רישוי עסקים יבנה

חושב לפתוח עסק ביבנה?

רישוי עסקים יבנה

חשוב שתדע:
יבנה נחשבת לאחת הערים הקטנות במחוז מרכז, היא מונה כ – 30,000 תושבים בלבד. לעיר פארק תעשייה גדול ובו מאות מפעלים בהם עובדים אלפים מתושבי הסביבה. הפוטנציאל המסחרי והעסקי של העיר הולך וגדל בשני העשורים האחרונים ולא מעט יזמים ובעלי עסקים מחליטים להשקיע ולהשתקע בה.
במידה וגם אתם רואים לנכון לפתוח עסק בתחום עיריית יבנה כדאי מאד שתכירו את כל שלבי התהליך של רישוי העסקים והנפקת הרישיון הנדרשים מכל עסק טרם פתיחתו.
רישיון העסק אותו תידרשו להסדיר (במסגרת החוק בישראל) נועד להבטיח כי נקטתם את כל האמצעים הדרושים לפעילות תקינה ושוטפת תוך שמירה על בריאותו ובטיחותו של ציבור הלקוחות והעובדים במקום.
תהליך הנפקת הרישיון מתחיל ומסתיים במחלקת רישוי העסקים של הרשות המקומית, במקרה שלך מול עיריית יבנה.
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

אם בחרתם לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית יבנה ויתר הגופים המאשרים:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

לשם פתיחת תיק הבקשה לרישיון עסק קבעו פגישה עם נציג מחלקת הרישוי של עיריית יבנה.במהלך הפגישה יושם דגש על שני נושאים מרכזיים:

  • האפשרות להכיר לעומק את ההליך הבירוקרטי הצפוי בהמשך.
  •  קבלת רשימת הגופים המסודרת אליהם עליכם להגיש בקשה למידע מקדמי.

מידע מקדמי – מידע מכל רשות ומכל גוף לו אתם זקוקים בתהליך המבהיר לכם אילו טפסים או אישורים עליכם להציג, באילו לטפל ובאיזו דרך: משטרה, מכבי אש, תברואה וגהות, מחלקת חינוך, עירייה, ועוד.
חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

כעת היעזרו באיש מקצוע והכינו תוכנית עסק על פי הנחיות המחלקה לרישוי עסקים אותן קיבלתם בפגישה הראשונה.יש להציג במסגרת התוכנית גם את המסמכים הבאים: 

  • טבלת אישורים לתוכנית
  • בקשה לשימוש חריג
  •  ייפוי כוח
  • תרשימי סביבה
  • מפה מצבית
  • ועוד..

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 072-3971116

שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסק

זהו כאמור שלב ההגשה ובו תידרשו לרכז ולהגיש אל אגף הרישוי בעיריית יבנה את המסמכים הבאים:טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.

  • תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.
  • וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק יש להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה (הכולל את קבלת חוות דעתם של כל גופי הרישוי הנדרשים ע"פ צו רישוי עסקים) או סירוב במקרה של כשל, חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים.
חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

קיבלתם רישיון? ברכותינו! כעת עליכם לשמור על התעודה במקום בולט לעין ולציית לכל חוקי הגהות והבטיחות ע"פ חוק, שמטרתם לשמור על קהל העובדים והלקוחות שלכם.סוגי הרישיונות הקיימים:

  • רישיון תקופתי – רישיון שניתן לתקופות הקצובות בחוק, עם תום התקופה המצוינת על הרישיון יש לחדש את הרישיון.
  • רישיון זמני – רישיון הניתן לתקופה הקצרה מהמועד המצויין בתקנות אך לא פחות משנה.
  • רישיון זמני מטבעו – רישיון שיינתן לעסק שהוא זמני מטבעו כגון אירוע חד פעמי.
  • היתר זמני – היתר לניהול העסק שתוקפו לא יעלה על שנה ובו ייקבעו התנאים, שבמידה וימולאו, רשות הרישוי תוכל להעניק רישיון עסק.

אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.
 
חייגו כעת ונציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם: 050-8092338
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר