רישוי עסקים במודיעין מכבים רעות

רישוי עסקים במודיעין מכבים רעות מתבצע במסגרת הנהלים ודרישות החוק שנועדו לספק תשתית רגולטורית תומכת לפעילות עסקית בריאה ובטוחה. כעיר צעירה ומתפתחת שמשלבת בין מגורים לתעשייה ומסחר, מודיעין מכבים רעות מציעה פוטנציאל גדול ליזמים ולבעלי עסקים, ולכן מערכת רישוי העסקים בה חייבת להיות מותאמת לצרכים אלו.

תהליך רישוי העסקים בעיר כולל את כל השלבים הנדרשים, מהכנת התוכנית העסקית, דרך הגשת המסמכים והתוכניות לעירייה, ועד לקבלת האישורים הסופיים. העירייה פועלת להבטיח כי העסקים מתפעלים בהתאם להוראות החוק, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות, סביבה ואיכות חיים.

במודיעין מכבים רעות, נלקחות בחשבון גם ההשפעות הסביבתיות והחברתיות של הפעילות העסקית, ולכן על בעלי העסקים להציג תוכניות שמתחשבות באלו. העיר מעודדת חדשנות ופיתוח בר-קיימא, ותהליכי הרישוי משקפים את המחויבות הזו.

הרשויות במודיעין מכבים רעות מספקות מידע נגיש ושירותים דיגיטליים כדי להקל על בעלי העסקים להבין ולעמוד בדרישות הרישוי, מה שמאפשר תהליך יעיל וחלק יותר. כך, העיר מצליחה לשמר את מאפייניה כמקום איכותי לחיים ולעסקים, תוך תמיכה בצמיחה עסקית וכלכלית רחבה.

 

חושבים לפתוח עסק בעיר מודיעין מכבים רעות? מתחילים ברישוי עסקים

רישוי עסקים מודיעיןחשוב שתדעו:

העיר מודיעין מכבים רעות נמצאת במחוז מרכז וממוקמת בין תל אביב לירושלים, במרחק חצי שעה נסיעה לכאן ולכאן. העיר מונה כ85,000 תושבים והרמה החברתית-כלכלית שלה גבוהה מן הממוצע. במודיעין תוכלו ליהנות מאתרי ארכיאולוגיה, מרכזי ספורט, מועדוני נוער, היכל תרבות, פארק טכנולוגי וקניון גדול.

העיר מודיעין-מכבים-רעות שמה לה לדגש את נושא איכות הסביבה ותושביה נהנים מרחובות נקיים ומטופחים, פארקים ירוקים ורחבי ידיים ופרויקטים להפרדת פסולת, איסוף ומחזור. כמו כן קיימים בעיר אזורי תעשייה המציעים מגוון מקומות עבודה ואפשרויות תעסוקה ומושכים אל מודיעין עוד ועוד תושבים מידי שנה.

אם הנכם מתעניינים בפתיחת עסק בעיר, קבעו עוד היום פגישה ראשונית במחלקת עסקים בעיריית מודיעין וקבלו את כל הפרטים והמידע הנחוצים לתהליך הוצאת רישיון עסק.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו,
לפרטים חייגו: 050-8092338. חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית מודיעין-מכבים-רעות לרבות הנחיות מיוחדות:

 


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

בפגישה הראשונית במחלקת העסקים בעיריית מודיעין תקבלו את המידע הדרוש לכם להמשך תהליך הוצאת הרישיון. בראש ובראשונה תוכלו לבדוק עם הנציג האם אתם נדרשים להוציא רישיון עסק, שכן על פי חוק העסקים קיימות 10 קבוצות טעונות רישוי אשר העוסקים בהם נדרשים להוציא רישיון עסק.

במידה והנכם נכללים בקבוצה טעונת רישוי, הפקיד יעבור איתכם על המידע הרלוונטי כמו התאמת שטח העסק לשימוש הרצוי, היתרים נדרשים, הנחיות ומגבלות תכנון עירוניות, וכן רשימת גופים נותני אישור עירוניים וממשלתיים להם תידרשו לשלוח בקשה למידע מקדמי.

מידע מקדמי – לאחר שתגישו בקשות מסודרות לכל אחד מן הגופים אליהם אתם מחויבים לפנות על פי פגישת הייעוץ בעירייה (משרד מהנדס העיר, המשרד להגנת איכות הסביבה, כיבוי אש וכדומה) תקבלו בתוך 30 יום בדואר את המידע המקדמי המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

על תכנית העסק לכלול מידע מפורט לגבי בית העסק (מידות, פתחים, מערכות מים, ביוב ואשפה וכדומה) וכן את המסמכים הבאים:

  1. תרשים סביבה- בקנה מידה של 1:2500
  2. מפה מצבית- בקנה מידה של 1:250
  3. טבלת אישורים לתוכנית עסק
  4. דף ריכוז נתונים לתכנית לרישיון עסק
  5. ייפוי כוח

וכל מסמך אחר שתדרשו אליו על פי עיריית מודיעין מכבים רעות. מומלץ לפנות מראש לתברואנית ומפקחת רישוי עסקים בעיר מודיעין לצורך קבלת הנחיות מדויקות להכנת תכנית העסק.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במודיעים מכבים רעות

בשלב זה עליכם לרכז את כל המסמכים והתכניות, חתומים ומאושרים על ידי הגורמים הרלוונטיים ולוודא כי בית העסק שלכם עומד בתנאים להם נדרשתם במידע המקדמי.

את המסמכים יש להגיש למחלקת רישוי עסקים בעיריית מודיעין יחד עם הטפסים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  2. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת על ידי מהנדס תכנון.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. שובר אישור לתשלום האגרה.
  5. מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.
  6. אישור רשם החברות ומינוי מנהלים בחברה- רק לעסקים שהם חברה בע"מ.


גופים נותני אישור
:

להלן גופי רישוי עירוניים אשר אישורם נדרש על פי אתר עיריית מודיעין-מכבים-רעות:

  1. המחלקה לקידום ורישוי עסקים.
  2. המחלקה לביקורת תכניות ושימושים חורגים- אגף ההנדסה.
  3. אגף ש.פ.ע – מחלקת התברואה.
  4. אגף ש.פ.ע –  ווטרינר העירוני.
  5. היחידה הסביבתית (בכל הנוגע למפגעי סביבה, רעש וזיהום אוויר(

גופים "נותני אישור" ממשלתיים אשר אישורם נדרש על פי עיריית מודיעין מכבים רעות:

  1. המשרד להגנת הסביבה- מחוז מרכז
  2. משטרת ישראל
  3. משרד התמ"ת
  4. משרד הבריאות ואגף הרוקחות
  5. כיבוי אש- איגוד ערים איילון
  6. משרד התחבורה
  7. משרד התשתיות
  8. משרד החינוך, התרבות והספורט

כל עסק נדרש לאישור הרשויות הרלוונטיות לתחום עיסוקו בלבד. רשות הרישוי במודיעין היא זו שתקבע את רשימת הגופים הרלוונטיים ותפנה אליהם את בקשתכם לרישיון עסק. תשובה לגבי אישור והמשך התהליך תתקבל כעבור 21 ימים מהגשת הבקשה.


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

במידה ורישיונכם אושר, יונפק עבורכם אחד מהרישיונות הבאים:

  1. רישיון לצמיתות – תקף כל עוד לא בוטל על ידי רשות הרישוי וכל עוד לא חלו בו שינויים.
  2. רישיון תקופתי – רישיון אותו יש לחדש בסיום התקופה הנקבעת לו.
  3. רישיון זמני – רישיון לתקופה קצרה אך לא פחות משנה.

על פי החוק, עליכם לתלות את הרישיון במקום בולט בבית העסק ולעמוד בתנאים הקבועים בו. כמו כן, כבעלי עסק מן המניין עליכם להישמע לחוקי העסקים בישראל ולנהוג על פי חוקי העזר הייחודיים לעיריית מודיעין-מכבים-רעות.


אביב ברישוי – ביחד נוציא לכם רישוי עסקים במודיעין מכבים רעות בקלי קלות

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקרטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר