רישוי עסקים במועצה מקומית תל מונד

רישוי עסקים במועצה מקומית תל מונד מחייב הגשת מסמכים רבים ועמידה בתקנות רבות, אך המועצה נותנת תמיכה מלאה בכל שלבי התהליך. הצעד הראשון הוא הגשת בקשה עם כל המסמכים הנדרשים כגון תוכניות בניין, אישורי תקינה ועוד. לאחר מכן יתבצעו בדיקות כולל בדיקות בטיחות וסביבה, ובסיום תינתן אישור לפעילות העסק במידה והכל עומד בתקנות המחמירות של המועצה. המועצה מקדישה מאמצים להקל על הבעלים ולייעל את התהליך, תוך מתן מענה לכל שאלה או בעיה שעשויה לעלות.

 

חושבים לפתוח עסק במועצה מקומית תל מונד? חייבים רישוי עסקים!

חשוב שתדעו:

המועצה המקומית תל מונד שוכנת באזור השרון, צפונית להרצליה וסמוך ליישובים חירות ובית דרור. במושבה מתגוררים כ-10,000 תושבים ודירוגה של העיר בסולם החברתי-כלכלי הוא 9 מתוך 10.

המועצה המקומית בתל מונד שמה לה למטרה להפוך את המושבה למרכז איכותי של חינוך, תרבות וקהילה, ובשנים האחרונות הוקמו בתל מונד קריית חינוך גדולה והיכל תרבות מפואר. כמו כן, בשל הביקוש העולה למגורים במועצה בשנים האחרונות, מתפתחת המושבה ומתרחבת, וזאת בלי לפגוע בצביונה הכפרי והמיוחד.

אם ברצונכם להקים עסק במועצה המקומית תל מונד, עליכם להיות מוכנים לעבור את תהליך הוצאת הרישיון לעסק, בלעדיו לא תוכלו לצאת לדרך. תהליך זה הינו בירוקראטי ברובו והוא מתנהל מול המועצה המקומית בתל מונד ומול הרשויות השונות בישראל.

אנו באביב ברישוי בעלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בליווי עסקים בדרך להנפקת רישיון עסק, נעניק לכם שירות מקיף וסיוע לאורך כל הדרך, לפרטים חייגו: 050-8092338.

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע הבקיאים בכל שלב בהליך הבירוקרטי ומנוסים בהתנהלות מול גופי הרשויות השונות.

אם הנכם מעוניינים לטפל בהנפקת רישיון העסק שלכם בצורה עצמאית, להלן פירוט השלבים אותם תידרשו לעבור מול מחלקת רישוי העסקים במועצה המקומית תל מונד:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

השלב הראשון הוא תכנון מוקדם, והוא מתנהל מול מחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית תל מונד. על מנת לקבל מידע רלוונטי לגבי מבנה העסק שלכם ותחום עיסוקכם, כמו מדיניות רישוי, הנחיות מיוחדות ובעיות רישוי צפויות- מומלץ שתגיעו לפגישה הראשונה עם המידע המוקדם הבא:

  1. כתובת מדויקת של העסק ומספר ארנונה.
  2. פירוט העיסוקים המבוקשים, מבנה העסק ועוד.
  3. מידע על המבקש כמו מספר חברה, מספר טלפון, פקס וכדומה.

נציג המחלקה יבדוק את כל הפרטים הנ"ל וייתן לכם את חוות דעתו לגבי תחום עיסוקכם ומיקום בית העסק. מומלץ מאוד לא לחתום על חוזה שכירות או לרכוש מבנה לבית העסק עד קבלת אישור כי אכן ניתן להוציא רישיון לעסק שלכם.

 בנוסף, תקבלו בפגישה זו הנחיות לכתיבת תכנית עסק והגשת בקשה למידע מקדמי.

מידע מקדמי – בפגישה הראשונית תקבלו רשימת גופים נותני אישור, ולכל אחד מהם עליכם לשלוח בקשה למידע מקדמי. כ- 30 יום מהגשת הבקשה תקבלו בדואר את המידע כולל פירוט הדרישות של הרשויות מהעסק המבוקש.

המידע המקדמי עלול לעיתים לייאש בשל דרישותיהן הרבות של הרשויות השונות. אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מאת אנשי מקצוע מנוסים אשר יעניקו לכם סיוע וטיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 072-3971116


שלב ב' – תוכנית עסק

תכנית העסק מורכבת ממספר מסמכים והם: מפה מצבית, תרשים סביבה, תכנית עסק, ייפוי כח, טבלת אישורים לתכנית ובקשה ל"שימוש חריג"- במידת הצורך. כיוון שכל מועצה ועירייה דורשת מסמכים החיוניים לה, ייתכן ותתבקשו לצרף מסמכים ייחודיים נוספים על פי בקשת מחלקת רישוי עסקים במועצה. כל אחד מהמסמכים המרכיבים את תכנית העסק נדרש לתאר את העסק בפרוטרוט על שטחיו, מבניו, מידותיו וגבולותיו. צירוף כל הנ"ל יחדיו מאפשר לגורמים אשר יבחנו את בקשתכם לעמוד על טיבו של בית העסק ולוודא כי הוא עומד בקריטריונים.

גופים ממשלתיים שאישורם נדרש עפ"י צו רישוי עסקים:

  1. משטרת ישראל
  2. המשרד להגנת הסביבה
  3. משרד הבריאות
  4. משרד החינוך
  5. משרד העבודה
  6. משרד התחבורה
  7. משרד החקלאות
  8. משרד התמ"ת

רשימת גופים עירוניים נותני אישור:

כיבוי אש

שרות ווטרינרי עירוני

מנהל הנדסה, אגף הנדסה

האגף לאיכות הסביבה

תברואן אזורי

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי בכתיבת תוכנית עסק על פי ההנחיות ובאיסוף כל המסמכים הדרושים לכך, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים במועצה מקומית תל מונד

זה הזמן לאסוף את כל המסמכים עליהם עבדתם כה קשה ולרכז אותם יחד לידי בקשה שלמה ומלאה להוצאת רישיון עסק. וודאו כי כל המסמכים מלאים כראוי, חתומים על ידי הגורמים המוסמכים וכי מספר העותקים הוא כנדרש.

את כל הנ"ל הגישו למחלקת רישוי עסקים במועצה המקומית תל מונד יחד עם הטפסים הבאים:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו עליכם למלא בצורה מלאה ובאופן עצמאי, ולחתום על פי ההוראות המצויות על גבי הטופס.
  2. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  3. תוכנית עסק – מאושרת על ידי אדריכל או מהנדס אזרחי מוסמך.
  4. צילום תעודת זהות
  5. חוזה חתום + מס' חוזה ארנונה.
  6. ייפוי כוח.
  7. שובר אישור לתשלום האגרה.

את התשובה לבקשתכם תקבלו כעבור תקופה של כ-21 ימים מההגשה, וזאת רק לאחר שכל הגורמים הרלוונטיים והגופים נותני האישור יבחנו את הבקשה ויחוו את דעתם.

חוששים שבקשתכם לרישיון עסק לא תאושר? אנו באביב ברישוי נשמח לסייע בהכנת הניירת ובהגשת הבקשה על מנת להעניק לכם את מירב הסיכויים לאישור הרישיון! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

בעת קבלת רישיונכם בדקו מהו סוג הרישיון אשר אושר לכם. קיימים מספר סוגי רישיון, ביניהם רישיון זמני, רישיון תקופתי ורישיון לצמיתות. במידה ורישיונכם איננו לצמיתות, דאגו לעקוב אחרי תוקפו ולחדשו בזמן המוגדר בחוק, על מנת לא להסתכן בפעילות בעסק ללא רישיון. כמו כן, וודאו כי רישיונכם מוצג במקום נראה לעין בעסק, וכי אתם נשמעים לחוקי העזר המועצתיים.


אביב ברישוי ביחד נעבור את תהליך רישוי עסקים במועצה מקומית תל מונד בקלי קלות!

הנפקת רישיון עסק הוא הליך בירוקראטי מסובך ומתיש, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אנו באביב ברישוי מלווים בתי עסק גדולים כקטנים בתהליך הוצאת הרישיון, חוסכים להם כסף וזמן ומונעים עיכובים ככל הניתן. התקשרו עוד היום להתחלת התהליך, החל משלב איתור נכס העונה לדרישותיכם ועד קבלת הרישיון הנכסף.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר