רישיון למפעלים ורשתות

עסקי ענק כמו רשתות ומפעלים אינם מבזבזים זמן מיותר בניהול הליכי רישוי מול גופים שאינם מקצועיים. זו הסיבה שמיטב החברות בישראל מגיעות אלינו בפתיחת סניף חדש, שדרוג מפעל קיים או בהקמת מפעל חדש בכל רחבי הארץ.

המוניטין של אביב ברישוי בשילוב עם צוות מקצועי קבוע ובעל ניסיון רב שנים הפכו את מנגנון הרישוי שלנו המטפל בכל היבטי הרישוי ללא יוצא מן הכלל, 24/7 למנגנון משומן היטב, כזה שגם אתם יכולים לסמוך עליו, תמיד.

היתרונות שלנו:

ליווי מקצועי אישי – לכל לקוח איש קשר צמוד המלווה אותו בכל שלב ושלב בתהליך, החל משלב ההיכרות הראשוני ועד להשלמת הטיפול בתיק הלקוח בצורה משביעת רצון וקבלת כל הרישיונות והפתרונות במהירות ויעילות מקסימלית.

היכרות עם הרשויות – ההיכרות המקצועית שלנו עם מנגנוני כל הרשויות והגופים המעורבים בהליכי רישוי למפעלים ורשתות מעניקה לנו יתרון עצום בהתנהלות תוך בקיאות ומהירות להשגת כל הטפסים, האישורים, קביעת הפגישות עם נותני השירות של הרשויות, המפקחים וכו' הנדרשים להליך.

מערכת ייעול זמן – צוותי אביב ברישוי עובדים בשיטה ארגונית ייחודית ופועלים כל העת למקסום יכולות הניהול הארגוני כך שלקוחות החברה, ובעיקר רשתות ומפעלים גדולים הזקוקים לתכלול היקפי, יזכו למענה הטוב והמהיר ביותר החוסך במקביל אלפי שקלים.

ניסיון מקצועי – ניסיון שווה זמן וזמן שווה המון כסף. הניסיון המקצועי של כל אחד מאנשי המקצוע שלנו לא יסולא בפז ומתורגם בפועל לניהול פרויקטים של הנפקת רישיונות וטיפול בהליכי רישוי מקדימים ואחרים עבור מפעלים ורשתות גדולות בצורה הטובה והמקצועית ביותר בישראל.

בואו להיות חלק מההצלחה, אנו באביב ברישוי נשמח לצרף אתכם למעגל לקוחותינו ולהעניק גם לסניף החדש ברשת שלכם, או למפעל המשודרג טיפול נאות, מהיר ומקצועי.
פנו אלינו דרך האתר או צרו קשר בטלפון 050-8092338 

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר