מה אפשר לעשות היום בכדי להתכונן למחר

אחד המפתחות העיקריים להצלחה ארוכת טווח הוא תכנון מושכל. בתקופה כמו זו הנוכחית, כשאי הוודאות משמעותית, והמשק כולו מקרטע גם בגלל המגפה הבריאותית וגם בגלל טעויות של הממשלה, מתעצמת החשיבות של יצירת התוכניות הנכונות – כדי להיערך למחר ולכל התרחישים האפשריים.


עסקים מבוססי פעילות שיכולה להתקיים גם תחת סגרים ומגבלות

המלצה אחת לכל מי שרוצה להיות מוכן לכל עתיד אפשרי – ובהקשר הזה כדאי לזכור שמומחים רבים מתריעים שהמגפה הבאה היא רק עניין של זמן – היא לבנות עסק שמבוסס על פעילות שתוכל להתקיים גם כשמוטל סגר או כשישנן מגבלות אחרות.
בפרט כדאי לחפש אפיקים רלוונטיים במרחב הדיגיטלי. ברוב תחומי הפעילות ניתן למצוא דרכים שיובילו לאינטראקציות בטוחות עם הלקוחות, אונליין. בדרך זו העסק יוכל לשגשג בכל מצב, ולא להיות מושפע מסגרים.


גמישות מרבית

עוד מרכיב הכרחי כדי להתכונן למחר, שמי יודע מה יביא איתו, הוא גמישות מרבית. כשהעסק יכול לפעול במספר אפיקים ולהציע מגוון שירותים ומוצרים לקהלי יעד שונים, גם כשיש מגבלות מסוימות עדיין לפחות חלק מאותם נתיבי פעולה יישארו פתוחים.
בהקשר זה חשוב לזכור שבענפים מסוימים נדרש רישיון עסק – ואם אתם מתכננים פעילות בהם, זה הזמן להתניע תהליך רישוי.


הוצאת רישיון עסק – דווקא עכשיו

הוצאת רישיון עסק מתבצעת מול אגף רישוי עסקים ברשות המקומית. בנוסף אליה, ישנם עוד כמה וכמה גופים שמופקדים על בחינת הבקשות – וביניהם הרשות הארצית לכבאות והצלה, משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. כדאי לדעת שבשנים האחרונות בוצעו מספר רפורמות משמעותיות בתחום, וכיום התהליך כולו ידידותי יותר לבעלי עסקים, הן ותיקים והן חדשים. יחד עם זאת מומלץ להיעזר במומחים לרישוי עסקים, כדי להבטיח תשובה חיובית ורישיון מתאים בזמן קצר ככל האפשר, כך שתהיו באמת מוכנים למחר.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר