מתכנן מטבחים ותברואן מוסמך

מתכנן מטבחים ותברואן מוסמך של צוות אביב ברישוי עוסק בתכנון מטבחים של מסעדות, אולמי שמחות, מטבחים תעשייתיים, מטבחים מוסדיים, מפעלי מזון, ובתי אוכל. כמו כן הוא פועל כתברואן מוסמך בעל ידע וניסיון לקבל החלטות, לייעץ וללוות ליווי מקצועי את בתי העסק הנ"ל בכל הנוגע לתנאי תברואה וגהות ברחבי המטבח וסביבותיו.


בין שירותיו של מתכנן מטבחים ותברואן מוסמך:

  1. תכנון מטבחים בכל סדר גודל
  2. עיצוב מטבחים עם דגש על חדשנות, יעילות, יצירתיות ואסתטיקה
  3. הדרכות וייעוץ לבעלי העסקים בתחום תזרים המזון בעסק
  4. הסדרת כל בעיה תברואית שנוצרה בעסק מול משרד הבריאות או הרשות המקומית
  5. האצת הליכי רישוי עסקים מול שירות המזון, משרד הבריאות ותברואני הרשויות המקומיות.

מדוע חשוב להיפגש עם מתכנן מטבחים מקצועי?

מתכנן מטבחים מומחה ותברואן מסמך של צוות החברה שלנו יעניק לכם שירותים המקבילים לזה של תברואן עירוני. הסמכתו המקצועית והידע של התברואן בצוות אביב ברישוי מקבילה לזה של הרשות המקומית ומכאן שכל הנתונים המוצגים ללקוח כמו גם דרישות, תקנות, תוכניות עבודה והמלצות להמשך הליך הרישוי הינן כפופות למחלקת רישוי העסקים ברשות המקומית.
ללא תכנון מוקדם וללא יעוץ של מתכנן מטבחים בעל היכרות מעמיקה עם הרישוי לא ניתן לעצב ולהקים מטבח מוסדי בעל רישיון עסק. חסכו זמן וכסף רב והשקיעו בפגישה מקצועית עם צוות היועצים שלנו, מתכנן מטבחים ותברואן מוסמך יסייעו לכם לבצע את כל ההכנות מראש ולעבור באופן חלק ומיידי את שלב קבלת האישור על המטבח שלכם.

יועצים נוספים שחשוב לפגוש בתהליך הרישוי

אנו מזמינים אתכם לפגוש את כל צוות היועצים שלנו: יועץ רישוי, אדריכל, קונסטרוקטור, מתכנן אינסטלציה למטבחים, מתכנן מטבחים למסעדות, מעצב פנים ועוד. כל אחד מהם שותף מלא בתהליך הרישוי של העסק שלך. בוא להכיר אותם באופן אישי וליהנות משירות מקצועי ונעים לאורך כל הדרך.
8


המלצות היועץ

  1. טרם תתכננו את המטבח המושלם לעסק וודאו כי הנכס מתאים לניהול מטבח מוסדי. את הבירור תוכלו לעשות מול מומחה לאיתור נכסים או יועץ נדל"ן בחברת אביב ברישוי.
  2. תברואן מוסמך יחסוך לכם כסף רב, הזמינו פגישת ייעוץ בשלב הראשון עוד לפני הנפקת תוכניות העבודה.
  3. תכנון מטבח נכון יחסוך לכם בעתיד גז, מים ואף טיפול ותחזוקה בנקודות הביוב, השאירו את העבודה בידיים של אנשי מקצוע מומחים בלבד.

אל תנסו לחסוך בייעוץ וליווי מקצועי, ניסיון לבצע הליך רישוי בצורה עצמאית עלול להוביל לעיכוב בקבלת הרישיון עבור העסק שלכם או לדחייתה של בקשת הרישוי שהגשתם על הסף, צרו עמנו קשר בטלפון מספר 077-5089500 או באמצעות האתר ונציג חברת אביב ברישוי ישמח לסייע לכם בקבלת ייעוץ מקצועי.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר