הקמת עסק חדש

אנשים רבים חולמים להקים עסק חדש ולמרות שזו נראית משימה קשה מאוד, היא אפשרית לחלוטין ובעיקר אם אתם נעזרים באנשים הנכונים. איך מתחילים, מה צריך לעשות, מהו בכלל רישוי עסקים ואיך מצליחים לעבור את ההתחלה הקשה, אלו הם דברים שמלחיצים כל אחד אך עוברים עם הניסיון.


איך פותחים עסק חדש?

כל עסק חדש צריך להתחיל מיזם כשלהו שעומד מאחוריו ושואף ליישם אותו בתכנית עסקית מאוד ברורה. יש אנשים שנבהלים ממילון המושגים שקשור לכולן העסקים, כמו למשל חיפוש משרות, רישוי עסקים או תכנית עסקית, אך כשמבינים מה הם אומרים וכיצד הם מצליחים לחבור יחד להגשמת המטרה הכללית מבינים שאין ממה לחשוש. חשוב לזכור שהקמת העסק צריכה להיות מבוססת גם על רעיון יצירתי שיצליח לייצר רווחים וגם על מערך בירוקרטי שכדאי לעבור עם ייעוץ נכון.
הקמה של עסק חדש


מהו רישוי עסקים?

  • אחד מהדברים הכי בסיסיים שכל אחד צריך לדעת לגבי הקמת עסק חדש הוא תהליך רישוי העסקים. רישוי עסקים הוא למעשה תהליך שבסופו של דבר העסק מקבל רישיון לפעול, זאת במהלך רגולציה של המדינה כדי להבין האם העסק יהיה בטיחותי והאם הוא עומד בדרישות הבסיסיות לפי התקנות והחוקים.
  • למשל, כדי לפתוח מרפאה עליכם לקבל אישור ממשרד הבריאות ולו שורה של תקנות והתחייבויות שאתם חייבים לעמוד בהם. אם תרצו לייבא פרי מסוים עליכם לקבל אישור ממשרד החקלאות, אם תרצו להקים מסעדה עליכם לקבל בין היתר אישורים מחברת החשמל וכיבוי אש וכולה.

כיצד משיגים כוח אדם לעסק החדש?

אחת הנקודות החשובות ביותר שחייבים להבין בהקמת עסק חדש הוא גיוס העובדים. אם לא תגייסו את האנשים הנכונים יכול להיות שהעסק שלכם לא יתקדם כמוש ציפיתם. אנשים רבים נכנסים לאתרי חיפוש משרות ומחשפים אחר עבודה ואתם רק צריכים לדעת כיצד להגיע אל המועמדים הכי טובים עבור העסק שלכם. חשוב לזכור שבאתרי חיפוש משרות עליכם גם לפרסם מודעה מספיק מעניינת כדי למשוך אנשים רבים שיעמדו בפרופיל שאתם צריכים, יחד עם דרישות הולמות לתנאי השוק וכמובן חשיפה רבה של המודעה.


איך עוברים את התהליך בבטחה?

מעבר לתהליכים הבירוקרטיים של רישוי עסקים ורישום החברה כעסק מורשה או חברה בע"מ, יש הרבה דברים שעליכם להתעסק איתם ובין היתר גיוס הלקוחות הראשונים, הצגת תכנית עסקית לניהול נכון יותר שלכם וגם למקורות המימון שלכם, גיוס אשראי שוטף וכמובן אספקת הסחורה או יכולותיו שלה עסק לפעול בהקשר לפעילותו. את כל אלו קשה מאוד לעבור לבד בהתחלה ולכן יש יועצים עסקיים שילוו אתכם מההתחלה ועד הסוף כדי שתצליחו למצוא את הדרך הנכונה.


לא להיכנס למים העמוקים לבד

כשם שלא הייתם נכנסים למים העמוקים לבד בפעם הראשונה, חשוב לדעת גם עם מי להיכנס. חשוב ליצור קשר עם יועץ מתאים כבר בשלבים הראשוניים כדי שתפסחו על הטעויות ההתחלתיות ותתחילו לייצר לעצמכם רווחים תוך הגשמת החלומות והסיפוק העצמי הכי טוב שיכול להיות לאדם, וזה בזכות העסק שהוא הקים מאפס במו ידיו.
 

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר