רישוי עסקים מועצה אזורית גזר

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית גזר?

חשוב שתדעו:רישוי עסקים מועצה אזורית גזר

המועצה האזורית גזר שוכנת באזור השפלה ומונה כ-25 יישובים, ביניהם נצר סירני, נען, נוף איילון, יציף, חולדה, כפר ביל"ו ועוד. ביישובי המועצה מתגוררים כ-21,000 תושבים הנהנים מאיכות חיים גבוהה ביישובים בעלי אופי כפרי, מיקום מרכזי ומערכת חינוך מצוינת.

רבים משטחי המועצה משמשים לחקלאות ומגדלים בהם פרדסים, ירקות לסוגיהם, חממות לפרחים, כרמי זיתים, גפנים ליין ולמאכל ועוד. כמו כן קיימים בחלק מהיישובים רפתות ולולים. במועצה נערכים אירועי תרבות ופעילויות ספורט, וקיימים בה אתרי תיירות חקלאיים, שמורות טבע, תצפיות מעניינות ואטרקציות אחרות מהן יכולים ליהנות התיירים והמטיילים.

אם ברצונכם להקים עסק במועצה האזורית גזר עליכם להתחיל בתהליך הוצאת רישיון עסק אשר מטרתו לוודא כי העסק שיוקם יאושר על ידי כל הגורמים הרלוונטיים ולא יהווה מטרד לסביבה או יפגע בבריאות הציבור ובביטחונו. התהליך עצמו מורכב ועלול לקחת זמן, על כן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני התחלתו.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית גזר:


שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

מטרותיו של חוק העסקים בישראל הן להגן על התושבים ולשמור על איכות חייהם, וזאת על ידי:

  • קיום דיני תכנון ובניה ושרותי הכבאות.
  • שמירה על בטיחות הנמצאים בעסק או בסביבתו.
  • הבטחת איכות נאותה של הסביבה ומניעת מפגעים ומטרדים.
  • מניעת זיהום מקורות מים והעברת מחלות מבעלי חיים
  • קיום תנאי תברואה ושמירה על בריאות הציבור

לשם כך נדרשים בעלי העסק להוציא רישיון עסק אשר יהווה אישור לעמידתו של בית העסק בכל הדרישות והתנאים של הרשויות הממשלתיות הרלוונטיות. בשלב הראשון עליכם לקבוע פגישת ייעוץ במשרדי מחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית גזר, מולה יתנהל רוב התהליך. בפגישה זו תקבלו את המידע הנחוץ לכם לגבי התהליך כמו הנחיות לכתיבת תכנית העסק ורשימת הרשויות אליהן יש להגיש בקשה למידע מקדמי.


מידע מקדמי

לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המלצתנו: כיוון שתהליך הוצאת רישיון עסק הינו ארוך וכרוך בהוצאות רבות, המועצה האזורית גזר מבקשת מבעלי העסקים לא לרכוש או לשכור מבנים לבית העסק עד קבלת אישור מהגורמים המוסמכים כי מבנה זה אכן עומד בתקנות ובחוקי תכנון ובנייה.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות. אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

בתכנית העסק עליכם לפרט בדיוק את מידות המבנים בעסק, פתחים ויציאות, חלונות, מתקני אשפה, צנרת מים, מערכת חשמל, מערכת ביוב ועוד. יחד עם תכנית העסק עליכם להמציא עוד מספר מסמכים אותם תמצאו בהנחיות להגשת התוכניות על פי המועצה האזורית גזר.

בין הטפסים הנדרשים וודאו כי ברשותכם:

  1. טבלת אישורים לתוכנית
  2. בקשה לשימוש חריג
  3. ייפוי כוח
  4. תרשימי סביבה
  5. מפה מצבית
  6. כל מסמך אחר שתדרשו אליו ע"פ הנחיית המועצה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

שלב זה הינו קריטי לתהליך הוצאת רישיון העסק שלכם, שכן את הבקשה עליכם להגיש למחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית גזר, ומשם היא תעבור לרשויות ולגופים השונים לקבלת אישור. עברו על המסמכים שברשותכם וודאו כי יש בידיכם את כל התרשימים, המפות, הטפסים והתכניות, כולם מאושרים, מלאים וחתומים על ידי הגורמים הרלוונטיים.

המועצה מבקשת להגיש את הבקשה לא פחות מ-30 ימי עבודה לפני פתיחת העסק, שכן תהליך בחינת הבקשה עלול לארוך זמן רב.

שימו לב כי ברשותכם גם הטפסים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון
  • תוכנית עסק על כל המסמכים הכלולים בה- בשלושה עותקים
  • צילום תעודת זהות
  • חוזה חתום
  • מס' חוזה ארנונה
  • ייפוי כוח ממפעיל- בעל העסק למגיש הבקשה.
  • שובר אישור לתשלום האגרה על סך 317 ₪
  • אישור נגישות, ניטור רעש ובטיחות על פי סיווג העסק
  • ומסמכים נוספים אליהם התבקשתם על פי הנחיות המועצה.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

במידה ובקשתכם אכן אושרה, יונפק עבורכם רישיון עסק אותו יש להציג במקום בולט בחנות או במשרד שכן מסמך זה הוא המאפשר לכם לפעול. דעו כי כבעלי עסק הנכם מחויבים להישמע להוראות הבטיחות, לחוקי העסקים בישראל ולתקנות הייחודיות למועצה האזורית גזר.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

 

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר