רישוי עסקים במועצה אזורית גן רווה

רישוי עסקים במועצה אזורית גן רווה מותאם לצורכים ולאפיונים הייחודיים של האזור, שמתאפיין בשילוב של חקלאות, תעשייה ותיירות. תהליך רישוי העסקים בגן רווה נועד לוודא שהעסקים באזור עומדים בדרישות החוק, התקנות הסביבתיות והבטיחותיות, תוך קידום צמיחה כלכלית ושמירה על איכות החיים.

במועצה אזורית גן רווה, התהליך כולל איסוף מידע נרחב ובדיקות קפדניות, החל מהערכת השפעה סביבתית, דרך בדיקות בטיחות, ועד לאישורים ספציפיים כגון היתרי בנייה ותעסוקה. עסקים העוסקים בתחום החקלאי, למשל, נדרשים להוכיח שימוש נכון ובטוח בכימיקלים ובמשאבי טבע, בעוד שעסקי תיירות חייבים לעמוד בקריטריונים הקשורים לאירוח ונגישות.

המועצה מקדישה משאבים רבים לייעוץ וסיוע לבעלי עסקים בתהליך הרישוי, על מנת לקדם את התפתחותם העסקית ולהבטיח שהם יכולים לתרום לקהילה ולכלכלה המקומית. זאת תוך שמירה על ערכי סביבה נקייה ובריאה, והפחתת מכשולים בירוקרטיים ככל האפשר.

בסופו של דבר, רישוי עסקים במועצה אזורית גן רווה משקף את המאמץ ליצור סביבה עסקית תומכת ומפרה, שבה עסקים שונים יכולים לפרוח ולהתפתח, תוך שמירה על המאפיינים הייחודיים והאיכותיים של האזור.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית גן רווה? מתחילים ברישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

גן רווה הינה מועצה אזורית במרכז הארץ, השוכנת סמוך לראשון לציון וליבנה. בתחום שיפוטה קיימים מספר יישובים, ביניהם בית חנן, כפר הנגיד, גאליה, נטעים, גן שורק ועוד. בגן רווה מתגוררים כ-5000 תושבים והיא מדורגת במקום השמיני מתוך 10 בסולם החברתי-כלכלי בישראל.

תושבי המועצה נהנים מאיכות חיים גבוהה, יישובים מטופחים ופעילויות ואירועים מיוחדים. במועצה קיימים ספריה, מועדון גמלאים ומועדוני נוער. כמו כן, המועצה האזורית גן רווה דואגת לביטחון תושביה ומפעילה מערך שמירה הכולל שיטור קהילתי, ביסוס מערך חירום וציוד חירום, ואבטחת מוסדות חינוך.

למעוניינים לפתוח עסק בתחומי המועצה גן רווה תינתן הדרכה ועזרה מאת המועצה האזורית בנוגע להוצאת רישיון עסק. בעלי עסקים חדשים ויזמים מתחילים אשר מעוניינים בסיוע מקיף יותר, יוכלו לפנות לחברה מקצועית אשר תקל עליהם בהתנהלות ובהתמודדות עם השלבים השונים של תהליך הוצאת הרישיון.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338.

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית גן רווה:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

התכנון המוקדם כולל חוות דעת ראשונית אותה תקבלו בפגישה במשרדי מחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית גן רווה. הגיעו עם כל הפרטים שבידכם על העסק והמבנה המבוקש, ותקבלו ייעוץ מאת נציג המחלקה לגבי תחום העסק אשר בחרתם, מיקום המבנה, היתרים מיוחדים להם תידרשו או מגבלות צפויות. מלבד זאת תקבלו מנציג המחלקה רשימת גופים ממשלתיים ומועצתיים אשר אישורם נדרש להוצאת רישיונכם, ולהם תתבקשו לשלוח בקשה למידע מקדמי.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע מאת הגופים, כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש. דרישות אלו תצטרכו למלא על מנת לקבל את אישורם של הגופים להוצאת רישיונכם.

תהליך הוצאת הרישיון הוא ארוך ודורש עמידה בתנאים, תיקונים, שינויים והרבה סבלנות. משום כך מומלץ להימנע מרכישות כלכליות וחתימת חוזים הקשורים לבית העסק עד לקבלת אישור כי המבנה אכן עומד בקריטריונים המבוקשים, וזאת על מנת למנוע הפסדים כלכליים ועגמת נפש.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב תכנית העסק תידרשו להמציא מסמכים המתארים את העסק על גבולותיו, שטחיו ומבניו. על התוכניות להיות מדויקות ונאמנות למציאות, אחרת בקשתכם לא תאושר.

בין המסמכים המרכיבים את תכנית העסק:

  1. תרשים סביבה
  2. מפה מצבית
  3. טבלת אישורים לתוכנית
  4. בקשה לשימוש חריג
  5. ייפוי כוח
  6. וכל מסמך אחר אליו תידרשו על פי הנחיות המועצה האזורית גן רווה

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה אזורית גן רווה

כעת צריכים להיות בידיכם כל המסמכים המבוקשים, הטפסים החתומים והאישורים למילוי כל הדרישות להן נתבקשתם בשלב המידע המקדמי. את כל הנ"ל עליכם להגיש יחד עם טפסים נוספים למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית גן רווה, שם תידון ועדת הרישוי בבקשתכם ותעביר אותה לגורמים נותני אישור נוספים, כמו משטרת ישראל, משרד הבריאות, המשרד לאיכות הסביבה, מחלקת ההנדסה ועוד.

את הבקשה יש להגיש יחד עם הטפסים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  2. תוכנית עסק – חתומה ומאושרת ע"י הגורמים המוסמכים.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. צילום תעודת זהות, חוזה חתום ומס' חוזה ארנונה.
  5. שובר אישור לתשלום האגרה.

את האישור (או הדחייה) לבקשתכם תקבלו רק לאחר מתן תשובה מאת כל הגורמים נותני האישור הרלוונטיים לתחום עסקכם, בתום תקופה של כ-21 ימים מיום הגשת הבקשה.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק 

גם לאחר אישור הבקשה, לא יונפק רישיון העסק אלא לאחר עמידה בכל הדרישות והתנאים הנוספים להם נתבקשתם מהגופים השונים. לאחר קבלת רישיון העסק עליכם לוודא כי אינכם חורגים מתנאיו וכי אתם מחדשים אותו בזמן (במידה והוא איננו לצמיתות).


הליכים בירוקרטיים ייחודיים למועצה האזורית גן רווה

המועצה האזורית גן רווה דורשת ממגישי הבקשה לרישיון עסק ומבעלי העסקים בתחום שיפוטה להישמע לתקנות המועצתיות הייחודיות לה ולחוקי העזר הרלוונטיים לבתי העסק, וזאת למען שמירה על איכות החיים הגבוהה במועצה ולרווחת התושבים.


בין ההליכים הייחודיים רישוי עסקים במועצה אזורית גן רווה

  1. על מגישי הבקשה לרישיון עסק להציג אישור מכיבוי אש למבנה העסק כבר בתחילת תהליך הוצאת הרישיון.
  2. העוסקים ברוכלות- נדרשים להוציא רישיון לשימוש בעגלה ולא לחרוג מהשעות המותרות לפעילותם ומהשטחים המיועדים להם.
  3. על בעלי העסקים לעמוד בתקנות התברואה שנקבעות על פי מפקח התברואה האזורי, כמו בניית בית שימוש בעסק, סילוק אשפה ומפגעים תברואתיים, הדברה ועוד.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר