רישוי עסקים מועצה מקומית אבו גוש

חושבים לפתוח עסק במועצה המקומית אבו גוש? 

רישוי עסקים אבו גושחשוב שתדעו:

המועצה המקומית אבו גוש נמצאת במחוז ירושלים בישראל. הכפר אבו גוש נמצא סמוך ליישוב מבשרת ציון ומשקיף על הנוף הקסום של הרי ירושלים. באבו גוש מתגוררים אמנם רק כ-7000 תושבים, אך הוא מהווה מוקד משיכה לאלפי תיירים מהארץ ומהעולם. בכפר קיימים אתרים היסטוריים כמו כנסיית גבירתנו של ארון הקודש, המנזר הבנדיקטיני באבו גוש והכנסייה הצלבנית וכן מתקיים בו פסטיבל מוזיקה ושירה פעמיים בשנה.

אם ברצונכם להקים עסק במועצה המקומית אבו גוש, עליכם ראשית כל לתאם פגישה במחלקת רישוי עסקים במועצה, המחלקה אחראית על כל בתי העסק בשטחה, מפקחת על פעילותם ומלווה אותם בתהליך הוצאת רישיון העסק.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית אבו גוש:

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

כיוון שתהליך הוצאת הרישיון הוא מורכב ומסובך, המועצה המקומית אבו גוש מעמידה לרשותכם ייעוץ ללא תשלום מנציג מחלקת רישוי עסקים. עליכם להגיע לפגישה עם פרטים רבים ככל האפשר על מבנה העסק הפוטנציאלי, מיקומו בעיר, תחום עיסוקכם ועוד. כך יוכל לסייע לכם הנציג בבירורים לשאלות רבות ובפרט האם המבנה מתאים לשמש כבית עסק, או שמא תצטרכו למצוא מבנה אחר.

בפגישה אף תקבלו רשימה של גופים אשר אישורם נדרש לתהליך הוצאת הרישיון, כמו משטרת ישראל, כיבוי אש, המשרד לאיכות הסביבה ועוד, ולהם תידרשו לשלוח בקשה מקדמית.

מידע מקדמי – לכל אחד מהגופים הנמצאים ברשימה אותה קיבלתם בפגישת הייעוץ עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ב' – תוכנית עסק

כל בקשה לרישיון עסק חייבת להכיל תכנית עסק מפורטת ומדויקת המורכבת ממספר מסמכים, ביניהם מפה מצבית, תרשים סביבה, טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג במקרה הצורך, ייפוי כח וכל מסמך אחר אליו תתבקשו על פי הוראות המועצה.

במקרה והמבנה המבוקש שימש בעבר כבית עסק, תוכלו להיעזר בתכנית העסק הקודמת, וזאת רק במידה והתכניות עדיין תואמות את המציאות ואת המבנה בשטח.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסק

הגשת הבקשה לרישיון עסק מתבצעת רק לאחר שסיימתם להכין את כל המסמכים הנחוצים כמו תכנית העסק, המפות והשרטוטים וכן השלמתם את הטיפול בכל דרישות הרשויות השונות כפי שנתבקשתם במידע המקדמי. את הבקשה יש להגיש למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית אבו גוש:

רכזו את כל המסמכים אשר בידיכם וצרפו אליהם את הטפסים הבאים:

  • טופס הגשת בקשה לרישיון – מלא וחתום כנדרש.
  • תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או הנדסאי בניין.
  • תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  • מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.
  • שובר אישור לתשלום האגרה.

כעת עליכם לחכות לתשובתיהם של כל הגורמים הרלוונטיים, ביניהם ועדת רישוי עסקים והרשויות השונות. נותני האישור יכולים להציב דרישות נוספות כתנאי לאישור העסק, אך ביכולתכם לערער על כך.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

מזל טוב לרגל קבלת רישיונכם! כעת כשהריון סוף סוף אצלכם, דאגו להציגו במקום בולט לעין, שכן הוא האישור שלכם לקיים את העסק ולפעול בו. וודאו כי העסק אכן עומד בתקנות ובתנאים להם נתבקשתם, והבטיחו את שלום הציבור הנמצא בתחום עסקכם.


הליכים בירוקרטיים ייחודיים למועצה המקומית אבו גוש:

המועצה המקומית אבו גוש מבקשת מבעלי העסקים החדשים והקיימים להישמע לחוקי העזר המועצתיים בכפר בנוסף לחוקי העסקים בישראל.  כמו כן היא דורשת מבעלי העסקים החדשים להיערך בהתאם להנחיות הכתובות באתר לגבי תהליך הוצאת רישיון העסק.

הוראות והנחיות על פי אתר הבית של המועצה המקומית אבו גוש:

  • על בעל העסק להביא תוכנית עסק חתומה על ידי מהנדס בשלושה עותקים.
  • על בעל העסק להמציא אישור מחשמלאי מוסמך.
  • על בעל העסק לשלם אגרה על פתיחת התיק בסך 312 ₪.
  • על בעל העסק להמציא אישור קונסטרוקטור ממהנדס מוסמך כולל חתימה ומספר רישיון.
  • על בעל העסק להמציא אישור תקינות ציוד עבור כיבוי אש.
  • בעל העסק נדרש להמציא היתר בניה וטופס 4.
  • על בעל העסק למלא אחר כל דרישות הגורמים המאשרים.


אביב ברישוי, מושיטים לכם יד לעזרה!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר