רישוי עסקים באר שבע

חושב לפתוח עסק בבאר שבע?

רישוי עסקים באר שבעחשוב שתדע:

עיקר ההליך הבירוקרטי בתהליך הנפקת רישיון עסקים מתבצע מול הרשות המקומית באזור היעד  – במקרה שלך מול עיריית באר שבע.

השוני בין העיריות טמון בדרך כלל במספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות שדורשת מחלקת הרישוי בעירייה ספציפית. בנוסף ייתכנו שינויים במידת הנגישות של אנשי מחלקת רישוי העסקים עבור בעל העסק.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

מעוניינים לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי?
לפניכם פירוט השלבים השונים על פי דרישות עיריית באר שבע לרבות מספר הנחיות מיוחדות:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

שלב ראשוני זה מתקיים במשרדי המחלקה לרישוי עסקים בעיריית באר שבע, בפגישה אישית עם פקיד הרישוי תקבלו הנחיות מפורטות שיסייעו לכם בתכנון מוקדם של תהליך הרישוי, תערכו היכרות עם הגופים השונים אליהם תיאלצו לפנות וכן תוכלו להצטייד במסמכים הרלוונטיים הדרושים להמשך הדרך.

מידע מקדמי– לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחוייבים לפנות (משרד הבריאות, מהנדס העיר וכד') תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדוייק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

על בסיס המידע המקדמי תיבנה תוכנית העסק אותה יהיה עליכם להגיש בהמשך. תוכנית זו תיקבע בין היתר האם בקשתכם תאושר או תידחה, לפיכך יש להעביר את הטיפול בכתיבת התוכנית לבעל מקצוע מוסמך להלן אדריכל, מהנדס בניין אזרחי או הנדסאי בניין רשום.

ע"פ מחלקת רישוי העסקים של עיריית באר שבע תידרשו להציג גם את המסמכים הבאים: טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג, ייפוי כוח, תרשימי סביבה, מפה מצבית ועוד.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסק

בשלב זה עליכם להחזיק בתיק מסמכים גדוש ובו כל האישורים והטפסים הדרושים לעסק העתידי שלכם. במידה וכל אלו מצויים ברשותכם גשו אל אגף הרישוי של עיריית באר שבע והגישו את הבקשה. מומלץ לוודא כי לא חסרים לכם אף לא חלק מן המסמכים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

כעת מחכה לכם פרק זמן בן 21 יום עד לאישור או דחיית הבקשה. במקרה של דחייה תיאלצו לבצע פעולת תיקון ליקויים ולהגיש את הבקשה בשנית.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

במידה וזכיתם ברישיון העסק המיוחל עליכם לתלותו במקום בולט לעין בשטח העסק. יש להקפיד לחדש את הרישיון ע"פ צורך. במקרה של שינוי מבנה או סטטוס עסקי יש לבצע הליך חוזר של התאמת רישיון העסק לשינויים הקיימים.


הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית באר שבע:

רשות הרישוי של עיריית באר שבע דורשת מכם בעלי העסקים לוודא כי במקביל לטיפול בהנפקת רישיון העסק ע"פ חוק אתם פועלים גם בהתאם להנחיות הרישוי המיוחדות של העיר.

לשם כך עליכם להיכנס מיוזמתכם לאתר הבית של העירייה שם תקבלו פירוט הנחיות ונהלים ייחודיים לעיריית באר שבע, בהם:

הנחיות מיוחדות לרישוי עסקים המתעתדים לקום במבני שימור השייכים לרשות המקומית

הנחיות מיוחדות לביצוע פעולות רוכלות – באישור מיוחד בלבד

הקמת דוכן ביריד או מופע חד פעמי (פסטיבלים, ירידי חוצות, מופעים עירוניים ועוד)

הנחיות מיוחדות לתליית שלטי חוצות, שלטי פרסום או שלטי שם לעסקים

הנחיות מיוחדות להצבת שולחנות וכסאות בשטח מדרכה לבתי אוכל

הנחיות מיוחדות לסגירות חורף

הנחיות מיוחדות לעסקי תיירות ופנאי

טיפול בהיתר לילה


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי הליך הנפקת רישיון עסק הוא אחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בו נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן וכסף רב. עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחתו של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק, או לחלופין טיפול מקיף בהנפקת הרישיון.

חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר