאות, משרד החינוך, משטרת ישראל ועוד.

את תהליך הוצאת הרישיון מתחילים בפגישת ייעוץ במחלקת רישוי עסקים במועצה, שם תקבלו את כל המידע הדרוש לכם להמשך ביצוע השלבים הבאים ולהגשת הבקשה לרישיון עסק.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

גם אם כבר מצאתם מבנה מתאים לעסק שלכם, אנו ממליצים לכם לא לעשות צעדים בעניין רכישתו או השכרתו, שכן אם הרשויות השונות והגורמים הרלוונטיים לא ימצאו את הבניין כראוי לבית עסק, בקשתכם לא תאושר ואתם עלולים להשקיע את כספכם לשווא.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

את ההנחיות לכתיבת תכנית עסק קיבלתם בשלב הראשון- פגישת הייעוץ עם נציג מחלקת רישוי עסקים. כיוון שרוב בעלי העסקים החדשים אינם מגיעים עם ידע מוקדם מפותח, הם מוצאים את ההנחיות להגשת התכנית מעט מאיימות. לשם כך אנו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע רלוונטי אשר יכוון אתכם להכנת תכניות המתאימות לקריטריונים של הגופים השונים. כמו כן, כאשר התכניות יהיו גמורות בידיכם, עליכם להחתים גורם מוסמך (כמו אדריכל או מהנדס בניין) על התכניות.

אלו המסמכים הבסיסיים המרכיבים את תכנית העסק. זיכרו כי עליכם לצרף לרשימה כל מסמך אותו תבקש המועצה האזורית באר טוביה:

  1. טבלת אישורים לתכנית
  2. מפה מצבית
  3. תרשים סביבה
  4. ייפוי כח
  5. בקשה לשימוש חריג- במידת הצורך.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה האזורית באר טוביה

את הגשת הבקשה לרישיון עסק ניתן לבצע רק לאחר סיום הכנת כל המסמכים הנחוצים כמו תכנית העסק, המפות והשרטוטים, ובסיום הטיפול בכל דרישות הרשויות השונות כפי שנתבקשתם במידע המקדמי. את הבקשה יש להגיש למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית באר טוביה:

רכזו את כל המסמכים אשר בידיכם וצרפו אליהם את הטפסים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  2. תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. מסמכים נוספים ביניהם: צילום תעודת זהות, חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, ייפוי כוח.
  5. שובר אישור לתשלום האגרה.

את התשובה לבקשתכם תקבלו כעבור תקופה של כ-21 ימים מההגשה, וזאת רק לאחר שכל הגורמים הרלוונטיים והגופים נותני האישור יבחנו את הבקשה ויחוו את דעתם.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קבלת רישיון העסק מבשרת על סיום תהליך הוצאת הרישיון, אך זכרו כי כבעלי עסק עליכם להישמע לחוקי העזר ולתקנות הרישוי ולהבטיח כי בית העסק שלכם אינו מהווה מטרד תברואתי או בטחוני לתושבי המועצה.


חובות בעלי העסקים במועצה האזורית באר טוביה

המועצה האזורית באר טוביה מזכירה לבעלי העסקים בתחום שיפוטה כי גם לאחר קבלת רישיון העסק, עדיין קיימים חובות אותם יש למלא כל זמן שהעסק קיים.


רשימת החובות לבעל עסק כפי שמובא באתר הבית של המועצה האזורית באר טוביה:

  1. הצגת הרישיון – החוק מחייב את בעל העסק להציג את רישיונו במקום בולט בעסק.
  2. עמידה בדרישות הרישוי- ביצוע מלא של כל התנאים והדרישות של הגופים נותני האישור, גם לאחר קבלת הרישיון.
  3. חידוש הרישיון – כל שינוי במבנה העסק, בבעלותו או שינוי בתנאי הרישיון דורשים את חידוש רישיון העסק.
  4. זכות כניסה – על בעל העסק לאפשר כניסה של כל גורמי האישור לתוך בית העסק על מנת לבדוק כי אכן מולאו החוקים והתקנות הנדרשים.


אביב ברישוי – ביחד בתהליך רישוי עסקים בבאר טוביה

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר