רישוי עסקים במועצה אזורית בני שמעון

רישוי עסקים במועצה אזורית בני שמעון מתבצע במסגרת שמקדמת פיתוח כלכלי באזור, תוך התחשבות בסוגיות סביבתיות וחברתיות. המועצה מספקת תמיכה לעסקים קטנים וגדולים כאחד, במטרה לסייע להם לפרוח ולהשפיע חיובית על הקהילה.

תהליך רישוי העסקים כולל את הבדיקות וההערכות הנדרשות בתחומים כגון בטיחות, בריאות, נגישות, ועמידה בדרישות סביבתיות ותכנוניות. עסקים באזור בני שמעון נדרשים לעמוד בכל הדרישות הללו ולהגיש את המסמכים הרלוונטיים כדי לקבל את הרישיון לפעילות.

המועצה האזורית בני שמעון פועלת לספק שירות יעיל ונגיש לבעלי העסקים, על מנת להקל עליהם את תהליך הרישוי. זה כולל ייעוץ מקצועי, עזרה במילוי טפסים, והכוונה לאורך כל התהליך.

במסגרת תוכנית הפיתוח הכלכלי של המועצה, מעודדת מועצה אזורית בני שמעון יוזמות עסקיות חדשות וחדשניות, במיוחד אלה שמשלבות קיימות סביבתית ותרומה לקהילה. המטרה היא ליצור סביבה עסקית תומכת שתסייע לפיתוח האזור ולשיפור איכות החיים של תושביו.

לסיכום, רישוי עסקים במועצה אזורית בני שמעון מתמקד בסיוע לעסקים לפעול בצורה חוקית ובטוחה, תוך קידום פיתוח כלכלי התומך בקהילה ומשמר את הסביבה הטבעית והתרבותית של האזור.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה אזורית בני שמעון? מתחילים ברישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

המועצה האזורית בני שמעון שוכנת בצפון הנגב ומונה 13 יישובים, ביניהם משמר הנגב, כרמים, חצרים, תדהר ובית קמה. ביישובי המועצה מתגוררים כ-7000 תושבים ודירוגה בסולם החברתי כלכלי הוא 7 מתוך 10.

המועצה האזורית בני שמעון מעודדת פתיחה של בתי עסקים ביישוביה ואף מקיימת סדנאות וקורסים מקצועיים ליזמים צעירים ומתחילים ולבעלי עסקים אשר מעוניינים לייעל את עסקיהם. אם ברצונכם להקים עסק במועצה האזורית בני שמעון, קבעו פגישה במחלקת רישוי עסקים במועצה, בה תקבלו את כל המידע הדרוש להתחלת תהליך הוצאת רישיון עסק.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית בני שמעון:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

לפגישה הראשונה במחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית בני שמעון עליכם להגיע עם המידע המוקדם הבא:

  1. כתובת מדויקת של העסק ומספר ארנונה.
  2. מידע על המבקש כמו מספר טלפון, פקס, מספר חברה וכדומה.
  3. פירוט העיסוקים המבוקשים, שטח ומבנה העסק ועוד.

מידע זה יסייע לנציג המחלקה לקבוע את הגדרת סוג העסק והאם עליכם להוציא רישיון עסק. במידה ותחום עיסוקכם נחשב כטעון רישוי, יעביר לכם נציג המחלקה את כל המידע הרלוונטי על תהליך הוצאת הרישיון, הנחיות להגשת תוכנית עסק והוראות להגשת בקשה למידע מקדמי מהגופים הרלוונטיים.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המלצתנו לכם היא לא לבצע שום עסקה בנוגע למבנה לעסק עד לאחר אישור של הגורמים הרלוונטיים כי מבנה זה עומד בחוקי תכנון ובנייה וכי הוא ראוי לתפקד כבית עסק. השכרת או קניית מבנה טרם אישור זה עלולה לגרום לכם להפסדים כלכליים גדולים.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות. אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

אחת מדרישות תקנות רישוי עסקים היא תכנית עסק מפורטת הכוללת את מידותיו המדויקות של העסק, גבולותיו ושטחיו, וזאת על מנת לאפשר לגופים נותני האישור לבחון את בקשתכם ולוודא כי המבנה בטוח לסביבה מבחינה תברואתית וביטחונית.

על התכנית לכלול את המסמכים הבאים:

  1. מפה מצבית
  2. תרשים סביבה
  3. בקשה לשימוש חריג- במידת הצורך
  4. ייפוי כוח
  5. טבלת אישורים לתוכנית
  6. וכל מסמך אחר אליו תידרשו על פי הנחיות המועצה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה אזורית בני שמעון

שלב הגשת הבקשה הוא שלב מתקדם בתהליך הוצאת הרישיון ואתם כבר כמעט בסופו. כל שעליכם לעשות כעת הוא לרכז את כל התכניות והמסמכים אותם הכנתם ומילאתם, לוודא כי הם עומדים בהנחיות וחתומים כנדרש ולצרף אליהם את המסמכים הבאים:

  1. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', חתומה ומאושרת ע"י הגורמים המוסמכים.
  2. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא חוסר או השמטה של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם על פי ההוראות המופיעות על גבי הטופס.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. מסמכים נוספים ביניהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.
  5. אישור תשלום האגרה.

כעת לאחר הגשת הבקשה, אתם יכולים להירגע מעט עד לקבלת מכתב התשובה. בזמן הזה תדון ועדת הרישוי בבקשתכם ותעביר אותה לשאר הרשויות והגופים הרלוונטיים. בתום בחינת הבקשה ישלח אליכם מכתב המאשר או דוחה את בקשתכם לרישיון עסק.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

כעת, משקיבלתם את רישיון העסק שלכם אתם מוכרזים כבעלי עסקים לכל דבר ועניין. הרישיון תקף לכל אורך התקופה עליה החליטה ועדת הרישוי, אך בכל מקרה של שינוי בעסק, בין אם מדובר בשינויים בתחום העסק או אם מדובר בשינויי בעלות, עליכם לדווח על כך למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית בני שמעון.


הליכים בירוקראטיים ייחודיים למועצה האזורית בני שמעון

כבעלי עסקים במועצה האזורית בני שמעון עליכם להישמע לחוקי העזר של המועצה. חוקים אלו נועדו לאפשר למועצה לפקח על העסקים בשטחה, לוודא כי תנאי הרישיון נשמרים וכי בתי העסק לא מהווים מטרד או סכנה לאיכות הסביבה.

בין חוקי העזר של המועצה:

  1. פינוי פסולת
  2. הגנה על הצומח
  3. הוצאת אשפה
  4. הריסת מבנים מסוכנים
  5. שמירה על איכות הסביבה


אביב ברישוי – נעזור לכם להוציא רישוי עסקים במועצה אזורית בני שמעון

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

 

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר