רישוי עסקים מועצה אזורית שער הנגב

חושבים לפתוח עסק במועצה האזורית שער הנגב?

חשוב שתדעו:רישוי עסקים שער הנגב

המועצה האזורית שער הנגב ממוקמת בצפון מערב הנגב והיא מונה כ11 יישובים, ביניהם יכיני, ברור חיל, נחל עוז, ניר עם ועוד. ביישובי המועצה מתגוררים כ6,700 תושבים, ובנוסף נמצאת בה המכללה הגדולה ספיר ושני כפרי סטודנטים.

במועצה האזורית שער הנגב קיימים שני אזורי תעשייה גדולים, והם אזור תעשייה שער הנגב המכיל מפעלים רבים בתחום המזון, חקלאות, מלאכה, בתי אריזה ומשרדים, ופארק תעשיות ספירים אשר מתאפיין בעיקר במפעלי היי-טק.

אם הנכם מעוניינים לפתוח עסק במועצה האזורית שער הנגב, דעו כי לכך אתם זקוקים לרישיון עסק אותו תצטרכו להוציא במשרדי המועצה. תהליך הוצאת הרישיון לוקח זמן רב ועלול להתעכב בשל דרישות בירוקראטיות שונות מאת הגופים והרשויות המאשרות.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הביורוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה האזורית שער הנגב:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

חוק רישוי העסקים בישראל בא במטרה לשמור על איכות חייהם של התושבים מפני מטרדים וסכנות הקשורות בבתי עסקים. תקנות חוק הרישוי נועדו למנוע מפגעים ומטרדים, להבטיח איכות נאותה של הסביבה, למנוע זיהום מקורות מים והעברת מחלות מבעלי חיים, וכן לשמור על בטיחות הנמצאים בעסק או בסביבתו.

בשל כך נדרשים בתי העסק השונים לפעול אך ורק עם רישיון עסק, אותו יש להוציא במשרדי מחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית שער הנגב. עליכם לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה בה תקבלו את כל המידע על תהליך הוצאת הרישיון, והנחיות לביצוע הפעולות והשלבים הנדרשים לאישור וקבלת רישיון העסק.

מידע מקדמי – בפגישת הייעוץ תקבלו רשימה עם גופים ממשלתיים ומועצתיים אליהם יש לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המלצתנו: טרם רכישת מבנה או חתימת על חוזה שכירות לעסק חשוב לוודא כי המבנה אכן עומד בקריטריונים וכי ניתן להוציא לו רישיון עסק. כמו כן יש לבדוק במחלקת ההנדסה אם קיימות חריגות בניה במבנה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ב' – תוכנית עסק

שלב תכנית העסק מתקיים במקביל לשלב המידע המקדמי, ובהכנת מסמכי התכנית עליכם לוודא כי הדרישות אותן קיבלתם מהרשויות השונות אכן מתקיימות בבית העסק.

תכנית העסק מורכבת מהמסמכים הבאים:

  1. מפה מצבית
  2. תרשים סביבה
  3. בקשה לשימוש חריג- במידת הצורך
  4. ייפוי כח
  5. טבלת אישורים לתוכנית
  6. וכל מסמך אחר אליו תידרשו על פי הנחיות המועצה.

שימו לב היטב להנחיות המועצה, שכן ישנם בתי עסק בתחום המזון, מפעלים מסוכנים ועוד, הנדרשים לתכנית עסק מיוחדת ולמספר עותקים שונה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

כעת עליכם לרכז יחד את כל המסמכים אותם התבקשתם להמציא, יחד עם האישורים והטפסים החתומים כפי שנדרשתם בהנחיות המדויקות, ובמספר העותקים המבוקש. את כל הנ"ל הגישו למחלקת רישוי עסקים במועצה האזורית שער הנגב.

וודאו כי בבקשתכם מצויים גם הטפסים הבאים:

  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  • תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  • צילום תעודת זהות
  • מספר חוזה ארנונה
  • חוזה חתום
  • ייפוי כוח.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.

כעת עליכם להמתין עד לקבלת התשובה אשר תאשר או תדחה את בקשתכם לרישיון עסק. ועדת הרישוי תדון בבקשתכם ותעביר אותה לשאר רשויות וגופים נותני אישור. לאחר קבלת תשובה מאת כל הגורמים, ישלח מכתב תשובה לביתכם.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

מזל טוב לקבלת רישיונכם. כעת משהוא סוף סוף אצלכם, דאגו להציגו במקום בולט בעסק, שכן הוא האישור שלכם לקיים את העסק ולפעול בו. וודאו כי העסק אכן עומד בתקנות ובתנאים להם נתבקשתם, והבטיחו את שלום הציבור הנמצא בתחום עסקכם.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר