רישוי עסקים בכפר סבא

רישוי עסקים בכפר סבא דורש עמידה בקריטריונים ובתקנות רגולטוריות מגוונות, שנועדו להבטיח תפעול בטוח וחוקי של העסקים בעיר. בתהליך זה, עסקים צריכים לקיים תנאים בתחומים כמו בריאות, בטיחות, נגישות, והגנת הסביבה. הרשות המקומית בכפר סבא מציעה מסלול רישוי שכולל בדיקות והערכות שונות, ודורש מבעלי העסקים להציג תוכניות בניין, אישורי נגישות, ותעודות בטיחות עדכניות. כמו כן, על העסקים להוכיח עמידה בסטנדרטים רלוונטיים לפעילותם העסקית. תהליך הרישוי יכול להיות מורכב, בפרט עבור עסקים חדשים או כאלה המבקשים להרחיב את פעילותם. לכן, לא נדיר שעסקים בכפר סבא מחפשים להיעזר בשירותי חברות רישוי מקצועיות, שיכולות לסייע להם לעבור את התהליך בצורה יעילה ולשמור על עמידה בכל הדרישות החוקיות והתקניות.

 

חושב לפתוח עסק בכפר סבא? חובה להוציא רישיון עסק!

רישוי עסקים כפר סבאחשוב שתדע:
עיקר ההליך הבירוקרטי הצפוי לך עתיד להתבצע מול הרשות המקומית באזור היעד  – במקרה שלך מול אגף רישוי העסקים של עיריית כפר סבא.
הצגת מסמכים ותוכניות, הגשת בקשות, מילוי טפסים רבים, וקביעת פגישות עם הגופים הרלוונטיים תהיינה חלק בלתי נפרד מן התהליך ומן המשימות אותם יהיה עליך לבצע באופן מקצועי ומסודר. מלבד זאת תידרש לטפל גם במספר הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית כפר סבא כגון תקנות, צווים, חוקים והוראות מיוחדות.
אזהרה מטעם אגף הרישוי של עיריית כפר סבא (המופיעה בדף "רישוי העסקים" של אתר הבית שלה):
"רישיון העסק מאשר, כי אכן נעשו, סודרו והותקנו כל אותם דברים המתירים הפעלתו של בית העסק, וכי מולאו כל דרישות החוק. הוצאת רישיון עסק הינו תהליך מורכב ומסובך המחייב בדיקות ודרישות רבות העולות כסף רב.  לא מומלץ לעשות כל צעד בעל משמעות כלכלית כולל שינויים בעסק קיים לפני שבדקת כי ניתן יהיה להוציא רישיון עסק בכתובת בה מדובר".
אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

עבור המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי, להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית כפר סבא לרבות ההנחיות המיוחדות:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

על מנת להכיר טוב יותר את ההליך הבירוקרטי הצפוי בהמשך עליכם לגשת אל המחלקה לרישוי עסקים בעיריית כפר סבא, שם יקבל את פניכם נציג המחלקה ויעניק לכם את כל המידע הדרוש בנוגע לצורך ברישיון עסק, תוכניות עסק ופרטים נוספים הרלוונטיים לעסק שלכם. מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים השונים (משרד הבריאות, מהנדס העיר וכד') תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות הללו מהעסק הספציפי שלכם. חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

כעת עליכם להכין את תוכניות העסק ע"פ ההנחיות אותם קיבלתם ממחלקת רישוי העסקים של עיריית כפר סבא. במקביל יש להציג במסגרת התוכנית גם את המסמכים הבאים:

  1. טבלת אישורים לתוכנית
  2. במידת הצורך – בקשה לשימוש חריג
  3. ייפוי כוח
  4. תרשימי סביבה
  5. מפה מצבית
  6. חתכים
  7. בתי אוכל – סידור פנים העסק בקנה מידה של 1:50

את תוכנית העסק יש להכין באמצעות איש מקצוע מוסמך – היינו אדריכל, הנדסאי מוסמך לתוכניות עסק או מהנדס בניין.
מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג – הגשת בקשה לרישוי עסקים בכפר סבא

שלב זה הינו שלב מתקדם יחסית, בעל עסק כמוכם העומד בפני הגשת הבקשה לרישוי הספיק בינתיים לפגוש את נציגיהם של אגפים ומחלקות עירוניות, לבקר במשרדי רשויות שונות ולהכין עשרות מסמכים לרבות תוכניות ואישורים שונים מן הגופים אותם פירטנו קודם.זהו כאמור שלב ההגשה ובו תידרשו לרכז ולהגיש אל אגף הרישוי בעיריית כפר סבא את המסמכים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  2. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. שובר אישור לתשלום האגרה.
  5. כמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק יש להמתין 21 יום עד לקבלת האישור להמשך טיפול בבקשה (הכולל את קבלת חוות דעתם של כל גופי הרישוי הנדרשים ע"פ צו רישוי עסקים) או סירוב במקרה של כשל, חוסר התאמה או היעדר נתונים באחד המסמכים.


בין הגורמים המאשרים (או דוחים את הבקשה):

  1. משטרת ישראל
  2. רשות הכיבוי וההצלה
  3. משרד החינוך התרבות והספורט
  4. אגף ההנדסה של הרשות המקומית
  5. משרד התחבורה
  6. אגף הבריאות של הרשות המקומית – מחלקת התברואה בעיריית כפר סבא
  7. הווטרינר המחוזי

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק בכפר סבא

זהו השלב הסופי והאופטימי של תהליך רישוי העסקים. קבלת רישיון העסק מאשרת את פעילות העסק אך במקביל מחייבת את בעליו לפעול על פי הנחיות הבטיחות והגהות של הרשות המקומית והחוק בישראל.


הליכים בירוקרטיים ייחודיים לעיריית כפר סבא:

רשות הרישוי של עיריית כפר סבא דורשת מכם בעלי העסקים לוודא כי אתם פועלים בהתאם להנחיות הרישוי המיוחדות, לשם כך עליכם להיכנס מיוזמתכם לאתר הבית של העירייה שם תקבלו פירוט הנחיות ונהלים ייחודיים לעיר בהם:

  1. הנחיות מיוחדות לרישוי אולמות אירועים או עסקים בהם יש לבצע מד רעש תדיר
  2. הנחיות מיוחדות לטיפול שאינו רפואי בגוף האדם
  3. הנחיות מיוחדות עבור חניונים ברחבי העיר
  4. מתן היתר מיוחד להצבת דוכני ממכר מזון או אחרים
  5. הנחיות מיוחדות עבור רוכלות
  6. מתן היתרים למבקשים להציב שולחנות וכסאות מחוץ לשטח בית העסק שלהם על גבי מדרכה
  7. הנחיות מיוחדות לסגירות חורף


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה בתהליך הוצאת רישוי עסקים בכפר סבא

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים. אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.
לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר