רישיון עסק תחום תמרוקים

מס’ סידורי של בית העסק ע”פ טבלת צו רישוי עסקים עדכנית: 1.2 א + ב
משויך לקבוצה מס': קבוצה 1 – בריאות, רוקחות, קוסמטיקה


תיאור העסק הטעון ברישוי
:

כל עסק המחזיק במפעל לייצור תמרוקים מכל הסוגים: קרמים, שמפו או מרככי שיער, תמרוקי איפור, בישום ועוד חייב ברישיון עסק. מכיוון שמדובר בתמרוקים בהם עושים שימוש על גבי הגוף יש התייחסות מיוחדת בגוף לכל אחד משלבי הייצור לרבות תנאי האחסנה והאחזקה של הסחורה. מעורבות משרד הבריאות בעסקי התמרוקים גדולה מאד ומטרתה למנוע תופעות לוואי קשות ואף נזקי גוף חמורים כתוצאה מתמרוקים בהם חומרים כימיים ואחרים שאינם מתאימים לשימוש כל גבי גוף האדם.
 

תהליך קבלת רישיון העסק:

  1. על מנת לקבל רישיון עסק להפעלת קו ייצור תמרוקים או ייבוא ואחסנה של תמרוקים עליכם לעבור מספר שלבים, בראש ובראשונה יש לפנות אל הרשות המקומית ולהיפגש עם נציג מחלקת הרישוי, הוא יוכל לבדוק את דרישות העסק וכמו כן להעניק לכם מידע מקדמי שיעזור לכם בשלבים הבאים.
  2. בשלב הבא פנו אל גורמי הרישוי המחייבים אתכם באישור לקבלת רישיון עסק עבור והם:

גורמי רישוי (מעודכן לצו הרישוי 2013):
משרד הבריאות: חובה
משרד העבודה – חובה
המשרד לאיכות הסביבה – חובה
משטרה : אין
פרסום מפרט אחיד:  סביבה
תוקף הרשיון: 5 שנים

  1. לאחר שני השלבים הללו יהיה עליכם להכין תוכנית עסק מפורטת (מומלץ לבצע שלב זה בעזרת איש מקצוע מומחה מתחום הרישוי ולמנוע את דחיית הבקשה) מומלץ לוודא כי לרשות המקומית בה אתם מגישים את הניירת אין דרישות נוספות לרישוי העסק או תנאי סף נוספים.
  2. המתינו לקבלת התוצאות. במידה ונדחתה בקשתכם לרישוי העסק יהיה עליכם לתקן את הליקויים ולהגיש את הבקשה בשנית וכן הלאה עד לביצוע כל הנדרש מבחינת החוק לפתיחת העסק.
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר