רישוי עסקים בקריית גת

רישוי עסקים בקריית גת מתבצע תחת הנחיית המועצה המקומית ומטרתו לוודא כי כל עסק בעיר פועל בהתאם לחוק ולקריטריונים התקניים. התהליך מותאם לעזור לעסקים לפעול בצורה בטוחה ויעילה, תוך קידום הצמיחה הכלכלית של העיר.

בקריית גת, רישוי העסקים כולל בדיקות ואישורים בתחומים כגון בריאות ציבור, בטיחות במקום העבודה, נגישות לנכים, הגנת הסביבה ועמידה בתקנות התכנון והבנייה. עסקים חדשים וקיימים נדרשים להוכיח שהם מקיימים את הדרישות החוקיות והרגולטוריות הרלוונטיות לפעילותם.

המועצה המקומית בקריית גת מספקת ייעוץ ותמיכה לעסקים במהלך התהליך, ומקדמת מדיניות שמעודדת פתיחת עסקים חדשים והרחבת פעילותם של עסקים קיימים. מטרת הרישוי היא ליצור סביבה עסקית בטוחה, תומכת וחדשנית, שתורמת לפריחה הכלכלית של קריית גת ולשיפור איכות החיים של תושביה.

חושבים לפתוח עסק בקריית גת? מתחילים ברישוי עסקים!

רישוי עסקים קריית גתחשוב שתדעו:

קריית גת נחשבת לבירת חבל לכיש וממוקמת בסמוך לאשקלון ולקריית מלאכי. בעיר מתגוררים מעל ל52,000 תושבים, ובעירייה מצפים לזינוק מספרי גדול עד לשנת 2020. בעיר קיימים מרכזי קניות ובילוי לרווחת התושבים, כמו גם מועדוני ספורט בענפי הכדורגל, הכדורסל והקריקט! קריית גת מתפתחת גם בכיוון התעשייתי ונכון להיום קיימים בה מפעלי היי-טק רבים המספקים מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה.

אם הנכם מעוניינים להקים עסק בקרית גת עליכם להוציא רישיון עסק כחוק. מטרתו של חוק זה היא לשמור על בטיחות התושבים ולוודא כי כל העסקים בישראל עומדים בקריטריונים של הרשויות השונות כמו משרד הבריאות, כיבוי אש, המשרד לאיכות הסביבה, משרד ההנדסה ועוד, ובכך למנוע סכנות לשלום הציבור מבחינת מחלות, מפגעי תברואה, סכנות בניה וכדומה.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו,
לפרטים חייגו: 050-8092338. חשוב לזכור כי השלבים השונים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים לרישוי המעניקים לכם שקט ואפשרות לפעול לטובת העסק עצמו בזמן הנפקת הרישיון.

עבור אלו המעוניינים בכל זאת לבצע את תהליך הנפקת הרישיון באופן עצמאי להלן השלבים הנדרשים לטיפול מול עיריית קריית גת לרבות הנחיות מיוחדות:

 

שלב א' – תכנון מוקדם ומידע מקדמי

תהליך הוצאת רישיון עסק הינו ארוך ומורכב ובעיקרו בירוקראטי. במהלכו תידרשו לעמוד בתנאיהם של גופים שונים, למלא מסמכים, לתכנן תוכניות ובעיקר להיות סבלניים. השלב הראשון נועד לעשות סדר בתהליך וזאת על ידי פגישה ראשונית עם נציג מחלקת רישוי עסקים בעירכם. הנציג יפרט בפניכם את השלבים השונים, יסייע לכם בבחירת מיקום מתאים לבית העסק שלכם וייתן לכם פרטים לגבי המידע המקדמי והגשת תכנית העסק.

מידע מקדמי – בפגישת הייעוץ תקבלו את רשימת הרשויות הרלוונטית אליהן אתם מחויבים לפנות (משרד לאיכות הסביבה, כיבוי אש וכדומה) ולהם תגישו בקשות מסודרת למידע מקדמי. בתוך 30 יום תקבלו בדואר את המידע המוסמך ובו פירוט כולל ומדויק של דרישות הרשויות מהעסק המבוקש.

חשים כי המידע המקדמי שקיבלתם מציב בפניכם אתגר בלתי אפשרי לטיפול עצמאי? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרישוי ובמידת הצורך אף טיפול מקיף בהליך כולו, לפרטים חייגו: 050-8092338

 

שלב ב' – תוכנית עסק

בשלב זה עליכם לפרט ולשרטט את מידות העסק על פי קנה מידה המבוקש על ידי העירייה, וכן לספק מפרט טכני של המבנה הכולל ציוד כיבוי אש, מערכת ביוב, פתחים ויציאות וכדומה. כמובן שעל התכנית להיות חתומה על ידי איש מקצוע מוסמך, כמו אדריכל, מהנדס בניין אזרחי, או הנדסאי בעל הכשרה מתאימה.

מלבד זאת תצטרכו לכלול בתכנית העסק מסמכים נוספים על פי הנחיות עיריית קריית גת, כמו תרשים סביבה, מפה מצבית , טבלת אישורים לתוכנית, בקשה לשימוש חריג, ייפוי כוח וכדומה.

מעוניינים לקבל סיוע בהכנת תוכנית עסק ע"פ כל הדרישות? אנו באביב ברישוי מציעים לכם ליווי מקצועי הכולל כתיבת תוכנית עסק מקצועית, לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ג' – הגשת בקשה לרישוי עסקים בקריית גת

את הבקשה לרישיון עסק עליכם להגיש לעיריית קריית גת, למחלקת רישוי עסקים. הבקשה תידון בוועדת הרישוי ותישלח לרשויות השונות כמו משטרת ישראל, משרד הבריאות, אגף ההנדסה, משרד התחבורה, משרד החינוך התרבות והספורט וכדומה ( רק הרשויות הרלוונטיות לעסק שלכם ידונו בבקשתכם)

שימו לב כי ברשותכם כל המסמכים הנדרשים, ביניהם:

  1. טופס הגשת בקשה לרישיון – אותו מילאתם באופן עצמאי ללא השמטה או חוסר של פרטים נחוצים ולאחר שחתמתם עליו כנדרש בהוראות המופיעות על גבי הטופס.
  2. תוכנית עסק – כמפורט בשלב ב', כאשר היא חתומה ומאושרת ע"י הגורמים הרשמיים.
  3. תוכנית בטיחות – בהתאם להוראות המידע המקדמי.
  4. שובר אישור לתשלום האגרה.
  5. וכמו כן מסמכים נוספים בהם: חוזה חתום, מס' חוזה ארנונה, צילום תעודת זהות, ייפוי כוח.

וודאו כי לא חסרים פרטים בטפסים וכי הם חתומים כראוי, שכן היעדר מסמך או טעות בפרטים עלולה להביא לדחיית הבקשה. את התשובה תקבלו בדואר כעבור 21 יום משליחת הבקשה.

חוששים להגיש בקשה לרישוי שלא תאושר? מעוניינים בסיוע בהגשת הבקשה והכנת הניירת? אנו באביב ברישוי נשמח לעמוד לרשותכם! לפרטים חייגו: 050-8092338


שלב ד' – הנפקת רישיון עסק

גם לאחר קבלת רישיונכם רשאית עיריית קריית גת לבטל אותו במידה וחרגתם מתנאי העסק, על כן שימו לב כי הנכם פועלים על פי המותר ובגדר תכניות העסק שלכם. כמו כן, קיימת זכות כניסה לעסקכם עבור כל אחד מהגופים נותני האישור, וזאת על מנת לבדוק ולוודא כי העסק אכן מתאים לקריטריונים ועומד בתנאים שהוצגו.


תקנות ייחודיות לתהליך רישוי עסקים בעיריית קריית גת

 אחת מחובותיכם כבעלי עסק מן המניין היא להישמע לחוקי העזר שבעירכם, להתעדכן בתיקון החוקים ובהחלפתם ולפעול בהתאם. בעיריית קריית גת תוכלו למצוא את רשימת חוקי העזר הרלוונטית עבורכם ובה למצוא הנחיות מיוחדות לבעלי עסק בנושאים כמו:

  1. איסור מכירת בשר חזיר
  2. איסור עישון
  3. פתיחת בתי עסק וסגירתם
  4. מפגעי תברואה ושמירה על הניקיון
  5. איסור הקמת רעש


אביב ברישוי – ביחד אתכם בתהליך רישוי עסקים בקריית גת

אין ספק כי מדובר באחד ההליכים הבירוקראטיים הסבוכים ביותר. לא מעט בעלי עסקים מגלים כי הטיפול בהליך נפרש על פני חודשים ארוכים וגוזל מהם זמן רב וכסף עובדות אלו מביאות לא אחת לעיכוב משמעותי בפתיחת של העסק החדש ואף גורמות להפסדים.

אנו באביב ברישוי מציעים לכם סיוע וליווי מקצועי לאורך כל התהליך, משלב איתור הנכס הפוטנציאלי ועד לקבלת רישיון עסק.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר