רישוי עסקים במועצה אזורית ברנר

רישוי עסקים במועצה אזורית ברנר מתבצע באופן מקצועי ומדורג, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של האזור החקלאי והתעשייתי שבו היא ממוקמת. המועצה מקדמת את העקרונות של פיתוח עסקי וכלכלי בר-קיימא ותוך שמירה על איכות הסביבה והקהילה.

במסגרת תהליך רישוי העסקים, המועצה אזורית ברנר דורשת מהעסקים לעמוד בדרישות מחמירות בתחומי הבטיחות, הגיינה, נגישות והגנת הסביבה. עסקים חקלאיים ותעשייתיים באזור צריכים להתאים את עצמם לתקנות המעודכנות ולהגיש תוכניות עסקיות, תוכניות בניין וסטנדרטים תפעוליים שמבטיחים עמידה בדרישות המועצה.

מועצה אזורית ברנר מספקת תמיכה לבעלי העסקים באמצעות סדנאות הדרכה, ייעוץ ומידע רלוונטי על הנוהלים והדרישות לקבלת רישוי. כך, המועצה משתדלת להקל על הבירוקרטיה ולקצר את הליכי הרישוי, במטרה לעודד צמיחה עסקית ופיתוח כלכלי באזור.

רישוי עסקים במועצה אזורית ברנר כולל מעקב ובקרה קפדניים לאחר הקבלת הרישוי, כדי לוודא כי העסקים נשארים בתוך המסגרת החוקית והתקנית וממשיכים לתרום לכלכלה ולקהילה המקומית בצורה ברת קיימא.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית ברנר? מתחילים ברישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

המועצה האזורית ברנר ממוקמת במחוז מרכז, סמוך לעיר רחובות, והיא מונה 7 יישובים: כפר גבתון, גבעת ברנר, קדרון, קבוצת שילר, בית אלעזרי, בניה ושיכון משפחות בבסיס תל נוף.

ביישובי המועצה מתגוררים כ-7000 תושבים ובסולם החברתי-כלכלי הארצי היא מדורגת במקום 8 מתוך 10.

בשנים האחרונות חלה התרחבות של יישובי המועצה וכיום ניתן לראות אוכלוסייה ותיקה לצד חדשה, מבוגרים לצד משפחות צעירות, ילדים ובני נוער.

תושבי היישובים נהנים מחינוך ברמה גבוהה ומחיי תרבות ופנאי הכוללים מדור ספורט, בית ספר למוזיקה, מרכז מחול ועוד.

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק באחד מיישובי המועצה האזורית ברנר, עליכם להוציא רישיון עסק.

מדובר בתהליך בירוקראטי המתנהל ברובו מול מחלקת רישוי עסקים במועצה. לשם התחלת התהליך יש לקבוע פגישת ייעוץ במשרדי המחלקה, שם נמצא כל המידע והפרטים העדכניים.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול המועצה האזורית הגלבוע לרבות הנחיות מיוחדות:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

בפגישה הראשונית יכין אתכם נציג המחלקה להנחיות המיוחדות אליהם תתבקשו. כמו כן- במידה וקיימות בעיות רישוי צפויות, תוכלו לדעת זאת כבר בפגישה זו. בנוסף יוסבר לכם האם קיים צורך בהוצאת היתר בניה או "שימוש חורג" על פי חוקי תכנון ובנייה. מומלץ מאוד לא לחתום על חוזה שכירות או לבצע רכישה של מבנה לעסק טרם הפגישה או אישור מצד הגורמים הרלוונטיים כי המבנה כשיר לשמש כבית עסק.

מומלץ להגיע לפגישה עם כל פרט אשר יוכל לסייע באיתור בית העסק, וכן מידע מלא על מבקש רישיון העסק. הפגישה ניתנת כשירות ללא תשלום.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

כל בקשה לרישיון עסק חייבת לכלול תכנית עסק מפורטת ומדויקת המורכבת ממספר מסמכים, ביניהם תרשים סביבה, מפה מצבית, בקשה לשימוש חריג במקרה הצורך, טבלת אישורים לתוכנית, ייפוי כוח וכל מסמך אחר אליו תתבקשו על פי הוראות המועצה.

במקרה והמבנה המבוקש שימש בעבר כבית עסק, תוכלו להיעזר בתכנית העסק הקודמת, וזאת רק במידה והתוכניות עדיין תואמות את מידות המבנה בשטח.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים בגבעת ברנר

בשלב זה עליכם לרכז את כל המסמכים והטפסים להם נתבקשתם, לוודא כי הם מלאים כנדרש, חתומים על ידי בעלי מקצוע מוסמכים וכי הם מדויקים ותואמים את המציאות.

אחדו יחד את כל הנ"ל ויחד עם המסמכים הבאים הגישו אותם למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית ברנר:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון
  2. תוכנית בטיחות
  3. תוכנית עסק
  4. שובר אישור לתשלום האגרה.
  5. חוזה חתום
  6. מס' חוזה ארנונה
  7. צילום תעודת זהות
  8. ייפוי כוח.
  9. ומסמכים נוספים אליהם התבקשתם על פי הנחיות המועצה.

את התשובה לבקשתכם תקבלו כעבור תקופה של כ-21 ימים ממועד ההגשה, וזאת רק לאחר שכל הגורמים הרלוונטיים והגופים המאשרים יבחנו את הבקשה ויחוו את דעתם.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

גם לאחר שקיבלתם את רישיון העסק שלכם עליכם להמשיך ולמלא אחר התנאים להם נדרשתם, שכן אי עמידה בתנאי הרישיון עלולה לגרום לקנסות כבדים ואף לשלילתו. הישמעו לחוקי העסקים בישראל, לתקנות ולחוקי העזר וודאו כי בית העסק שלכם בטוח לסביבה מבחינה תברואתית וביטחונית.


תקנות ייחודיות למועצה האזורית ברנר:

בעזרת חוקי העזר מממשת המועצה את סמכותה לפקח ולשמור על איכות הסביבה בעיר והיא מגנה על התושבים מפני סכנות תברואה או ליקויים ביטחוניים. על מנת להתעדכן ברשימת חוקי העזר הרלוונטית לכם היכנסו לאתר הבית של המועצה האזורית ברנר. עם זאת, קחו בחשבון כי האתר הוא רק כלי עזר, והרשימה המלאה והמחייבת נמצאת במשרדי המועצה.


נושאים בהם עוסקים חוקי העזר בתהליך רישוי עסקים בגבעת ברנר

  1. איסור רוכלות
  2. תברואה וסילוק מפגעים
  3. הדברת מזיקים
  4. שלטים ומודעות
  5. הזרמת שפכי תעשייה למערכת ביוב
  6. שמירת איכות הסביבה


אביב ברישו – נדאג שתעברו את תהליך רישוי עסקים בגבעת ברנר במהירות!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר