רישוי עסקים הרצליה

חושב לפתוח עסק בהרצליה? רישוי עסקים הרצליהחשוב שתדע:
העיר הרצליה הממוקמת לחוף הים התיכון נהנית ממעמד ייחודי של עיר תיירות (בזכות המרינה המרשימה ורצועת החוף היפהפייה) וכן מצביון משפחתי וכלכלי גבוה המתאפשר לה בזכות שכונות מטופחות ומיקום אטרקטיבי במרחק דקות נסיעה בלבד מתל אביב.
הרצליה אינה יוצאת דופן מכל עיר אחרת בארץ באופן בו היא מתנהלת בתחום הרישוי, גם כאן באזור במרכז הארץ תידרשו להנפיק רישיון עסק על מנת להפעיל עסק בתחום הרשות המקומית. את הטיפול בהליך הבירוקרטי של הרישוי תבצעו מול מחלקת רישוי העסקים של עיריית הרצליה.
הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלוונטיים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך, כמו כן יהיה עליכם לבצע גם מספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית הרצליה כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות שדורשת מחלקת הרישוי שלה. לשם כך דרושה עבודה יסודית, זמן וסבלנות רבה, הצטיידו בהם מבעוד מועד.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338
מעוניינים לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי?

להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית הרצליה לרבות אותן הנחיות מיוחדות:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

רגע לפני שאתם שוכרים או רוכשים מבנה שעתיד לשמש את העסק שלכם אנו ממליצים כי תקיימו פגישה רשמית מול פקיד מחלקת רישוי העסקים של עיריית הרצליה, זאת על מנת להימנע ממקרה בו ישנה חוסר התאמה בין מיקומו או גודלו של המבנה וכו' לקריטריונים המהווים תנאי בסיס להפעלת עסק, זאת בכפוף למחלקת הרישוי כמובן.בפגישה אישית יעניק לכם נציג המחלקה את כל המידע הדרוש בנוגע לצורך ברישיון עסק, תוכניות עסק ופרטים נוספים הרלוונטים לעסק שלכם. כך תוכלו להכיר טוב יותר את ההליך הבירוקרטי הצפוי בהמשך. בנוסף תקבלו רשימת גופים אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי.חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב זה עליכם להמציא תוכנית עסק מפורטת המבוססת על הנחיות הגשת התוכניות ע"פ מחלקת רישוי העסקים של עיריית הרצליה. יש להציג במסגרת התוכנית גם את המסמכים הבאים:

  • טבלת אישורים לתוכנית
  • בקשה לשימוש חריג
  • ייפוי כוח
  • תרשימי סביבה
  • מפה מצבית
  • וכן מסמכים נוספים אותם תקבלו במחלקת הרישוי או במעטפת מידע המקדמי.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

לאחר ביצוע הנחיות המידע המקדמי ולאחר שטיפלתם באישורם של כל הגופים הנדרשים לרבות הכנת תוכנית עסק יהיה עליכם להגיש את החומרים במרוכז אל וועדת מחלקת הרישוי של עיריית הרצליה זאת בצירוף המסמכים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון
  • תוכנית עסק – חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות (מטעם משטרת ישראל, מכבי אש, קצין העיר לבטיחות ועוד ובהתאמה לצורכי העסק שלכם).
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

לאחר שביצעתם שלב זה יהיה עליכם להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה. במקרה וכל הניירת טופלה כראוי אין מניעה לכך שתקבלו את רישיון העסק המיוחל. אך למרבה הצער במידה של כשל, חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים אתם עלולים להיתקל בסירוב ובדחיית הבקשה. במקרה כזה תיאלצו לתקן את הנדרש ולעבור את ההליך שוב.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת?
אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קיבלתם רישיון עסק? תלו אותו במקום נראה לעין בבית העסק שלכם. כעת מחובתכם לשמור על בטיחותם של העובדים והלקוחות בחנות, לציית לחוקי העזר ולהתנהג בהתאם.
למידע נוסף: רישוי עסקים בבת ים , הנפקת רישיון יצרן

הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית הרצליה:

מחלקת הרישוי של עיריית הרצליה דורשת מכם בעלי העסקים לוודא כי אתם פועלים בהתאם להנחיות רישוי מיוחדות אלו, לשם כך עליכם להיכנס מיוזמתכם לאתר הבית של העירייה או לתאם פגישה מראש במחלקת הרישוי שם תקבלו פירוט הנחיות ונהלים ייחודיים לעיר.

בין ההיתרים המיוחדים לעיר הרצליה:

  • היתר להוצאות שולחנות וכסאות לשטח המדרכה או החוף
  • היתר סגירת חורף, שימוש בפרגודים שחורגים משטח העסק
  • היתר חנייה למוניות וכו'.
  • היתר רוכלות
  • היתר פתיחת דוכן לממכר מזון או אחר בשטח עירוני ציבורי בימי חג, פסטיבל או בכל אירוע אחר
  • היתר מיוחד לביצוע פעולות פרסום כלשהן לרבות שילוט או הדבקת מודעות בשטחים המוקצים לכך
  • חוקי העזר העירוניים כפופים לכל בעלי העסקים ללא יוצא מן הכלל ועיריית הרצליה רשאית לאכוף אותם באמצעות הפקחים העירוניים או המשטרה.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק. חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר